Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΘέματα CSR σημαντικά για τη βιομηχανία επαγγελματικών ταξιδίων
Έρευνα των ACTE – KDS

Θέματα CSR σημαντικά για τη βιομηχανία επαγγελματικών ταξιδίων

Θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Corporate Social Responsibility – CSR) φαίνεται να απασχολούν πλέον σοβαρά και τις τουριστικές επιχειρήσεις, όπως καταδεικνύει η έρευνα της ACTE (Association of Corporate Travel Executives) και της τεχνολογικής εταιρίας λύσεων KDS, σύμφωνα με την οποία το 59% των επιχειρήσεων έχουν τμήμα Κοινωνικής Ευθύνης…

Θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Corporate Social Responsibility – CSR) φαίνεται να απασχολούν πλέον σοβαρά και τις τουριστικές επιχειρήσεις, όπως καταδεικνύει η έρευνα της ACTE (Association of Corporate Travel Executives) και<...>της τεχνολογικής εταιρίας λύσεων KDS, σύμφωνα με την οποία το 59% των επιχειρήσεων έχουν τμήμα Κοινωνικής Ευθύνης. Μάλιστα, με ίδιο ποσοστό, οι ταξιδιώτες-πελάτες τους αναζητούν αυτά τα τμήματα, ώστε να προβούν σε “περιβαλλοντικά φιλικές” επιλογές ταξιδίων.

“Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν μια στροφή της βιομηχανίας, που δεν έχει καμία σχέση με τάσεις και καμπάνιες δημόσιων σχέσεων” σχολίασε η Εκτελεστική Διευθύντρια της ACTE, κα. Susan Gurley. “Η έρευνα αποδεικνύει πως οι συμπεριφορές έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν, με τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και τους ταξιδιώτες να στρέφουν το ενδιαφέρον τους ξεκάθαρα πλέον σε Θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης”.

Όπως επεσήμανε η κα Gurley, το 2005 λιγότερο από το 7% των μελών της ACTE υποστήριζαν θέματα Εταιρικής Ευθύνης, ενώ το 2006 το ποσοστό άγγιξε το 14%. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη γρήγορα αποτέλεσε σημαντική παράμετρο και στη διαδικασία των επαγγελματικών ταξιδίων κατέληξε.

“Οι ταξιδιώτες ανησυχούν πλέον τρομερά για το περιβάλλον και οι συμπεριφορές τους, όσον αφορά στις κρατήσεις τους, έχουν αρχίσει ήδη να επηρεάζουν τις διοικήσεις Εταιρικής Ευθύνης των επιχειρήσεων” δήλωσε από την πλευρά του ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της KDS, κ. Stanislas Berteloot. “Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες” πρόσθεσε “πρέπει να σκεφτούν πλέον την αποτελεσματική χρήση των online εργαλείων τους με στόχο όχι μόνο την περικοπή του κόστους, αλλά και την προσφορά `πιο έξυπνων και πιο φιλικών προς το περιβάλλον` ταξιδίων”.

Στην έρευνα συμμετείχαν 263 άτομα από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές (Αφρική, Ασία, Καναδά, ηπειρωτική Ευρώπη, Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη, Ιρλανδία, Μέση Ανατολή, Βόρεια Ευρώπη, Νότια Αμερική, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ).

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024