Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι Γερμανοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κάνουν μεγαλύτερα ταξίδια από ό,τι πριν τον COVID-19
Επιχειρηματικό ταξίδι

Οι Γερμανοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κάνουν μεγαλύτερα ταξίδια από ό,τι πριν τον COVID-19

Οι Γερμανοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κάνουν μεγαλύτερα ταξίδια και αγοράζουν περισσότερα εισιτήρια business class από ό,τι πριν από την πανδημία COVID-19, σύμφωνα με έρευνα από την εταιρεία εταιρικών πληρωμών AirPlus International.

Τα στοιχεία της AirPlus, που ασχολείται με εταιρικές πληρωμές, για τις συναλλαγές αεροπορικών εισιτηρίων έδειξαν έντονη αύξηση της ζήτησης από Γερμανούς ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, με τον όγκο τιμολογίων τον Ιούνιο μόλις 10% χαμηλότερο από τον Ιούνιο του 2019.

Ο Δείκτης Επιχειρηματικών Ταξιδιών AirPlus προσδιόρισε επίσης πως έχουν αλλάξει οι τάσεις τα τελευταία τρία χρόνια, με τη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών από Γερμανούς σημειώνοντας αύξηση από έναν μέσο όρο πέντε ημερών το 2019 σε 6,3 ημέρες φέτος.

Αυτή η αύξηση της διάρκειας ήταν ακόμη πιο έντονη για τα διεθνή ταξίδια από τη Γερμανία, τα οποία αυξήθηκαν από μέσο όρο 11,6 ημερών το 2019 σε 14,5 ημέρες το 2022. Εν τω μεταξύ, το ποσοστό των μονοήμερων ταξιδιών μειώθηκε από 17% σε 7% σε σχέση με το ίδια περίοδο.

Η AirPlus εντόπισε επίσης μια αύξηση στους γερμανικούς οργανισμούς που κάνουν κράτηση αεροπορικών ταξιδιών επιχειρηματικής θέσης, η οποία αυξήθηκε από 9% το 2019 σε 13% φέτος. Αυτό ίσχυε ιδιαίτερα για τις πτήσεις εσωτερικού, όπου το ποσοστό των κρατήσεων business class αυξήθηκε από 5% το 2019 σε 12% φέτος.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι κάποια συμπεριφορά πριν από τον COVID-19 είχε αρχίσει να “επιστρέφει στο φυσιολογικό”, όπως ο χρόνος έναρξης των κρατήσεων. Η μέση περίοδος κράτησης έως αναχώρησης αυξήθηκε από 16,3 ημέρες το 2021 σε 21,4 ημέρες φέτος, σε σύγκριση με μέσο όρο 24 ημερών το 2019.

“Η τάση προς μεγαλύτερα επαγγελματικά ταξίδια είναι μια ένδειξη ότι η βιωσιμότητα γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τις εταιρείες”, δήλωσε ο διευθύνων αύμβουλος της AirPlus, Oliver Wagner.

“Οι εργαζόμενοι διεκπεραιώνουν διαφορετικά ραντεβού σε ένα ταξίδι αντί για μικρότερα μεμονωμένα ταξίδια. Ταξιδεύουν πιο συνειδητά, αλλά τους αρέσει να το κάνουν με περισσότερη άνεση στην business class. Μια άλλη πιθανή εξήγηση για τα μεγαλύτερα ταξίδια είναι η τάση ‘ταξίδια αναψυχής’, δηλαδή ο συνδυασμός ενός επαγγελματικού ταξιδιού με ένα ιδιωτικό ταξίδι”.

Μια ακόμα διαφορά από το 2019 είναι στις κρατήσεις ορισμένων προορισμών εκτός Ευρώπης από Γερμανούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Η Κίνα και η Ρωσία είχαν καταταχθεί ως ο δεύτερος και τρίτος πιο δημοφιλής διηπειρωτικός προορισμός πίσω από τις ΗΠΑ πριν από τρία χρόνια. Όμως, ενώ οι ΗΠΑ παραμένουν ο τρίτος προορισμός το 2022, η Ινδία και το Μεξικό έχουν αντικαταστήσει την Κίνα και τη Ρωσία στην πρώτη τριάδα.

Υπήρξε επίσης μια αλλαγή στην Ευρώπη με την Ισπανία να παίρνει τη σκυτάλη από το Ηνωμένο Βασίλειο ως ο κορυφαίος προορισμός για Γερμανούς ταξιδιώτες, καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο υποχώρησε στη δεύτερη θέση.

“Συνολικά, παρατηρούμε μια έντονη ανάγκη μεταξύ των εταιρειών να καλύψουν τη διαφορά σε όλες τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν ουσιαστικά μόνο τα τελευταία δύο χρόνια”, πρόσθεσε ο Wagner.

“Χάρη στη χαλάρωση των περιορισμών του COVID-19, οι εταιρείες έχουν πλέον μεγαλύτερη βεβαιότητα προγραμματισμού για τα επαγγελματικά τους ταξίδια. Τα στοιχεία των κρατήσεων για τους επόμενους μήνες δείχνουν ότι η ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια θα συνεχιστεί”.

Η AirPlus είναι μέρος του Ομίλου Lufthansa, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να πουλήσει την επιχείρηση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024