Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι μεσήλικες διεθνείς ταξιδιώτες είναι οι μεγαλύτεροι “εραστές” της Ελλάδας
Έρευνα

Οι μεσήλικες διεθνείς ταξιδιώτες είναι οι μεγαλύτεροι “εραστές” της Ελλάδας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η ηλικιακή ομάδα μεταξύ 36-45 ετών φαίνεται πως έχει το μεγαλύτερο μερίδιο (29,5%) στους ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Ελλάδα, την οποία ακολουθεί η ηλικιακή ομάδα 46-55 ετών. Αύξηση εμφανίζει και ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών, με αυτό το τμήμα να συνεισφέρει σχεδόν με 30,8% στα ταξίδια στην Ελλάδα.

Η ηλικιακή ομάδα μεταξύ 36-45 ετών φαίνεται πως έχει το μεγαλύτερο μερίδιο (29,5%) στους ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Ελλάδα, την οποία ακολουθεί η ηλικιακή ομάδα 46-55 ετώνσ, σύμφωνα με μελέτη της Future Market Insights. Οι ταξιδιώτες αυτοί ανήκουν στον εργαζόμενο πληθυσμό σε ολόκληρο τον κόσμο και έχει την ικανότητα να πραγματοποιήσει εκδρομές στο εξωτερικό. Αύξηση παρατηρείται και στους ταξιδιώτες στο εξωτερικό νεαρής ηλικίας, από 26-35 ετών. Οι τουρίστες αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι ως επί το πλείστον ανεξάρτητοι ταξιδιώτες που προγραμματίζουν μόνοι τους το ταξίδι τους σε διάφορους νέους προορισμούς, καθώς οι διάφορες προωθητικές δραστηριότητες στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν τουρίστες σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Αύξηση του αριθμού των ανεξάρτητων ταξιδιωτών

Καθώς οι online αγορές χρησιμοποιούνται σε μεγάλη πλέον κλίμακα σε όλο τον κόσμο, θα αυξηθεί ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών, με αυτό το τμήμα να συνεισφέρει σχεδόν το 30,8% στα ταξίδια στην Ελλάδα. Οι τουρίστες είναι κυρίως νέοι που γνωρίζουν καλά την επερχόμενη τεχνολογία, η οποία τους διευκολύνει να αναζητήσουν οικονομικά προσιτές ταξιδιωτικές επιλογές και να διαμορφώσουν τις περιηγήσεις τους σύμφωνα με τις επιλογές τους, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένο αριθμό νέων που επιλέγουν επιλογές online ταξιδιωτικού προγράμματος, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Η έλλειψη τουριστικών υποδομών εμποδίζει τις ευκαιρίες ανάπτυξης

Όπως αναφέρει η μελέτη, “οι περιφερειακές υποδομές στην Ελλάδα παρεμποδίζονται από μια μακρά ύφεση και έχουν υπάρξει πολλές προκλήσεις όσον αφορά στις τηλεπικοινωνίες και την παροχή υγείας και ενέργειας. Διαπιστώνεται όμως ότι ένα νέο, μακροπρόθεσμο σχέδιο για τον τουρισμό στην Ελλάδα θα θέσει τα θεμέλια για την επίτευξη πολλαπλών επενδύσεων. Η έλλειψη πολυτελών καταλυμάτων, ξενοδοχείων, διαμονών και αθλητικών εγκαταστάσεων παρεμποδίζει αρνητικά την αγορά σε μεγάλο βαθμό. Η έλλειψη εστίασης στις ‘πράσινες’ πολιτικές παρεμποδίζει την οπτική τουριστών και επισκεπτών, καθώς και την καθιέρωση κορυφαίων ‘παικτών’ που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αγορά”.

“Η ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα γνωστή για τη φύση της. Ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται τους ελληνικούς προορισμούς για να γνωρίσουν τη χώρα των πανέμορφων βουνών και των εξωτικών παραλιών, που δείχνει ξεκάθαρα τον τρόπο ζωής στην Ελλάδα και προσελκύει περισσότερο τον τουρίστα. Η Ελλάδα είναι επίσης γνωστή για τη νυχτερινή της ζωή, και με τον νεαρόκοσμο να είναι λάτρης εμπειριών γίνεται πρωταρχικός προορισμός. Υπάρχει επίσης ένας μεγάλος αριθμός τουριστών προτιμά να περάσει ήσυχα το χρόνο του σε μια παραλία, κάτι που προσφέρει επίσης την αίσθηση μιας ευρωπαϊκής εξωτικής τοποθεσίας”.

Επιπλέον, η αφθονία των πολιτιστικών δραστηριοτήτων βασισμένων στις παραδόσεις της χώρας την καθιστούν “ορατή” στους καταναλωτές, μέσω της μοναδικότητάς της. Η πλούσια ιστορία της χώρας την καθιστούσε ανέκαθεν κορυφαίο προορισμό για τους λάτρεις της ιστορίας. Η ανάπτυξη σε αυτούς τους τομείς ενισχύει τα έσοδα από τον τουρισμό και προβλέπεται να παρουσιάσει την ίδια τάση κατά την προβλεπόμενη περίοδο.

“Σήμερα οι νέοι επιστρέφουν σε χωριά και αγροτικές περιοχές για να έναν πιο ήρεμο τρόπο ζωής, που είναι ιδανικός για τους τουρίστες που θέλουν να περάσουν λίγο ελεύθερο χρόνο στην ομορφιά της φύσης. Η Ελλάδα είναι μια ποικιλόμορφη χώρα με εξωτικές τοποθεσίες και οι υπαίθριες δραστηριότητες σίγουρα προσφέρουν διασκέδαση, είτε είναι σερφ στις παραλίες, είτε αναρρίχηση στα βουνά είτε μια απλή βουτιά, με τους τουρίστες σίγουρα να λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία, ό,τι κι αν θέλουν να κάνουν”, σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024