Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήTripAdvisor και Booking.com λαμβάνουν τις μισές από τις online κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία
Online booking

TripAdvisor και Booking.com λαμβάνουν τις μισές από τις online κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία

Η ReviewPro αναφέρει ότι υπάρχει μια αυξανόμενη σημασία στις κριτικές της κινεζικής αγοράς, αν μη τι άλλο με την παρατήρηση της πτώσης του Facebook στην τρίτη θέση από την Ctrip και την eLong ειδικότερα (και την Hotels.com γενικότερα).

Είναι γνωστό πως το TripAdvisor διαθέτει πολύ μεγάλο μέρος των κριτικών για ξενοδοχεία σε παγκόσμια βάση, όμως η Booking.com κάνει φιλότιμες προσπάθειες να το φτάσει. Ή τουλάχιστον αυτό συμβαίνει για τα πολυτελή ξενοδοχεία, εκεί όπου η ιστοσελίδα του Ομίλου Priceline κατέχει ποσοστό 25,4% όλων των κριτικών του διαδικτύου, συγκριτικά με το TripAdvisor που έχει 25,8%.

Τα ευρήματα προέρχονται από μια ανάλυση που έκανε η ReviewPro, η οποία εξέτασε 2,7 εκατ. κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο για το 2015, αξιολογώντας έτσι 2.700 ξενοδοχεία από 159 εταιρείες. Σχεδόν 175 ΟΤΑs και ιστοσελίδες κριτικών (συμπεριλαμβανομένου του Facebook) πήραν μέρος στην έρευνα.

Η ReviewPro ανακάλυψε ότι, γενικά, ο αριθμός των κριτικών για πολυτελή ξενοδοχεία έχει αυξηθεί κατά 4%, όμως το TripAdvisor έχει δει την κυρίαρχη θέση του να δέχεται πλήγμα κατά κάποιο τρόπο τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Το TripAdvisor έχουν πέσει κατά 2,2 μονάδες σε μερίδιο αγοράς, ενώ αντιθέτως η Booking.com έχει δει ετήσια αύξηση 28%, φτάνοντας έτσι μόλις μια ανάσα μακριά από τον μεγάλο ανταγωνιστή της.

Αυτό ίσως οφείλεται στην έμφαση που δίνει η Booking.com στη διαχείριση των σχέσεων με τον πελάτη τα τελευταία χρόνια (π.χ. follow-up e-mails στους επισκέπτες αφού φύγουν από το ξενοδοχείο, για να πάρουν κάποια κριτική).

Η ReviewPro αναφέρει ότι υπάρχει μια αυξανόμενη σημασία στις κριτικές της κινεζικής αγοράς, αν μη τι άλλο με την παρατήρηση της πτώσης του Facebook στην τρίτη θέση από την Ctrip και την eLong ειδικότερα (και την Hotels.com γενικότερα).

Η κινεζική ιστοσελίδα Dianping σκαρφάλωσε στην 10η θέση, από την 18η που βρισκόταν (μια αύξηση σχεδόν 26.000 κριτικών).

Η Κίνα συνεισφέρει με το μεγαλύτερο ποσοστό σε κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία, με 703.000, εμφανίζοντας ετήσια αύξηση 46%, ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής έπεσαν κατά 12,9% στις 351.000 κριτικές.

Σε ό,τι αφορά στη στάση όσων έκαναν κριτικές, 83% αυτών ήταν θετικοί, 12% ουδέτεροι και μόλις 5% αρνητικοί. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ίσως, με δεδομένη τη συντριπτική πλειοψηφία των ευνοϊκών κριτικών, ακόμη και διευθυντές ξενοδοχείων απάντησαν στο 41,5% των περιπτώσεων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024