Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςWTM 2002: Ανεβασμένη η Ελλάδα στις προκρατήσεις από την Αγγλική αγορά

WTM 2002: Ανεβασμένη η Ελλάδα στις προκρατήσεις από την Αγγλική αγορά

ΑποστολήΑνεβασμένη εμφανίζεται η Ελλάδα στις προκρατήσεις από την Αγγλική αγορά, σύμφωνα με την καθιερωμένη έρευνα της εταιρίας ACNielsen που γίνεται κάθε χρόνο…

ΑποστολήΑνεβασμένη εμφανίζεται η Ελλάδα στις προκρατήσεις από την Αγγλική αγορά, σύμφωνα με την<...> καθιερωμένη έρευνα της εταιρίας ACNielsen που γίνεται κάθε χρόνο, ώστε να μας δείξει τις τάσεις που επικρατούν και να προβλέψει την τουριστική κίνηση της χώρας μας την ερχόμενη περίοδο.

Συγκεκριμένα, οι προκρατήσεις για τη νέα τουριστική περίοδο, καλοκαίρι 2003, είναι αυξημένες κατά 12%, ενώ οι κρατήσεις για τη χώρα μας είναι σε σχέση με πέρσι αυξημένες κατά 14%. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα παρουσίασε και την προηγούμενη τουριστική περίοδο μεγάλη κίνηση από την Αγγλική αγορά, παρά τα γνωστά προβλήματα που αντιμετώπισε ο κλάδος του τουρισμού και κατάφερε να σπάσει το `φράγμα` των 3 εκατ. τουριστών.

Σχετικά με τις τιμές, η έρευνα της ACNielsen αναφέρει ότι στο σύνολο της αγοράς η μέση τιμή που πληρώνει το άτομο για ένα `πακέτο` μέσω τουριστικού γραφείο είναι στις 565 λίρες, ενώ η μέση τιμή που πουλιέται η Ελλάδα είναι 415 λίρες. Σε σχέση όμως με τις τιμές του καλοκαιριού του 2002 και του καλοκαιριού του 2003, η μέση τιμή για όλους τους προορισμούς έχει μειωθεί κατά 1,5%, ενώ για την Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά 2,9%.

Η έρευνα μεταξύ άλλων παρουσιάζει τα δυνατά σημεία της χώρας μας, που είναι:


  • Η ύπαρξη πολλών εξειδικευμένων tour operators, οι οποίοι έχουν καλά μερίδια της αγοράς και μάλιστα συνεχίζουν να διεισδύουν ακόμα περισσότερο. Οι σπουδαιότεροι από αυτούς είναι ο Kosmar, ο Libra, ο Olympic, ο Golden Sun, και ο Argo.

  • Παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι παραδοσιακά αγορά που οι κρατήσεις της γίνονται αργά, πριν τις 11 Σεπτεμβρίου είχε μεγάλο ποσοστό προκρατήσεων για το καλοκαίρι του 2002.
  • Έχει μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τιμή, ιδιαίτερα στην αρχή της τουριστικής περιόδου

  • Μετά την 11η Σεπτεμβρίου η Ελλάδα κινήθηκε ικανοποιητικά μιας και δέχεται οικογένειες σε μικρότερο ποσοστό από το μέσο όρο των άλλων προορισμών, γιατί οι οικογένειες είναι πολύ πιο επιρρεπείς σε θέματα ασφαλείας. Επίσης, οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής βοήθησαν ώστε να μην μειωθεί πολύ το ποσοστό των Aγγλων που την επισκέφθηκαν.


Σχετικά με τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για τη χώρα μας η ACNielsen προτείνει:

  • Υπάρχουν περιθώρια να αυξηθούν οι κρατήσεις από τις βόρειες περιοχές της Αγγλίας, αφού ως γνωστόν η Ελλάδα δέχεται μεγάλο μέρος των τουριστών της από τις Νότιες περιοχές της χώρας. Ιδιαίτερα πρέπει να προσεχθεί η Σκωτία με την Γλασκώβη, αλλά και άλλες περιοχές όπου υπάρχουν περιφερειακά αεροδρόμια.

  • Μακροχρόνια πρέπει να αυξηθούν οι οικογένειες από την Αγγλία που επισκέπτονται τη χώρας μας.

  • Οι βασικοί και μεγάλοι tour operators της χώρας μπορούν να αυξηθούν μιας και παρουσιάζονται σε μια πιο αδύναμη θέση από ότι οι εξειδικευμένοι tour operators.

  • Υπάρχει ακόμα περιθώριο για βελτίωση των προκρατήσεων, ώστε να μειωθεί το φαινόμενη των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024