Δυνατότητα επικοινωνίας με περισσότερους από 500.000 Έλληνες ταξιδιώτες έχουν από σήμερα οι διαφημιζόμενοι στο χώρο του τουρισμού μέσω του νέου εξειδικευμένου καναλιού στόχευσης της Thinkdigital, με την ονομασία “Travellers Channel”. Το κανάλι στόχευσης Travellers Channel απαρτίζουν…
Δυνατότητα επικοινωνίας με περισσότερους από 500.000 Έλληνες ταξιδιώτες έχουν από σήμερα οι διαφημιζόμενοι στο χώρο του τουρισμού<...> μέσω του νέου εξειδικευμένου καναλιού στόχευσης της Thinkdigital, με την ονομασία “Travellers Channel”. Το κανάλι στόχευσης Travellers Channel απαρτίζουν μερικά από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Online Μέσα που σχετίζονται με τον τουρισμό, τα ταξίδια και τον καιρό όπως το Airtickets, το Travelforall, το Travelplanet24, το Travelstories και το Weatheronline.
“Με το Travellers Channel γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα δυνατή η στόχευση κοινού βάσει των ενδιαφερόντων και της συμπεριφοράς του. Οι επισκέπτες των Online Μέσων του καναλιού αποτελούν ένα ιδανικό κοινό για διαφημιζομένους. Πέρα από το προφανές ενδιαφέρον για τα ταξίδια και τον τουρισμό οι Travellers είναι στην πλειοψηφία τους μέσης και ανώτερης κοινωνικής τάξης, κάτοχοι πιστωτικών καρτών και πελάτες Online Υπηρεσιών”, δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.