Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔιεθνής καμπάνια προώθησης της Αρχαίας Ολυμπίας
be.come Olympian (Γίνε Ολύμπιος!)

Διεθνής καμπάνια προώθησης της Αρχαίας Ολυμπίας

Η Αρχαία Ολυμπία, μέσα στο αντίξοο κλίμα των ημερών και των καιρών ξεκινά απο τη γενέτειρα των Ολυμπιακών αγώνων τη διεθνή καμπάνια προώθησης της Αρχαίας Ολυμπίας, με στόχο την προώθηση […]

Η Αρχαία Ολυμπία, μέσα στο αντίξοο κλίμα των ημερών και των καιρών ξεκινά απο τη γενέτειρα των Ολυμπιακών αγώνων τη διεθνή καμπάνια προώθησης της Αρχαίας<...> Ολυμπίας, με στόχο την προώθηση του Ολυμπιακού ιδεώδους σε ολόκληρο τον κόσμο. Η καμπάνια της Ολυμπίας σχεδιάστηκε με ερευνητικά μεθοδολογικά εργαλεία μάρκετινγκ, μέσα σε διαστημα 6 μηνών και η υλοποίησή της κάνει χρήση τεχνολογικων εργαλείων βασιζόμενη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανταποκρινόμενα στις απαιτήσεις της διαδικτυακής κοινωνίας.

Όλη η καμπάνια πραγματοποιήθηκε με ιδιωτικούς πόρους της περιοχής με τη συναίνεση των τοπικών επιχειρηματιών και κοινωνίας, με παράλληλη ενημέρωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Ο στόχος είναι η προβολή του προορισμού μέσω μιας διαδραστικής πλατφόρμας που θα προσελκύσει το χρήστη και θα του υπενθυμίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όχι μόνο της Ολυμπίας, αλλά και της Ελλάδας: ο Πολιτισμός και το Φως.

Η καμπάνια αφορά σε έναν παγκόσμιο διαγωνισμό και προσφέρει στους νικητές να γίνουν Ολύμπιοι, δίνοντας το όφελος μιας δωρεάν διαμονής καθημερινά στην Ολυμπία, για να ζήσουν την εμπειρία του ελληνικού πολιτισμού στην κοιτίδα των Ολυμπιακών Αγώνων, της ευγενούς άμιλλας και της ελληνικής φιλοξένίας. Η Ένωση Ξενοδόχων ανέθεσε στην ομάδα υπό τη Γεωργία Ζούνη (να σημειωθεί ότι η καταγωγή της είναι από την Αρχαία Ολυμπία) να προτείνει συγκεκριμένες προτάσεις στρατηγικής προώθησης της περιοχής για να προχωρήσουν σε υλοποίηση. Ποια είναι η ιδέα: οι Ολυμπιαίοι ξενοδόχοι παραχωρούν καθημερινά ένα δωμάτιο για δωρεάν διαμονή σε όποιον δηλώσει συμμετοχή στη σελίδα της καμπάνιας και καλούν τους επισκέπτες να γίνουν Ολύμπιοι be.come Olympian. Έτσι, από τον Ιανουάριο ξεκίνησε ο σχεδιασμός του διαγωνισμού που θα αφορούσε στην προώθηση της Ολυμπίας για το 2010, κάτι που για πρώτη φορά θα επιχειρούσαν οι κάτοικοι της. Τον Απρίλιο του 2010, η καμπάνια έλαβε σάρκα και οστά και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην καθημερινή κλήρωση στο becomeolympian.com

Μέσω Social media και διαδικτυακά, βασίστηκε του η προώθηση του “πως θα γίνεις Ολύμπιος” και συνδέθηκε όχι μόνο η πόλη της Ολυμπίας, αλλά η ευρύτερη περιοχή, μέσα από ολιστική προσέγγιση για την τουριστική εμπειρία, που ήταν το αποτέλεσμα της έρευνας μάρκετινγκ. Στο διαδικτυακό κομμάτι η εφαρμογή της καμπάνιας βασίστηκε σε εφαρμογές και λογισμικό της πιο σύγχρονης τεχνολογίας.

Οπότε, μέσω λίγων “κλικ”, δυνητικοί επισκέπτες από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο κερδίζουν μία μέρα διαμονής στα ξενοδοχεία της Ολυμπίας δωρεάν και προσφορές φιλοξενίας για παραπάνω ημέρες. Οι ξενοδόχοι παράλληλα υιοθετούν συγκεκριμένη πολιτική τιμών για όλους τους επισκέπτες, που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του becomeolympian.com, αντιμετωπίζοντας ισότιμα και σεβόμενοι τόσο τον Έλληνα και τον ξένο επισκέπτη, παρουσιάζοντας την ουσία της ελληνικής φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο.

Είναι πρώτη φορά που πραγματοποιεί κάτι σε παγκόσμιο επίπεδο ελληνικός προορισμός και με αντίστοιχο όφελος. Σκοπός του βήματος αυτού είναι να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα για μια συνολικότερη στρατηγική μάρκετινγκ και συνέργειας για τον ιστορικό προορισμό της Ολυμπίας.

Όπως δηλώνει ο κ. Βασίλης Τυλιγάδας, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αρχαίας Ολυμπίας και Περιχώρων, “η Ένωση Ξενοδόχων Αρχαίας Ολυμπίας και Περιχώρων ξεκίνησε μια πρότυπη διαδικασία για συμμετοχικό Μάρκετινγκ. Υπό το πρίσμα αυτό η Ένωση επιδιώκει να προωθήσει τον εμπλουτισμό και τη διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς της Ολυμπίας, την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή μας.

Η προώθηση του Becomeolympian.com αφορά την πρώτη ενέργεια για την περιοχή της Ολυμπίας, και απευθύνεται στις κύριες αγορές στόχους της Ολυμπίας. Σκοπεύουμε στην περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών για την προώθηση της περιοχής, πιστεύοντας στη δυναμική και στην ποιότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024