Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΟλ. Αναστασοπούλου: Η ανάκαμψη του τουρισμού στην Ελλάδα μέσω της βιωσιμότητας
Πολιτική τοποθέτηση

Ολ. Αναστασοπούλου: Η ανάκαμψη του τουρισμού στην Ελλάδα μέσω της βιωσιμότητας

Η τοποθέτηση της γενικής γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου στο διαδικτυακό webinar με τίτλο «Greek Tourism for all seasons in many forms and ‘sunny’ study opportunities».

«Στόχος μας είναι η ενίσχυση της τουριστικής ανάκαμψης της χώρας», ήταν το μήνυμα που έστειλε η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου εκπροσωπώντας τον υπουργό Τουρισμού, κ. Βασίλη Κικίλια, στο διαδικτυακό webinar με τίτλο «Greek Tourism for all seasons in many forms and ‘sunny’ study opportunities» που διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και η Ελληνική Επιτροπή του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου – ICC Hellas.

Ειδικότερα, η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου επισήμανε ότι «κύριος στόχος του υπουργείου Τουρισμού για την περίοδο 2023-2024 είναι η ενίσχυση της τουριστικής ανάκαμψης της χώρας που σημειώθηκε κατά την πρόσφατη θερινή περίοδο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις προκλήσεις από τη σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα, την κρίση στην Ουκρανία αλλά και από την αυξανόμενη ανάγκη για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών».

«Συνεπώς, απαιτείται η υιοθέτηση του κατάλληλου επικοινωνιακού positioning της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, προσαρμοσμένου στα νέα δεδομένα κατόπιν τόσο της διαφαινόμενης ολοκλήρωσης των μεγάλων κυμάτων πανδημίας του COVID 19, της ενεργειακής κρίσης, όσο και της διατάραξης των εισερχόμενων τουριστικών ροών από τη Ρωσία και την Ουκρανία, προκειμένου να επιτευχθεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η βελτίωση των τουριστικών μεγεθών, μέσω της διατήρησης του αισθήματος της υγειονομικής ασφάλειας, της προσφοράς υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος και της αναζήτησης νέων αγορών εισερχόμενου τουρισμού», όπως υπογράμμισε η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης.

«Οριζόντιος άξονας των ανωτέρω, συμβαδίζοντας ταυτόχρονα με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται παγκοσμίως, είναι η βιωσιμότητα», τόνισε η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου σημειώνοντας ότι «αποστολή του branding της χώρας είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας, της ταξιδιωτικής δαπάνης και του μεριδίου αγοράς, τόσο για την τροφοδότηση της εθνικής οικονομίας όσο και για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς».

Τέλος, η  γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης ανέφερε ότι «με δεδομένο ότι οι εικόνες που σχηματίζουν οι ταξιδιώτες για τους προορισμούς παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή τους, υπογραμμίζεται ότι η τουριστική ταυτότητα (brand identity) της χώρας πρέπει να αποδίδει και να εκφράζει επιτυχώς ότι η Ελλάδα δεν αποτελεί απλά αδιαφοροποίητο προορισμό μαζικών καλοκαιρινών διακοπών και αρχαιοτήτων, αλλά ότι προσφέρει υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες και μοναδικές, βιώσιμες και αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024