Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο ισπανικό κρατικό κανάλι TVE1
Τουριστική Προβολή

Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο ισπανικό κρατικό κανάλι TVE1

Τα γυρίσματα της ομάδας παραγωγής της εκπομπής Aqui la Τierra, του Ισπανικού κρατικού καναλιού TVE1 οργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μετά από πρόταση του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ισπανίας.

Η γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και η σύνδεσή της με την ντόπια παραγωγή παρουσιάστηκε από την δημοσιογράφο Angeles Cortina στην ισπανική τηλεόραση και την εκπομπή Aqui la Tierra, λίγο πριν την εκπνοή του 2022.

Οι Ισπανοί τηλεθεατές είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν την δημιουργία γλυκών και εδεσμάτων που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την Θεσσαλονίκη και παρασκευάζονται με τοπικά προϊόντα.

Συνδέοντας το προϊόν με τον τόπο παραγωγής του, η Ισπανίδα δημοσιογράφος παρουσίασε πως παρασκευάζεται η ελληνική φέτα η Θεσσαλονικιώτικη μπουγάτσα αλλά και τα παραδοσιακά μελομακάρονα.

H Ισπανίδα δημοσιογράφος περπάτησε στην κρεαταγορά της συμπρωτεύουσας, ενώ δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο κλασικό και φημισμένο σάντουιτς με γύρο, αναρτώντας στον λογαριασμό της εικόνες από παραφουσκωμένους γύρους να ψήνονται στη φωτιά.

Τα γυρίσματα της ομάδας παραγωγής της εκπομπής Aqui la Τierra, του ισπανικού κρατικού καναλιού TVE1 οργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μετά από πρόταση του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ισπανίας και την προϊσταμένη του κα Καλλιόπη Κουρούσια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εκπομπή Aqui la Τierra μεταδίδεται από το κρατικό κανάλι «1» (TVE1) από τη Δευτέρα έως την Παρασκευή από τις 20:00 έως τις 21:00 και τις Κυριακές από τις 20:30 έως τις 21:00. Όλες σχεδόν τις ημέρες μετάδοσης του είναι το πρόγραμμα με τις περισσότερες προβολές στο κανάλι «1». Έχει μερίδιο τηλεθέασης μεταξύ 10% και 11%, με περισσότερους από ένα 1.200.000 θεατές ανά ημέρα.

Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «Η γαστρονομία μιας περιοχής όταν βασίζεται σε ντόπια υλικά και παραδοσιακές μεθόδους παρασκευής μπορεί από μόνη της να αποτελέσει επαρκή λόγο για να επισκεφθεί κάποιος μια χώρα. Προωθώντας τα τοπικά προϊόντα βελτιώνουμε το brand του προορισμού. Η Θεσσαλονίκη έχει ταυτότητα και παραγωγή. Ο αγρότης, ο κτηνοτρόφος, ο αλιέας είναι κύριος σύμμαχος του τουρισμού. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στηρίζει οποιαδήποτε δράση είναι προς αυτήν την κατεύθυνση».

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024