Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΚοινή επικοινωνιακή καμπάνια British Airways και VisitBritain
Η καμπάνια Κλασική Βρετανία είναι προϋπολογισμού 1,6 εκατ. στερλινών

Κοινή επικοινωνιακή καμπάνια British Airways και VisitBritain

Η British Airways και ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού VisitBritain ανακοινώνουν την έναρξη της κοινής τους επικοινωνιακής καμπάνιας προϋπολογισμού 1,6 εκατ. στερλινών, με τίτλο “Κλασική Βρετανία”. Η προωθητική ενέργεια, που επικεντρώνεται […]

Η British Airways και ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού VisitBritain ανακοινώνουν την έναρξη της κοινής τους επικοινωνιακής καμπάνιας προϋπολογισμού<...> 1,6 εκατ. στερλινών, με τίτλο “Κλασική Βρετανία”.

Η προωθητική ενέργεια, που επικεντρώνεται στην προβολή μέσω διαδικτύου, αναδεικνύει στους ταξιδιώτες την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η Βρετανία και την ευκολία στην μετάβαση που τους εξασφαλίζει η British Airways.

Με την υποστήριξη της αυξανόμενης δύναμης που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια αναδεικνύει τα συναρπαστικά αξιοθέατα, τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες που κρύβει η κάθε γωνιά της Βρετανίας, υπογραμμίζοντας πως το Ηνωμένο Βασίλειο διαθέτει κορυφαία κληρονομιά και ιστορικά αξιοθέατα περισσότερα από κάθε άλλη χώρα στον πλανήτη.

Η καμπάνια δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη γοητεία των αισθημάτων και την αυθεντικότητα των Βρετανικών τουριστικών αξιοθέατων που κατά το παρελθόν είχαν λανθασμένα χαρακτηριστεί είτε ως λιτά ή ως υποδεέστερα σε ρομαντισμό σε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Ο ταξιδιώτης είτε επιλέξει τη Βρετανία για διακοπές, είτε για αθλητισμό, είτε για μόδα ή φαγητό, θα καταλάβει πως η χώρα διαθέτει μερικές μοναδικές και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εμπειρίες που περιμένουν να αποκαλυφθούν, να γίνουν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος του και πηγή της απόλαυσής του.

Η σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Λονδίνου εξυπηρετείται με 3 καθημερινές πτήσεις από Αθήνα για το Terminal 5 του αεροδρομίου Heathrow και 4 εβδομαδιαίες πτήσεις από Θεσσαλονίκη για το αεροδρόμιο Gatwick.

Η διευθύντρια Ελλάδος και Κύπρου της British Airways, κα Φρέντυ Στίερ, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την έναρξη της εν λόγω καμπάνιας σε συνεργασία με τον VisitBritain. Οτιδήποτε κι αν αναζητά κανείς στις διακοπές του, η Βρετανία έχει σίγουρα κάτι να του προσφέρει. Η περιπέτεια στη Βρετανία αρχίζει με την British Airways και με τέτοιες τιμές στα αεροπορικά της εισιτήρια δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην αγοράσει κάποιος σήμερα κιόλας το εισιτήριό του.

Η British Airways αποτελεί full service αεροπορική εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες, επισκέπτεται κομβικά αεροδρόμια και προσφέρει συχνές συνδέσεις με το Λονδίνο. Επιπλέον ο επιβάτης που επιλέξει την British Airways θα είναι σε θέση να γνωρίσει από κοντά το πραγματικά μοναδικό Terminal 5 του αεροδρομίου Χίθροου του Λονδίνου και να συνεχίσει το ταξίδι του στην υπόλοιπη χώρα επιλέγοντας μια από τις συνολικά έξι ανταποκρίσεις που προσφέρονται και συγκεκριμένα το Αμπερντήν, τη Γλασκώβη, το Εδιμβούργο, το Νιούκαστλ, το Μάντσεστερ και το Τζέρσεϊ”.

Ο κ. Laurence Bresh, διευθυντής του Britain Marketing του VisitBritain δήλωσε: “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που συνεχίζουμε την συνεργασία μας με την British Airways και το 2011 στην καμπάνια μας ΅Κλασική ΒρετανίαΆ. Η Βρετανία είναι από τις πιο ποικιλόμορφες χώρες στον πλανήτη και αυτή η καμπάνια θα αποφέρει περισσότερα έσοδα για την οικονομία και τις επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η συνεργασία θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κοινού, αλλά τελικά θα αυξήσει και τον αριθμό επισκεπτών στη Βρετανία. Στοχεύουμε να αιχμαλωτίσουμε την φαντασία του κόσμου και να τους εμπνεύσουμε να πετάξουν στη Βρετανία με την British Airways”

Αυτή η συνεργασία έρχεται να ισχυροποιήσει τα δείγματα ανάπτυξης που παρουσιάστηκαν στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2010 συγκριτικά με το 2009. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, κατά τον Ιούλιο του 2010 το ποσοστό του εισερχόμενου τουρισμού ήταν αυξημένο κατά 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2001 ενώ το ύψος των δαπανών ήταν αυξημένο κατά 2%. Επιπλέον αυτών των στατιστικών, θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά στοιχεία που προκύπτουν από τις ευρωπαϊκές αγορές που θα συμμετάσχουν στην κοινή αυτή προωθητική ενέργεια.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024