Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΠοια είναι τα βασικά παράπονα των Βρετανών τουριστών
Έρευνα

Ποια είναι τα βασικά παράπονα των Βρετανών τουριστών

Σχεδόν τα 3/4 των συνολικών παραπόνων που έγιναν από Βρετανούς τουρίστες αφορούν στην ποιότητα των δωματίων των ξενοδοχείων τους, όπως αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της HolidayTravelWatch.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε από την HolidayTravelWatch, αποκάλυψε ότι σχεδόν ένας στους τέσσερις (37%) Βρετανούς τουρίστες κάνουν κάποιο παράπονο όσο βρίσκονται στις διακοπές τους, και το 72% αυτών των παραπόνων αφορούν στα δωμάτια των ξενοδοχείων τους. Η ίδια η HolidayTravelWatch ανέφερε ότι έχει λάβει άφθονα τέτοια παράπονα.

“Κατά τις περιόδους αιχμής των διακοπών τους, μιλάμε καθημερινά με τους τουρίστες που εκφράζουν όλα αυτά τα παράπονα”, ανέφερε ο Frank Brehany, Consumer Director της εταιρείας.

“Τα μεγαλύτερα παράπονα μέχρι τώρα αποκαλύπτουν έναν μεγάλο αριθμό άρρωστων τουριστών σε ένα ευρύ φάσμα προορισμών. Το γεγονός αυτό οφείλεται στην κακή ποιότητα των προϊόντων, καθώς φαίνεται πως κάποιες επιχειρήσεις έχουν μειώσει την προσοχή τους στα θέματα υγιεινής. Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει νόημα να παραπονιέται κανείς για αποζημιώσεις σε περίπτωση που ένα προσφερόμενο προϊόν δεν είναι αυτό που πρέπει. Προσφέρετε ένα καθαρό και ασφαλές προϊόν και θα δείτε ότι θα μειωθούν αμέσως τα παράπονα – δεν πρόκειται περί πυρηνικής φυσικής!”, λέει χαρακτηριστικά.

Δεν είναι μόνο τα βρώμικα δωμάτια που προβληματίζουν τους τουρίστες. Περισσότερα από ένα στα δέκα (15%) παράπονα αφορούσαν κρυφές χρεώσεις στις διακοπές. Σχεδόν το 1/3 των τουριστών (31%) κατηγόρησε τους ταξιδιωτικούς του πράκτορες ότι με αυτόν τον τρόπο τους άφησαν με άδεια πορτοφόλια, ενώ ένα ποσοστό 23% κατηγόρησε τις αεροπορικές εταιρείες.

Ποσοστό 14% των Βρετανών ανέφεραν ότι και οι καθυστερήσεις των αεροπλάνων είναι επίσης αιτία απογοήτευσης στις διακοπές τους, ενώ 16% εκνευρίζονται από μη εξυπηρετικούς υπαλλήλους, με τους οποίους έρχονται αντιμέτωποι στις διακοπές τους, ποσοστό ίδιο με όσους παραπονιούνται για το ότι το φαγητό τους δεν είναι καλά μαγειρεμένο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024