Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΣτην προσέλκυση νέων τουριστών στοχεύει ο δήμος Πράγας

Στην προσέλκυση νέων τουριστών στοχεύει ο δήμος Πράγας

Ο δήμος της Πράγας προετοιμάζει την προώθηση της νέας του τηλεοπτικής εκστρατείας, με στόχο το νεανικό κοινό. Το διαφημιστικό θα προβληθεί στο Γαλλικό κανάλι “Fashion TV” με το μοντέλο από […]

Ο δήμος της Πράγας προετοιμάζει την προώθηση της νέας του τηλεοπτικής εκστρατείας, με στόχο το νεανικό κοινό. Το διαφημιστικό θα προβληθεί στο Γαλλικό κανάλι “Fashion TV” με το μοντέλο από την Τσεχία, Petra Nemcova. Το<...>δημοτικό συμβούλιο της Πράγας στοχεύει στους νέους που απολαμβάνουν τα ταξίδια και είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν χρήματα για πολυτέλεια.

Θα προβληθούν δύο διαφημιστικά, ένα 15 δευτερολέπτων και ένα 3 λεπτών σε στυλ Alfons Mucha. Στο πρώτο εξάμηνο του 2008 θα εκπέμψουν 600 φορές, ενώ το κόστος της εκστρατείας θα κοστίσει στην πρωτεύουσα 20 εκατ. κορώνες.

Και δεύτερο κέντρο πληροφόρησης στην Πράγα

Στις 19 Δεκεμβρίου 2007, ο Τσέχικος Οργανισμός Τουρισμού άνοιξε το δεύτερο κέντρο πληροφόρησης στο κέντρο της Πράγας στην Πλατεία της Παλιάς Πόλης (Staromestske namesti 5). Εκτός από την διάθεση χαρτών, φυλλαδίων και γενικών τουριστικών πληροφοριών, το κέντρο προωθεί, επίσης, τις άλλες περιφέρειες της χώρας.

Στόχος του Οργανισμού είναι να δελεάσει τους επισκέπτες της πρωτεύουσας να οργανώσουν ημερήσιες ή και πολυήμερες εκδρομές στις υπόλοιπες περιφέρειες.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024