Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔιεθνείς οργανισμοί στηρίζουν το Athens Hotel Branding Seminar

Διεθνείς οργανισμοί στηρίζουν το Athens Hotel Branding Seminar

Υπό την αιγίδα διεθνών φορέων ετέθη το Athens Hotel Branding Seminar, που θα πραγματοποιηθεί στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Το Επιχειρηματικό Συμβούλιο του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού (World Tourism Organization Business Council), καθώς και η Διεθνής Ένωση Ξενοδοχειακών Πωλήσεων και Μάρκετινγκ (Hospitality Sales & Marketing Association International) στηρίζουν τους…

Υπό την αιγίδα διεθνών φορέων ετέθη το Athens Hotel Branding Seminar, που θα πραγματοποιηθεί στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα.<...>Το Επιχειρηματικό Συμβούλιο του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού (World Tourism Organization Business Council), καθώς και η Διεθνής Ένωση Ξενοδοχειακών Πωλήσεων και Μάρκετινγκ (Hospitality Sales & Marketing Association International) στηρίζουν τους σκοπούς του τριήμερου αυτού σεμιναρίου, που διοργανώνει το Travel Daily News, αναγνωρίζοντας τη σημασία που απέκτησαν οι ισχυρές ξενοδοχειακές `μάρκες` ― τα λεγόμενα `brands` ― στη σύγχρονη τουριστική αγορά.

Όπως αναφέρει ο κ. Antonio de la Morena, Διευθύνων Σύμβουλος του WTOBC: “Το περιβάλλον, στο οποίο δραστηριοποιούνται οι τουριστικές επιχειρήσεις ― και ιδίως τα ξενοδοχεία που απασχολούν μεγάλο αριθμό προσωπικού ― χαρακτηρίζεται από έναν ολοένα εντεινόμενο διεθνή ανταγωνισμό. Υπό αυτές τις συνθήκες παγκοσμιοποίησης οι επιχειρήσεις οφείλουν να προβάλλουν για τα προϊόντα τους μια ισχυρή και διακριτή εικόνα, προκειμένου να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους. Οι τουρίστες συνήθως γνωρίζουν μια χώρα μέσω των ξενοδοχείων της, με αποτέλεσμα τα καταλύματα να ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την τουριστική εικόνα του προορισμού.

Από την ταξιδιωτική εμπειρία, που θα αποκομίσει ένας επισκέπτης σε μια χώρα και ειδικότερα από το ξενοδοχείο θα εξαρτηθεί εάν αυτός ο καταναλωτής θα ξανάρθει. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η ουσία για την καλλιέργεια μιας ελκυστικής εικόνας: να επηρεαστεί η καταναλωτική απόφαση υπέρ του προορισμού και της επιχείρησης. Οι μεγάλες ξενοδοχειακές `μάρκες` ― τα brands ― επιτρέπουν στις συνδεδεμένες μονάδες να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών μέσω μιας ολοκληρωμένης πολιτικής βασιζόμενης στην εκπαίδευση του προσωπικού, το Μάρκετινγκ, τη δημοσιότητα, την προβολή μέσω των ηλεκτρονικών δικτύων, καθώς και την εφαρμογή βέλτιστων επιχειρηματικών μεθόδων”.

Για το ίδιο θέμα δήλωσε η κ. Ingunn Hofseth, Πρόεδρος της HSMAI Europe, τα εξής: Μέσω της `μάρκας` μας δηλώνουμε στον κόσμο ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και πως το κάνουμε. Αυτή η δήλωση προκύπτει από την αποστολή της επιχείρησής μας, τα προϊόντα και της υπηρεσίες που προσφέρουμε, τις υποσχέσεις μας προς τους καταναλωτές, αλλά και τις επιδόσεις και τις αξίες μας. Ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε τόσο σημαντικό το ζήτημα του `branding` όσο σήμερα.

Σκοπός του Athens Hotel Branding Seminar είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία, καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες – τα `brands` – του κλάδου. Στο σεμινάριο θα δοθεί επίσης έμφαση για τους τρόπους με τους οποίους μια ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση θα μπορέσει να σχεδιάσει και να καθιερώσει επιτυχώς τη δική της εμπορική επωνυμία.

Το σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre του Αμαρουσίου, θα καλύψει θέματα όπως:


  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;
  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;
  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;


Τις εισηγήσεις θα πραγματοποιήσουν ιδιαίτερα έμπειροι στο αντικείμενο σύμβουλοι από την Ελλάδα και εξωτερικό, μεταξύ των οποίων:
  • Ο κ. Berno Feuring της Feuring Hotelconsult από τη Γερμανία,
  • ο κ. Marco Peter Nijhof της Serena Hotels από τη Γαλλία και
  • ο κ. Sven Gade της Μiddle East Strategy Advisors από το Ντουμπάι.


Επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Kούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:


  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων,
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο και

  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων.

Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024