Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΝέα μέτρα για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
Αερομεταφορές

Νέα μέτρα για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Νέα δέσμη μέτρων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την εξασφάλιση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, νέων και καλύτερων δικαιωμάτων ενημέρωσης, φροντίδας και μεταφοράς με άλλες πτήσεις, όταν καθηλώνονται σε κάποιο αερολιμένα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε χθες δέσμη μέτρων, για να εξασφαλίσει ότι οι επιβάτες αεροπορικών μεταφορών θα έχουν νέα και καλύτερα δικαιώματα ενημέρωσης, φροντίδας και μεταφοράς με άλλες πτήσεις όταν καθηλώνονται σε κάποιο αερολιμένα. Ταυτόχρονα θα βελτιωθούν οι διαδικασίες διεκπεραίωσης των καταγγελιών και τα μέτρα επιβολής, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν πράγματι τα δικαιώματα που δικαιούνται.

Η πρόταση για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών αποσαφηνίζει “γκρίζες” περιοχές δικαίου και εισάγει, όπου απαιτείται, νέα δικαιώματα.

Ο αντιπρόεδρος κ. Siim Kallas δήλωσε: “Είναι πολύ σημαντικό τα δικαιώματα των επιβατών να μην υπάρχουν μόνο στο χαρτί. Όλοι μας πρέπει να είμαστε σε θέση να στηριζόμαστε σε αυτά όταν τα έχουμε περισσότερο ανάγκη – όταν τα πράγματα πάνε στραβά. Γνωρίζουμε ότι η πραγματική προτεραιότητα που έχουν οι καθηλωμένοι επιβάτες είναι απλώς να πάνε στα σπίτια τους. Γι’αυτό εστιαζόμαστε στην ενημέρωση, την φροντίδα και την αποτελεσματική μεταφορά με άλλες πτήσεις. Στόχος είναι οι επιβάτες να μεταφέρονται εκεί που επιθυμούν το ταχύτερο δυνατό και ταυτόχρονα να παρέχεται στις αεροπορικές εταιρείες ο απαιτούμενος χρόνος για να επιλύουν τα προβλήματα”.

Με την πρόταση τα δικαιώματα των επιβατών επικαιροποιούνται σε τέσσερεις τομείς ζωτικής σημασίας:
1. Αποσαφήνιση γκρίζων περιοχών: τα δικαιώματα ενημέρωσης σχετικά με πτήσεις που καθυστέρησαν ή που ματαιώθηκαν, έκτακτες περιστάσεις, δικαιώματα σχετικά με μεγάλες καθυστερήσεις και καθυστερήσεις διαδρόμου, σχεδιασμός για απρόβλεπτες καταστάσεις, δικαιώματα μεταφοράς με άλλη πτήση και δικαιώματα σχετικά με πτήσεις ανταπόκρισης.
2. Νέα δικαιώματα: σε περίπτωση αναπρογραμματισμού, λάθη στην γραφή των ονομάτων, νέα δικαιώματα σχετικά με απολεσθείσες αποσκευές και απαιτήσεις διαφάνειας για χειραποσκευές και ελεγμένες αποσκευές.
3. Επιβολή, διαδικασίες διεκπεραίωσης και κυρώσεις: ενίσχυση της εποπτείας των αερομεταφορέων από τις εθνικές και τις ευρωπαϊκές αρχές (παρακολούθηση και κοινές έρευνες), καθώς και για την διεκπεραίωση των καταγγελιών και την επιβολή των ατομικών δικαιωμάτων (συμπεριλαμβάνεται απαίτηση οι αεροπορικές εταιρείες να απαντούν στις καταγγελίες εντός διμήνου), αφερεγγυότητα.
4. Δυσανάλογος οικονομικός φόρτος: περιορισμοί στην παρεχόμενη βοήθεια, περιορισμοί για περιφερειακές πτήσεις, επιμερισμός του οικονομικού βάρους.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024