Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΘετικά τα μηνύματα για Ισπανία και Ελλάδα από τη γερμανική τουριστική αγορά
Τάσεις

Θετικά τα μηνύματα για Ισπανία και Ελλάδα από τη γερμανική τουριστική αγορά

Η Ελλάδα ήταν η σαφής νικήτρια για το 2013, αναφέρει το γερμανικό τουριστικό περιοδικό fvw, με βάση στοιχεία από τους τουριστικούς πράκτορες, καθώς οι Γερμανοί ανέκτησαν την εμπιστοσύνη τους στη χώρα ως προορισμό διακοπών. Ο αριθμός των Γερμανών τουριστών αυξήθηκε κατά 8,6% με περίπου 1.670.000 αφίξεις.

Η Ισπανία και η Ελλάδα ήταν οι δύο κυρίαρχοι προορισμοί στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά φέτος σύμφωνα με τα στοιχεία που ελήφθησαν από τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών, στην ετήσια έρευνα του γερμανικού τουριστικού περιοδικού “fvw“.

Ήδη ο κορυφαίος προορισμός, η Ισπανία, αύξησε και πάλι το μερίδιό της στη γερμανική αγορά, αν και παρουσιάστηκαν διαφορετικές τάσεις. Ο συνολικός αριθμός των Γερμανών που επισκέφθηκαν τη χώρα για διακοπές εκτιμάται ότι αυξήθηκε κατά 2,7% σε σχεδόν 8,3 εκατομμύρια. Οι Βαλεαρίδες Νήσοι εμφάνισαν άνοδο 5,2% με 4,2 εκατ. τουρίστες, ενώ οι αφίξεις Γερμανών τουριστών στη Μαγιόρκα αυξήθηκαν κατά 5%, σε 3,8 εκατομμύρια. Η αύξηση των Γερμανών ταξιδιωτών στην ηπειρωτική χώρα έφθασε το 17% στα σχεδόν 1,6 εκατομμύρια, αλλά η τάση στις Κανάριους Νήσους ήταν καθοδική κατά 8%, σε περίπου 2,5 εκατομμύρια τουρίστες.

Η Τουρκία, μετά από χρόνια ισχυρής ανάπτυξης, φέτος ήταν στάσιμη με 3,8 εκατ.Γερμανούς τουρίστες. Ο τουρισμός στην Αίγυπτο χτυπήθηκε ακόμα πιο σκληρά από την πολιτική αναταραχή, συμπεριλαμβανομένης της προσωρινής διακοπής των πακέτων διακοπών και ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών μειώθηκε κατά 11,5%, σε περίπου 925.000.

Σε αντίθεση με τη Τουρκία, η Ελλάδα ήταν η σαφής νικήτρια για το 2013, καθώς οι Γερμανοί ανέκτησαν την εμπιστοσύνη τους ως προορισμό διακοπών. Ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκε κατά 8,6% με περίπου 1.670.000 αφίξεις. Η Ιταλία είχε επίσης ένα καλό καλοκαίρι σε αφίξεις Γερμανών με άνοδο 3% και 2,1 εκατομμύρια τουρίστες.

Τέλος, η Πορτογαλία (+13%), η Κροατία (+7%), η Τυνησία (+7%) και το Ισραήλ (+5) είχαν ικανοποιητική πορεία στη γερμανική αγορά, ενώ η Βουλγαρία (-8%), η Κύπρος (-34%) και το Μαρόκο (-12%) παρουσίασαν μείωση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024