Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΠροτάσεις πολιτικής προσελκύσεως κινέζων τουριστών από το ΙΤΕΠ

Προτάσεις πολιτικής προσελκύσεως κινέζων τουριστών από το ΙΤΕΠ

Τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων – ΙΤΕΠ με αντικείμενο τον `Κινέζικο Εξερχόμενο Τουρισμό`, παρουσιάστηκαν χτες από τον υπεύθυνο της έρευνας, κ. Παναγιώτη Γ. Παυλόπουλο

Τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων – ΙΤΕΠ<…> με αντικείμενο τον `Κινέζικο Εξερχόμενο Τουρισμό`, παρουσιάστηκαν χτες από τον υπεύθυνο της έρευνας, κ. Παναγιώτη Γ. Παυλόπουλο.

Προορισμός: Ελλάς (σε χιλ.)
2004 10,0 – 15,0 10,0 – 15,0 10,0 – 15,0
2014 280 520 400
2024 760 1.800,00 1.280,00
2034 2.050,00 3.360,00 2.700,00

Όσον αφορά σε κάποια κύρια χαρακτηριστικά των Κινέζων τουριστών στις Ευρωπαϊκές χώρες, ο κ. Παυλόπουλος επεσήμανε μεταξύ άλλων το γεγονός ότι “ο Κινέζος τουρίστας ξοδεύει 40 – 50% περισσότερα χρήματα από τον μέσο Ευρωπαίο στην διάρκεια ενός ταξιδιού του σε κάποια χώρα της Ευρώπης, καθώς για αυτόν ένα τέτοιο ταξίδι θεωρείται ταξίδι ζωής, που επιτρέπει και κάποια επιπλέον δαπάνη”. Επίσης, ο κ. Παυλόπουλος, αποκάλυψε τις ιδανικότερες περιόδους για την πραγματοποίηση πολυήμερων διακοπών (διάρκειας 10 – 15 μερών) των Κινέζων, οι οποίες είναι:

  1. Κατά την διάρκεια του Μαΐου, καθώς τότε γιορτάζεται στην Κίνα η Εργατική Πρωτομαγιά, κατά τη διάρκεια της οποίας παίρνουν άδεια 15 μέρες.
  2. Στο διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου.
  3. Κατά την διάρκεια του Οκτωβρίου, καθώς τότε είναι ο εορτασμός της Εθνικής τους Εορτής.

Όπως, μάλιστα, τόνισε και ο κ. Παυλόπουλος, “όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά γνωρίσματα των Κινέζων Τουριστών είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, αφού αν εκμεταλλευτούν σωστά, μπορούν να συμβάλλουν δραστικά στην επιδιωκόμενη άμβλυνση της τουριστικής περιόδου, γιατί όπως εξήγησε, “στις συγκεκριμένες χρονικές περιόδους πραγματοποιεί τα ταξίδια του, ποσοστιαία, ο μισός εξερχόμενος τουρισμός της Κίνας”.
Από την άλλη όμως, όπως επισημάνθηκε από το ΙΤΕΠ, οι πολιτικές προσελκύσεως κινέζων τουριστών δεν πρόκειται να είναι μία συνήθης σχετικώς εύκολη διαδικασία, διότι η Ελλάδα δεν προσφέρεται ως προορισμός – τμήμα ενός πολυμερούς ταξιδίου. Το χαρακτηριστικό αυτό αποτελεί περιορισμό, ο οποίος πρέπει να ενσωματώνεται στο τυχόν πλέγμα πολιτικής προσελκύσεως.

  1. Για την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προορισμού είναι υψηλής προτεραιότητας μέλημα η δημιουργία εθνικών γραφείων τουρισμού στις κύριες, καταρχάς, επαρχίες – τροφοδότες διεθνούς τουρισμού. Περιοχές – κλειδιά είναι το Πεκίνο, η Σαγκάη και η Γκουάνγκτανγκ. Με βάση την εμπειρία θα συντελείται επέκταση και σ` άλλες περιοχές.
  2. Τα γραφεία αυτά πρέπει να έχουν τα μέσα και την τεχνική ικανότητα να παίξουν τον σημαντικό ρόλο που τους ανατίθεται:
    • Σε συνεργασία με επιλεγμένους οργανωτές ταξιδίων να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς, ώστε να παρέχεται κατεύθυνση τόσο στην πολιτική προβολής – διαφημίσεως, όσο και στην επιθυμητή δομή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από άποψη ποικιλίας και ποιότητας.
    • Ανάπτυξη στενής συνεργασίας με παράγοντες του ταξιδιωτικού χώρου (παροχή πληροφοριών, στατιστικών στοιχείων, συζητήσεως, οργάνωση συμποσίων, κ.ο.κ.). Η επιλογή κατάλληλων μέσων προβολής (μηνύματα και μέσα μεταδόσεως) θα βοηθηθεί από τις σχέσεις αυτές.
    • Βαθμιαία επέκταση συνεργασίας με όσο το δυνατόν περισσότερα κινεζικά γραφεία ταξιδίων.
    • Υποδείξεις για συμμετοχή σε οργάνωση εκθέσεων, για οργάνωση συνεδρίων κ.ο.κ.
  3. Εξασφάλιση του μείζονος θέματος της αεροπορικής συνδέσεως με τακτικά (ενδεχομένως) και, κυρίως, έκτακτα δρομολόγια (ναυλωμένες πτήσεις). Το πρόβλημα αυτό είναι από την φύση του δυσχερές, ενόψει δε της εκφρασθείσας προτιμήσεως των κινέζων διεθνών τουριστών για κατ` ευθείαν πτήσεις, γίνεται ακόμη δυσχερέστερο.
  4. Οι δυσκολίες και η κατ` αρχάς ενδεχόμενη χαμηλή αποτελεσματικότητα των διατιθεμένων πόρων δεν πρέπει να προκαλέσει απογοήτευση. Η επένδυση, η οποία πρέπει να είναι σημαντική και μακροπροθέσμου ορίζοντα, ενδείκνυται να αξιολογηθεί όχι με βάση τα άμεσα αποτελέσματα, αλλά με προεξόφληση των μακροπροθέσμων τουριστικών ροών από την πληθυσμιακά και οικονομικά μεγάλη αυτή χώρα.
  5. Στοιχείο της πολιτικής ενεργοποιήσεως των προτιμήσεων των κινέζων υπερπόντιων τουριστών προς τον προορισμό Ελλάς, πρέπει να είναι και η μελέτη των διευθετήσεων με άλλες χώρες, που θα βοηθήσουν στην πραγματιστική προαγωγή του θέματος. Πρέπει, ωστόσο, να επισημανθεί ότι η γεωγραφική και πολιτισμική φυσιογνωμία της χώρας προσφέρεται για καλλιέργεια κλίματος επιλογής της Ελλάδος, ως αποκλειστικού τουριστικού προορισμού. Ένα ταξίδι 10-12 ημερών θα επαρκούσε προς τούτο.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024