Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕγκαίνια της έκθεσης “Τουριστική Αφίσα” στο Ελληνικό Σπίτι στο Πεκίνο
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Εγκαίνια της έκθεσης “Τουριστική Αφίσα” στο Ελληνικό Σπίτι στο Πεκίνο

Ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος στα πλαίσια της επίσκεψης του στην Κίνα εγκαινίασε χτες την έκθεση Τουριστικής Αφίσας, που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ), στο Ελληνικό Σπίτι στο Πεκίνο. «Σήμερα δεν ταξίδεψε μόνο η αφίσα του ΕΟΤ, ταξίδεψε η ιστορία του…

Ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος στα πλαίσια της επίσκεψης του στην Κίνα εγκαινίασε χτες την έκθεση Τουριστικής Αφίσας, που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ), στο Ελληνικό<...>Σπίτι στο Πεκίνο. «Σήμερα δεν ταξίδεψε μόνο η αφίσα του ΕΟΤ, ταξίδεψε η ιστορία του Οργανισμού Τουρισμού. Ταξίδεψε η ιστορία της Ελλάδος. Ταξίδεψε ο πολιτισμός μας, γιατί ο πολιτισμός είναι η μεγαλύτερη γέφυρα που βοηθά την τουριστική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, δηλαδή μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας” δήλωσε χαρακτηριστικά, μετά το πέρας της εκδήλωσης, ο κ. Υπουργός.

“Με βάση αυτή την πολιτισμική συνεργασία”, πρόσθεσε “πείσαμε και καταφέραμε να κερδίσουμε τους πρώτους 1.100 Κινέζους επισκέπτες, οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν χορωδίες, θα εκπροσωπήσουν το μουσικό πολιτισμό της Κίνας και θα επισκεφθούν με μία κρουαζιέρα το προσεχές καλοκαίρι την Ελλάδα. Θα είναι και αυτό στα πλαίσια της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών”.

Παράλληλα, ο κ. Σπηλιωτόπουλος δήλωσε εξαιρετικά ικανοποιημένος από το ταξίδι του στη Κίνα, αφού, όπως είπε οι επαφές του έφεραν “κάποια μικρά αποτελέσματα”, αναφερόμενος στη συμφωνία για τους πρώτους 1.100 εκπροσώπους του πολιτισμού, στη συμφωνία με την «Air China» για την περαιτέρω διαφήμιση και συνεργασία, στη συμφωνία για μεγαλύτερη διαφήμιση της Ελλάδος στην πιστωτική κάρτα «VISA», αλλά και στη συμφωνία για καλύτερη τουριστική συνεργασία με προωθητικές συγκεκριμένες ενέργειες μεταξύ των δύο κυβερνήσεων.

Πολιτισμός και τουρισμός είναι έννοιες αλληλένδετες, ιδιαίτερα για δύο λαούς που φέρουν στην ιστορική μνήμη τους δύο από τους αρχαιότερους οικουμενικούς πολιτισμούς” επεσήμανε στην ομιλία του ο κ. Σπηλιωτόπουλος. Ο ελληνικός τουρισμός μετράει επίσημα σχεδόν ογδόντα χρόνια δημιουργικής πορείας, διεθνών διακρίσεων και ακτινοβολίας. Η διαδρομή του καταγράφεται με τον πιο ανάγλυφο τρόπο μέσα από τις αφίσες και τις διαφημιστικές καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού. “Ό,τι βλέπετε” τόνισε ο κ. υπουργός “είναι κομμάτι του πολιτισμού μας, στοιχείο της ταυτότητάς μας. Κάποιοι από τους σημαντικότερους Έλληνες εικαστικούς και γραφίστες προσέφεραν την έμπνευση και το ταλέντο τους στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η τέχνη έγινε το δυνατότερο επικοινωνιακό όχημα για τον ελληνικό τουρισμό. Οι τουριστικές αφίσες διηγούνται οικουμενικές ιστορίες που απευθύνονται σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε λαό, ανεξάρτητα από τη θρησκεία ή την ιδεολογία του. Ο τουρισμός και η τέχνη μετέφεραν και εξακολουθούν να μεταφέρουν την εικόνα της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο”.

Σήμερα, συνέχισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή του. Καθώς οι εποχές αλλάζουν, ακολουθεί νέους δρόμους για να απευθύνει το μήνυμά του. Σήμερα, η εικόνα της Ελλάδας ταξιδεύει μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία, επικεντρώνεται στην καινοτομία, στοχεύει με πολυποίκιλους τρόπους στους δέκτες της, προσαρμόζεται στην πραγματικότητα της εποχής της πληροφορίας. Ο τουρισμός είναι για τη χώρα μας εθνική υπόθεση. Η επιτυχημένη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αποτελεί την αιχμή του δόρατος της πολιτικής μας. Αυτός είναι ο δρόμος για να εδραιώσουμε τη θέση μας μεταξύ των κορυφαίων παγκόσμιων τουριστικών προορισμών. Σήμερα οι εποχές έχουν αλλάξει και η Ελλάδα επικοινωνεί με τον κόσμο με νέα αισθητική και νέα εικόνα. Με νέο brand identity και νέα διαφημιστική καμπάνια με σλόγκαν «The true experience» η Ελλάδα διεκδικεί το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο της διεθνούς αγοράς γενικότερα και της κινεζικής αγοράς, ειδικότερα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024