Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΤο VisitBritain σκέφτεται να αποχωρήσει από την Ελλάδα
Αλλαγή στρατηγικής λόγω της παγκόσμιας καμπάνιας μάρκετινγκ

Το VisitBritain σκέφτεται να αποχωρήσει από την Ελλάδα

Το VisitBritain πρόκειται να αναδιοργανώσει τις δραστηριότητες marketing που θα το βοηθήσουν να φέρει σε πέρας την τετραετή παγκόσμια καμπάνια, χρησιμοποιώντας τα μεγάλα γεγονότα που θα πραγματοποιηθούν στη Βρετανία τα […]

Το VisitBritain πρόκειται να αναδιοργανώσει τις δραστηριότητες marketing που θα το βοηθήσουν να φέρει σε πέρας την τετραετή παγκόσμια καμπάνια, χρησιμοποιώντας<...> τα μεγάλα γεγονότα που θα πραγματοποιηθούν στη Βρετανία τα επόμενα χρόνια – ο Βασιλικός Γάμος, η 60ή επέτειος βασιλείας της Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ, οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες – προκειμένου να αυξηθούν κατά 2 δισ. λίρες τα έσοδα από τους τουρίστες και να δημιουργηθούν 50.000 νέες θέσεις εργασίας.

Ως εκ τούτου, οι οργανωτικές αλλαγές συμβαδίζουν με την κατά 34% μείωση του προϋπολογισμού, όπως ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο 2010. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μείωση ενεργειών, δραστηριοτήτων και του αριθμού των αγορών όπου έχουμε παρουσία για να διασφαλιστούν ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι οικονομικοί πόροι θα τοποθετηθούν στο marketing.

Όπως αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος του οργανισμού, Sandie Dawe, “με αυτή την ξεκάθαρη προτεραιότητα, επανεξετάσαμε τη δραστηριότητά μας προκειμένου να:
– Ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα Britain marketing, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.
– Επικεντρώσουμε την επένδυση μας σε αυτές τις αγορές που προσφέρουν την καλύτερη άμεση επιστροφή και τις καλύτερες μελλοντικές προοπτικές για τη Βρετανία.
– Προσφέρουμε γνώση, τάσεις και έρευνα απόδοσης των τοπικών αγορών
– Διατηρήσουμε ένα εξορθολογισμένο συμβουλευτικό ρόλο σύμφωνα με το νόμιμο χρέος μας να συμβουλεύουμε την κυβέρνηση για τον τουρισμό.

Βασικά σημεία των αλλαγών είναι:

  • Η κεντρική ομάδα marketing θα επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση της παγκόσμιας καμπάνιας marketing, στοχεύοντας σε συνεργασίες και key account management με εμπορικούς συνεργάτες. Digital και social media, δημόσιες σχέσεις, marketing και σχέση με τα ενδιαφερόμενα μέλη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012, παραμένουν προτεραιότητα.
  • Οι διαδικτυακές ικανότητες μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε μια παγκόσμια παρουσία σε ιστοσελίδες καταναλωτών, πρακτόρων και μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά θα μειώσουμε την παρουσία μας από 35 σε 21 αγορές, βασισμένες σε 24 πόλεις. Οι προτεινόμενες αγορές είναι Αμερική (Νέα Υόρκη και Λος Aντζελες), Καναδάς, Βραζιλία, Αυστρία (διαχείριση από το Βερολίνο), Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία (διαχείριση από το Βερολίνο), Αυστραλία, Κίνα (Σαγκάη, Πεκίνο, Χονγκ Κονγκ**), Ινδία (Μπάνγκαλορ, Μουμπάι, Δελχί), Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι). Αυτές οι αγορές προσφέρουν μια ευρεία γεωγραφική κάλυψη στον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας το 80% των εσόδων από τον εισερχόμενο τουρισμό*.
  • Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε έρευνα, γνώση των τοπικών αγορών και ανάλυση για να ενημερώνεται η βιομηχανία και για να εκπληρώνουμε το εκ νόμου χρέος μας να συμβουλεύουμε την κυβέρνηση για θέματα του τουρισμού, ιδιαίτερα σε αυτές τις πτυχές που επηρεάζουν την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της Βρετανίας.
    vΟι εθνικοί οργανισμοί τουρισμού είναι πολύ ενεργοί στον επαγγελματικό τουρισμό, οπότε θα μειώσουμε τις ενέργειες μας για τον επαγγελματικό τουρισμό.
  • Δε θα διαθέτουμε πλέον μια αφιερωμένη μονάδα σχεδιασμού και εκπλήρωσης του εμπορικού μας σήματος. Θα μειώσουμε επίσης τα έξοδα εκδόσεων όσο το δυνατόν περισσότερο, τερματίζοντας μη κερδοφόρα projects, όπου επιτρέπεται.
  • Η μίσθωση στην Lower Regent Street για το Κέντρο Επισκεπτών για τη Βρετανία και το Λονδίνο λήγει το 2012. Δε θα ανανεωθεί και συζητήσεις πραγματοποιούνται με άλλα πρακτορεία για την παροχή τουριστικών πληροφοριών στο Λονδίνο.
  • Συμβαδίζοντας με την ανάγκη να μειώσουμε τα διοικητικά έξοδα, θα μειώσουμε επίσης το προσωπικό και τον προϋπολογισμό σε τομείς όπως Οικονομικά, Τεχνολογία, Ανθρώπινο Δυναμικό και Επικοινωνίες.
  • Θα παραμείνουμε συστεγασμένοι με το VisitEngland στα γραφεία μας στην 1 Palace Street στο Λονδίνο, μοιραζόμενοι τους τομείς Ανθρώπινου Δυναμικού, Τεχνολογίας και Οικονομικών για να διατηρήσουμε τα έξοδα στο χαμηλότερο δυνατόν, ένας διακανονισμός που λειτουργεί επιτυχημένα από τον Οκτώβριο 2009.

Αυτές οι προτεινόμενες αλλαγές θα οδηγήσουν σε μια συνολική μείωση περίπου 25-30% των θέσεων – περίπου 70 θέσεις εργασίας. Η ενημέρωση του προσωπικού είναι σε εξέλιξη. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ξεκάθαρο μέχρι το τέλος Απριλίου.

Αυτή η προτεινόμενη νέα δομή και εστίαση αντικατοπτρίζουν τις προτεραιότητές μας και συμβαδίζουν με την τετραετή χρηματοδότηση μας. Στόχος μας είναι να εκμεταλλευτούμε τις τουριστικές ευκαιρίες που προκύπτουν από την οργάνωση σημαντικών εικονικών γεγονότων τα επόμενα δύο χρόνια. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτή η σαφήνεια εστίασης υποστηρίζεται από τη σωστή δομή και ικανότητες.

Έχω κάθε εμπιστοσύνη στον επαγγελματισμό και το πάθος της ομάδας μας για να εκπληρώσουν τις προσδοκίες μας και αυτές των συνεργατών μας και όλης της τουριστικής βιομηχανίας”.

*Προτείνεται αποχώρηση από: Αργεντινή, Τσεχία, Φινλανδία, Ελλάδα, Χονγκ Κονγκ (διαχείριση από Κίνα), Ουγγαρία, Κορέα, Μαλαισία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Πορτογαλία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική και Ταϊλάνδη.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024