Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΟι Γερμανοί θέλουν να αποταμιεύουν – αλλά όχι για διακοπές
Έρευνα μεταξύ Γερμανών

Οι Γερμανοί θέλουν να αποταμιεύουν – αλλά όχι για διακοπές

Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός τη συμπεριφορά των Γερμανών στις δαπάνες; Οι διακοπές δεν βρίσκονται στην κορυφή της λίστας αποταμίευσης – αυτό δείχνει μια πρόσφατη έρευνα του Βαυαρικού Κέντρου Τουρισμού (BZT).

Εκτός από τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, κανένα άλλο θέμα δεν είναι τόσο σημαντικό αυτήν τη στιγμή για τον μέσο Γερμανό όσο οι υψηλές τιμές για τα καθημερινά αγαθά και τις υπηρεσίες καθώς και το κόστος θέρμανσης και ηλεκτρικής ενέργειας. Ως εκ τούτου, οι συμβουλές εξοικονόμησης από ειδικούς είναι δύσκολο να αγνοηθούν αυτές τις μέρες.

Αλλά από πού αρχίζει να αποταμιεύει ο Γερμανός πολίτης; Η τρέχουσα μελέτη του Βαυαρικού Κέντρου Τουρισμού (BZT), που διεξήχθη από την GfK, παρέχει πληροφορίες πάνω σε αυτό.

Εξοικονόμηση ενέργειας και φαγητό έξω

Η ανάλυση εξέτασε κυρίως τους τρεις τομείς ζωής και κατανάλωσης στους οποίους οι ερωτηθέντες αρχίζουν για πρώτη φορά να αποταμιεύουν: Η εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας αναφέρεται συχνότερα (35%), και ακολουθούν τα μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας θέρμανσης (29%). Στην τρίτη θέση έρχονται οι επισκέψεις σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ (24%) και ακολουθούν οι «διακοπές» και τα «ρούχα».

Υπάρχουν σαφείς διαφορές στις προτεραιότητες αποταμίευσης γυναικών και ανδρών: ενώ οι άνδρες σχεδιάζουν συχνότερα να εξοικονομούν για ενέργεια θέρμανσης, βενζίνη και δώρα, οι γυναίκες θέλουν να ξοδεύουν λιγότερα ειδικά στους τομείς της γαστρονομίας, της ένδυσης και των υπηρεσιών όπως η κομμωτική ή τα καλλυντικά.

Όμως ένας στους πέντε ανθρώπους σχεδιάζει να κάνει οικονομία και κατά τη διάρκεια των διακοπών του.

Οι διακοπές κατατάσσονται κατά 20% στους τρεις πρώτους τομείς ζωής και κατανάλωσης στους οποίους ξεκινά η εξοικονόμηση. Τι σκέφτεται όμως ο Γερμανός όταν λέει ότι θέλει να κάνει οικονομία στον τομέα των διακοπών;

– Το 23% σχεδιάζει να επιλέξει φθηνότερα καταλύματα.
– Το 17% θέλει να συντομεύσει τις διακοπές του.
– Το 13% σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερα στον προορισμό των διακοπών.
– Το 51% σκοπεύει να παραλείψει εντελώς τις διακοπές.

Η αντιπροσωπευτική αυτή διαδικτυακή έρευνα πληθυσμού ανατέθηκε από το Βαυαρικό Κέντρο Τουρισμού στην GfK μεταξύ 8 και 18 Δεκεμβρίου 2022. Ερωτήθηκαν 2.013 άνδρες και γυναίκες του γερμανόφωνου πληθυσμού ηλικίας 18 έως 74 ετών στη Γερμανία.

Συνολικά, το 27% του συνόλου των ερωτηθέντων δηλώνει ότι αυτή τη στιγμή αισθάνεται ότι επιβαρύνεται έντονα από τις αυξημένες τιμές. Μεταξύ των ανθρώπων που δεν έχουν ταξιδέψει το περασμένο έτος 2022, το ποσοστό φτάνει το 37%. Μεταξύ των ατόμων που έχουν ήδη κάνει κράτηση για ταξίδι μέχρι τον Απρίλιο του 2023, το ποσοστό που αισθάνονται λιγότερο επιβαρυμένοι από τις αυξημένες τιμές είναι πάνω από το μέσο όρο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024