Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΤα ξενοδοχειακά trends του 2023
Ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχειακά trends του 2023

Σύμφωνα με έρευνα της Expedia προκύπτουν τα ξενοδοχειακά trends για το 2023.

Η πανδημική κρίση «στέρεψε» τον ξενοδοχειακό κλάδο από επενδύσεις και σχέδια για το μέλλον, ενώ του άλλαξε ολοκληρωτικά τροχιά κατεύθυνσης. Πολλές χώρες βρήκαν την αφορμή να επαναπροσδιορίσουν το brand τους και το ίδιο ακολούθησαν οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Για πολλούς, το 2023 αναμένεται να είναι η χρονιά ανάκαμψης για την βιομηχανία, καθώς η ζήτηση των ταξιδιών αγγίζει τα προ-πανδημικά επίπεδα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Expedia το 46% των καταναλωτών ισχυρίζεται ότι τα ταξίδια παίζουν καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις τους.

Οι τάσεις του ξενοδοχειακού κλάδου

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, όπου ερωτήθηκαν 11.000 τουρίστες και 1.100 επαγγελματίες της βιομηχανίας, προκύπτουν τα ξενοδοχειακά trends για το 2023.

Χαμηλές τιμές – Πολιτικές ακύρωσεις

Για να προσαρμοστούν στο απρόβλεπτο που έφερε η πανδημία, πολλοί επαγγελματίες του ξενοδοχείου (77%) εφάρμοσαν νέες δομές τιμολόγησης, επιστροφές χρημάτων και πολιτικές ακύρωσης. Και το 96% αυτών των επαγγελματιών ισχυρίζεται ότι εξακολουθούν να προσφέρουν υπηρεσίες με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων ή πιστώσεις ξενοδοχείων που θα χρησιμοποιηθούν σε μεταγενέστερη διαμονή. Από όσα μάθαμε για τις κορυφαίες προτεραιότητες των ταξιδιωτών, είναι σαφές ότι πολλοί εξακολουθούν να εκτιμούν αυτές τις πολιτικές.

Επαγγελματικά και διεθνή ταξίδια

Το ενδιαφέρον για τα διεθνή ταξίδια έχει αυξηθεί, με το 50% των καταναλωτών να είναι πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς τους επόμενους 12 μήνες ή να έχουν ήδη κλείσει ένα ταξίδι. Αυτό είναι ένα θετικό σημάδι, καθώς στα μέσα του 2020 μόνο το 12% των ανθρώπων είχαν τα ίδια ταξιδιωτικά σχέδια.

Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι επίσης αυξημένα. Το 1/3 των καταναλωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι. Παράλληλα παρατηρείται η ανάκαμψη της επέκτασης των business trips σε pleasure days, αλλά και των «flexcations»

Βιωσιμότητα και προσβασιμότητα

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη όταν θέλουν να κάνουν κράτηση. Μάλιστα το 70% των καταναλωτών ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να επιλέξει ταξιδιωτικές επιλογές που είναι πιο περιεκτικές. Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, 2/3 καταναλωτές δήλωσαν ότι θέλουν να μάθουν ποιες βιώσιμες πολιτικές εφαρμόζονται, στα καταλύματα που επιλέγουν.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024