Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΕκδήλωση για τις αγορές του Καζακστάν και του Αζερμπαϊτζάν
B2B Workshop

Εκδήλωση για τις αγορές του Καζακστάν και του Αζερμπαϊτζάν

Δύο αγορές με τεράστια τουριστική δυναμική και ανάπτυξη, που φέτος ο ΕΟΤ με τη συμμετοχή του στο B2B Workshop θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την Ελλάδα.

Τις ενδιαφέρουσες νέες αγορές του Καζακστάν και του Αζερμπαϊτζάν είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι επαγγελματίες του τουρισμού μέσω εκδήλωσης που οργάνωσε η Travel Media Applications την περασμένη εβδομάδα. Επίσης δόθηκαν και στοιχεία για την Ρώσικη αγορά μέσω της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας ΤΜΙ κας Helene Lloyd η οποία δραστηριοποιείται πάνω από 10 χρόνια στις ρωσόφωνες αγορές, με τη διοργάνωση ετήσιου B2B Workshop.

Σχετικά με την Ρωσία η κα Lloyd ανέφερε ότι το 2012 ο συνολικός αριθμός ταξιδιών στο εξωτερικό από τη Ρωσία έφτασε τα 48 εκατομμύρια, ενώ στην Ελλάδα ήρθαν ήρθαν 834.000. Η κατάταξη των Ρώσων τουριστών στην ΕΕ έφτασε το 2012 στην 7η θέση. Για το 2013, τα στοιχεία είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά με συνολικό αριθμό ταξιδίων στο εξωτερικό: 54 εκατ. και την 7η θέση στην κατάταξη της ΕΕ.

Η Ελλάδα εκδίδει περισσότερες βίζες στη Ρωσία από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο.”, είπε χαρακτηριστικά η κα Lloyd.

Αναφορικά με την νέα αγορά του Καζακστάν, η κα Lloyd ανέφερε ότι είναι η 7η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο, με 25% ετήσια άνοδο στην δυναμική της. “Οι Καζάκοι είναι δεινοί αγοραστές και συχνά εμφανίζονται στους Top 10 καταναλωτές στο Global Blue των Duty Free. Ισχυρή είναι η προτίμηση για θερμούς προορισμούς αναψυχής ενώ αναπτυσσόμενος και σημαντικός είναι και ο κλάδος των MICE. Η αγορά των Συνεδρίων και των Ταξιδιών Κινήτρων είναι σχετικά νέα αλλά αποτελεί ένα αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού”.

Για το Αζερμπαϊτζάν, τα στοιχεία αναφέρουν ότι είναι η σημαντικότερη αφορά εξερχόμενου τουρισμού στον δυτικό Καύκασο, με 35% άνοδο στη δυναμική της τουριστικής αγοράς. “Το Αζερμπαϊτζάν βρίσκεται πολύ κοντά στην Ευρώπη, αλλά λόγω της χαλαρής βίζας και των απευθείας πτήσεων η Τουρκία και το Ντουμπάι είναι οι δημοφιλείς προορισμοί. Οι Αζέροι ταξιδεύουν κυρίως για αναψυχή, ιατρικό τουρισμό ειδικά στο Ιράν και την Τουρκία. Είναι επίσης δεινοί αγοραστές”, συμπλήρωσε η κα Lloyd.

Η εταιρεία ΤΜΙ διοργανώνει εδώ και 5 χρόνια ένα B2B Workshop σε αυτές τις αγορές με μεγάλη επιτυχία, κάθε Απρίλιο. Έτσι οι επαγγελματίες του τουρισμού που θέλουν να προσεγγίσουν τους Καζάκους και Αζέρους τουρίστες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μεγαλύτερα και καλύτερα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού από κοντά με προκαθορισμένα ραντεβού. Φέτος θα συμμετέχει και ο ΕΟΤ δίνοντας τη δυνατότητα παρουσίασης της Ελλάδας. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία Travel Media Applications (TMA), είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της TMI στην Ελλάδα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024