Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι τιμές των long haul διακοπών ανέβηκαν 7% στη Μ. Βρετανία, μετά την ψήφο για Brexit
Τάσεις

Οι τιμές των long haul διακοπών ανέβηκαν 7% στη Μ. Βρετανία, μετά την ψήφο για Brexit

Στην πρώτη έρευνα σύγκρισης τιμών μετά το Brexit, η εταιρεία Holidaysplease.co.uk ανακάλυψε ότι τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων (δηλ. εκτός Ευρώπης) για τους Βρετανούς πελάτες έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν 7%. Ωστόσο, η έρευνα της Holidaysplease έδειξε ότι οι τιμές για τις διακοπές σε ευρωπαϊκούς προορισμούς δεν αυξήθηκαν καθόλου, αλλά αντιθέτως μειώθηκαν κατά 0,7%.

Η Holidaysplease.co.uk εξέτασε τις κρατήσεις διακοπών που έγιναν από τους πελάτες του στις μέρες που προηγήθηκαν της ψηφοφορίας για το Brexit, και στη συνέχεια εξέτασε εκ νέου τις ίδιες ακριβώς διακοπές με τους ίδιους τουριστικούς πράκτορες, 10 μέρες μετά το Brexit.
 
Στην πρώτη έρευνα σύγκρισης τιμών μετά το Brexit, η διαδικτυακή εταιρία κρατήσεων διακοπών, Holidaysplease.co.uk, ανακάλυψε ότι τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων (δηλ. εκτός Ευρώπης) για τους Βρετανούς πελάτες έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν 7%.
 
Σημαντικά ευρήματα:
– Η τιμή των μεγάλων ταξιδιών ανέβηκε κατά 6,9% 
– Στις £138 κυμαίνεται η αύξηση τιμών για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων κόστους £2.000
– Οι Βρετανοί πελάτες πρόκειται να ξοδέψουν £483 εκατομμύρια περισσότερα σε διακοπές μεγάλων αποστάσεων
– Οι διακοπές μικρών αποστάσεων δείχνουν μικρή πτώση τιμών (0,7%)
 
Εξετάστηκε από την εταιρεία ένα σύνολο διακοπών αξίας πάνω από £100.000 και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το κόστος των ίδιων ακριβώς διακοπών μεγάλων αποστάσεων έχει αυξηθεί κατά 6,9%. Αυτό οφείλεται στην πτώση 9% της αγγλικής λίρας έναντι του δολαρίου το μήνα μετά την ψηφοφορία Brexit. Σε διακοπές μεγάλων αποστάσεων αξίας £2.000, αυτό μεταφράζεται σε μια αύξηση των £138.
 
Με τους Βρετανούς καταναλωτές να ξοδεύουν σχεδόν £7 δισεκατομμύρια τον χρόνο σε διακοπές μεγάλων αποστάσεων, μια αύξηση 6,9% στις τιμές σημαίνει ότι θα πρέπει να ξοδέψουν £483 επιπλέον εκατομμύρια τον χρόνο στις διακοπές τους.
 
Ωστόσο, η έρευνα της Holidaysplease έδειξε ότι οι τιμές για τις διακοπές σε ευρωπαϊκούς προορισμούς δεν αυξήθηκαν καθόλου, αλλά αντιθέτως μειώθηκαν κατά 0,7%.
 
Εξηγώντας τα αποτελέσματα, ο διευθυντής της Holidaysplease.co.uk, κ. Charles Duncombe είπε: “Συνήθως με τις διακοπές μεγάλων αποστάσεων, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα αγοράσουν τα δολάρια που απαιτούνται για να πληρώσουν το ξενοδοχείο κατά τη στιγμή που κάνετε την κράτηση. Έτσι, αν κάνετε κράτηση για τις διακοπές σας σε μια στιγμή που η λίρα είναι αδύναμη, τότε οι διακοπές σας θα είναι πιο ακριβές. Από την άλλη πλευρά επιχειρηματίες που πωλούν ευρωπαϊκές διακοπές θα εξασφαλίσουν το νόμισμά τους κατά την έναρξη της περιόδου πωλήσεων όταν πρέπει να θέσουν τις τιμές στα φυλλάδια τους. Αυτό είχε γίνει πριν από πολλούς μήνες, πριν από την ψηφοφορία για Brexit και έτσι μπορούν να κρατήσουν τις τιμές τους χαμηλά“.
 
Όσον αφορά τις προοπτικές για το μέλλον, λέει ο κ. Duncombe: “Αν θα μπορούσα να προβλέψω, που θα φτάσει η λίρα τους επόμενους 12 μήνες, τότε θα έπρεπε να αλλάξω επάγγελμα. Αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ότι αν ψάχνετε να κάνετε κράτηση για διακοπές μικρών αποστάσεων, θα μπορούσατε πιθανότατα να το κάνετε αρκετά γρήγορα, πριν εξαντληθούν τα συναλλαγματικά αποθέματα των τουριστικών πρακτόρων για ταξίδια μικρών αποστάσεων. Ωστόσο, αν ψάχνετε να κλείσετε διακοπές μεγάλων αποστάσεων τότε θα πρέπει να παρακολουθήσετε στενά τις αγορές συναλλάγματος και μόλις βλέπετε την λίρα να ενισχύεται θα πρέπει να κάνετε την κράτηση. Το πιο σημαντικό είναι όταν κάνετε την κράτηση, να πάρετε μια εγγύηση από τον ταξιδιωτικό πράκτορα σας ότι δεν θα αλλάξει την τιμή μετά την κράτηση. Σύμφωνα με τους ταξιδιωτικούς κανονισμούς οι επιχειρηματίες μπορούν να αλλάξουν την τιμή σας, ακόμη και μετά την κράτηση, αν το νόμισμα κινηθεί πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσοστό. Έτσι, πάρτε την εγγύηση σας από αυτούς“. 

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024