Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΕρώτηση Ανωμερίτη σε Κεφαλογιάννη και Λιάπη για τα υδροπλάνα
Βουλευτής Β` Αθηνών ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Ερώτηση Ανωμερίτη σε Κεφαλογιάννη και Λιάπη για τα υδροπλάνα

Διευκρινήσεις για τη λειτουργία των υδροπλάνων στα νησιά της χώρας ζήτησε χτες ο βουλευτής Β` Αθηνών του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Γιώργος Ανωμερίτης, με ερώτηση του προς τους υπουργούς Εμπορικής Ναυτιλίας και Μεταφορών Επικοινωνιών, κ.κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη και Μιχάλη Λιάπη αντίστοιχα, κατηγορώντας την Κυβέρνηση πως παρουσιάζει τα υδατοδρόμια ως νέα της κατορθώματα…

Διευκρινήσεις για τη λειτουργία των υδροπλάνων στα νησιά της χώρας ζήτησε χτες ο βουλευτής Β` Αθηνών του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Γιώργος Ανωμερίτης, με ερώτηση του προς τους υπουργούς Εμπορικής Ναυτιλίας και Μεταφορών<...>& Επικοινωνιών, κ.κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη και Μιχάλη Λιάπη αντίστοιχα, κατηγορώντας την Κυβέρνηση πως παρουσιάζει τα υδατοδρόμια ως νέα της κατορθώματα, όταν πρόκειται για έργα που ξεκίνησαν επί Κυβερνήσεων του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Εξηγώντας ανέφερε: “Είναι γνωστό ότι από το 2002 είχαν αρχίσει συζητήσεις για την ενεργοποίηση δρομολογίων υδροπλάνων σε ορισμένα νησιά, υπό το συντονισμό του πρώην Γ.Γ. του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Λάμπρου Λαμπρόπουλου, του Αρχηγού Λ.Σ. κ. Χρ. Δελημιχάλη και των αρμοδίων Διευθύνσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Είναι επίσης γνωστό ότι η ενεργοποίηση των υδροπλάνων ως μέσων μεταφοράς σκοπούσε στην ενίσχυση της εξυπηρέτησης της ηπειρωτικής χώρας με τα νησιά και μεταξύ νησιών συμπληρωματικά και όχι ως υποκατάσταση από αυτά των συμβατικών ή ταχύπλοων πλοίων. Δυστυχώς η Κυβέρνηση της Ν.Δ., η οποία εξακολουθεί να εγκαινιάζει ακόμα έργα, τα οποία ξεκίνησαν επί των Κυβερνήσεων του ΠΑ.ΣΟ.Κ., παρουσιάζει ως νέα της κατορθώματα τα υδατοδρόμια, τα οποία με καμάρι ανακοινώνεται ότι θα ανέλθουν το 2008 σε 36”.
Το υδατοδρόμιο πρόσθεσε δεν είναι έργο (όπως ένα αεροδρόμιο), αλλά μια Κοινή Υπουργική Απόφαση δύο σελίδων, επί της οποίας οριοθετούνται χώροι επί της θαλάσσης με συγκεκριμένες συντεταγμένες. Δηλαδή, το υδατοδρόμιο είναι ένα κομμάτι θάλασσας, στο οποίο επιτρέπεται να απο / προσθαλασσώνεται ένα υδροπλάνο. Το οποίο στη συνέχεια προσεγγίζει σε κάποιο σημείο του υπάρχοντος μώλου του λιμένα”.

Τα ερωτήματα του κ. Ανωμερίτη προς τους κ.κ. υπουργούς συνοψίζονται ακολούθως:

  1. Οι μεταφορές επιβατών με υδροπλάνα, ως μεταφορικό έργο, αποτελεί αρμοδιότητα του Υ.Ε.Ν. ή του Υπ.Μ.Ε.;
  2. Η αρμοδιότητα του Υ.Ε.Ν. ποια ακριβώς είναι; Μήπως είναι μόνο ο καθορισμός των θέσεων απο-προσθαλάσσωσής τους στη θάλασσα και το σημείο πρόσδεσης;
  3. Ποιοι οι κανόνες λιμενικής αστυνόμευσης στην κάθε περιοχή;
  4. Σε περίπτωση ατυχήματος, ποιος διερευνά την ευθύνη; Ποιες οι ευθύνες των λιμενικών αρχών;
  5. Ποιος καθορίζει το ναύλο επιβατών;
  6. Πόσες ώρες πριν και μετά την προσ-αποθαλάσσωση πρέπει ο θαλάσσιος χώρος να παραμένει κλειστός για επιβατηγά, τουριστικά και ιδιωτικά σκάφη;
  7. Είναι δυνατό επί 8μηνο να μην υπάρχουν πλοία και να θεωρείται ότι τα νησιά μας λόγω υδροπλάνων εξυπηρετούνται;
  8. Πόσους μήνες ετησίως υποχρεούνται να εκτελούν τακτικά δρομολόγια τα υδροπλάνα;
  9. Ποια είναι κατά προορισμό (για τα 26 νησιά που εξαγγείλατε) τα δρομολόγια για το 2007 και ποια η τιμή εισιτηρίου απλής διαδρομής για κάθε προορισμό;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024