Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΕΠΤΑΟΑ: Ποιά η εγκυρότητα και νομιμότητα των στοιχείων που επικαλείται ο κ. Χατζηδάκης;
Ένωση Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροπλάνων Ολυμπιακής Αεροπορίας

ΕΠΤΑΟΑ: Ποιά η εγκυρότητα και νομιμότητα των στοιχείων που επικαλείται ο κ. Χατζηδάκης;

“Απο το 2005 και οι νεοεκλεγέντες το 2004 πολιτικοί εκπρόσωποι του κράτους αποκλειστικού μετόχου της Ο.Α. διακυρήσσουν σε όλους του τόνους ότι η λειτουργία του ομίλου Ο.Α. επιβαρύνει τους Έλληνες φορολογουμένους με ενα εκατομμύριο ευρώ ημερησίως…

“Απο το 2005 και οι νεοεκλεγέντες το 2004 πολιτικοί εκπρόσωποι του κράτους αποκλειστικού μετόχου της Ο.Α. διακυρήσσουν σε όλους του τόνους ότι η λειτουργία του ομίλου Ο.Α. επιβαρύνει τους Έλληνες φορολογουμένους με ενα εκατομμύριο<...>ευρώ ημερησίως (Πρωθυπουργός: Θεσ/κη 2005 και 2008, ΥΜΕ Χατζηδάκης τουλάχιστον 20 φορές σε ένα χρόνο, Βουλή 19-9-08). Στο επιχείρημα αυτό βασίζει ο μέτοχος την αναγκαιότητα κλεισίματος της Ο.Α. (σχετικό σχέδιο Χατζηδάκη 17/9/2008). Η Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, καθώς και η Ολυμπιακή Αεροπλοϊα είναι ανώνυμες εταιρίες. Ο ελληνικός νόμος σαν μοναδική πηγή έγκυρων στοιχείων για τις ανώνυμες εταιρίες θεωρεί τους εγκεκριμένους απο τους ορκωτούς λογιστές ετησίους ισολογισμούς τους. Με δεδομένο το ότι και οι τρεις ανωτέρω εταιρίες του ομίλου Ο.Α. δεν έχουν εκδόσει ισολογισμούς απο το 2004 η Ένωση Πτυχιούχων Τεχνικών Αεροπλάνων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΕΠΤΑΟΑ) διερωτάται απο ποιές πηγές και με ποιά εγκυρότητα ο κ. Υπουργός γνωρίζει ότι τα οικονομικά τους αποτελέσματα είναι ελλείμματα και μάλιστα ύψους 2,5 δισ. ευρώ;

Και συνεχίζει σε ανακοίνωση της: “Στην Βουλή κατά τη διάρκεια σχετικής συζήτησης την 19-9-08 ο κ. Χατζηδάκης παραδέχθηκε ότι τα ελλείμματα των εταιριών του ομίλου Ο.Α. στα οποία αναφέρεται είναι κατΆ εκτίμηση. Επισημαίνεται ότι τα ανωτέρω εμφανιζόμενα ως σωρευτικά απο το 1995 αποτελέσματα του ομίλου Ο.Α. είναι βεβαρημένα με πρόστιμα και προσαυξήσεις ύψους περί τα 700 εκατ. ευρώ.

Δεν είναι πρώτη φορά που ο μέτοχος επιδιώκει να εμφανίσει την λειτουργία της Ο.Α. ως ελλειμματική με στόχο το κλείσιμό της. Επισημαίνεται ότι και το 1993 και το 1994 επιχειρήθηκε απο τις τότε κυβερνήσεις να εμφανισθεί στην Ε.Ε. η Ο.Α. ως ελλειμματική μέσω της τεχνητής αύξησης κατά 82% των λογιστικών ελλειμμάτων της (με πρόστιμα και προσαυξήσεις) γεγονός που επεσήμανε η Ε.Ε. στην απόφασή 696 της 7/10/94.

Η απο το 2004 απουσία ισολογισμών απο όλες τις εταιρίες του ομίλου Ο.Α. προστατεύει τον μέτοχο απο αντίστοιχη με το 1994 κατηγορία της Ε.Ε. για παραποίηση, απο το κράτος-μέτοχο των αποτελεσμάτων των εταιριών του ομίλου Ο.Α.

Ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε στη Βουλή την 19-9-08 ότι ο όμιλος Ο.Α. “χάνει σταθερά 1.000.000 ευρώ την ημέρα όλα τα τελευταία χρόνια.” Ακόμα και αν γίνει αποδεκτό ως υπόθεση εργασίας, το επιχείρημα του κ. Υπουργού περί σωρευτικού για 14 χρόνια (1995-2008) ελλείμματος 2,5 δις. ευρώ αυτό σημαίνει ότι απο τον Απρίλιο του 2004 που ανέλαβε η παρούσα κυβέρνηση μέχρι σήμερα (4,5 χρόνια) το έλλειμμα του ομίλου Ο.Α. ανέρχεται σε 1,650 δισ. ευρώ.

Απο τα ανωτέρω συμπεραίνεται ότι το 66% του σωρευτικού ελλείμματος του ομίλου Ο.Α. (1.650 δισ. ευρω) δημιουργήθηκε κατά τη διαχείριση της Ο.Α. απο την Ν.Δ. στο 32% του χρόνου υπολογισμού των ελλειμμάτων (4,5 χρόνια σε σύνολο 14)

Συνεπώς αυτό το επιχείρημα αποτελεί μια ομολογία του κ. Χατζηδάκη για ανικανότητα του μετόχου απο το 2004. για ορθολογική αποτελεσματική διαχείριση της Ο.Α..

Mε κατΆεκτίμηση λοιπόν στοιχεία, απο άγνωστες και ασφαλώς μη σύνομες πηγές, ο κ. Χατζηδάκης κλείνει τον Εθνικό αερομεταφορέα.

Γιατί άραγε;;;; Τι επιδιώκει;;;; Ποιοί ωφελούνται από το κλείσιμο της Ο.Α.; Τον Οκτώβριο του 2005 ο αντιπρόεδρος της Lufthansa, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με την Aegean, είχε δηλώσει ότι μετά το κλείσιμο της ΟΑ, τα δρομολόγιά της του εσωτερικού θα τα αναλάβει η Aegean, ενώ τα δρομολόγιά της του εξωτερικού θα τα αναλάβει η Lufthansa”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
09/12/2022
08/12/2022
07/12/2022
06/12/2022
05/12/2022