Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕρώτηση Ζήση για την τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης

Ερώτηση Ζήση για την τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης

Ερώτηση προς την Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, κατέθεσε στη Βουλή την Παρασκευή, 7 Απριλίου 2006, η Βουλευτής Μαγνησίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Ροδούλα Αθ. Ζήση, σχετικά με την τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών (Call Centre)…

Ερώτηση προς την Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, κατέθεσε στη Βουλή την Παρασκευή, 7 Απριλίου 2006, η Βουλευτής Μαγνησίας<...>του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Ροδούλα Αθ. Ζήση, σχετικά με την τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών (Call Centre) με αριθμό κλήσης 1532 του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του Ε.Ο.Τ..

Όπως αναφέρει στην ερώτηση της:

“Είχε αναγγελθεί στις 18 Αυγούστου 2004 ότι έθεσαν σε 24ωρη λειτουργία το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ο Ε.Ο.Τ. την τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών (Call Centre) με αριθμό κλήσης 1532, στην οποία οι επισκέπτες της χώρας από όλη την Ελλάδα, μπορούν να καλέσουν, χωρίς χρέωση, και να εξυπηρετηθούν σε έξι γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ρωσικά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του τότε τύπου ….. “Από την τηλεφωνική υπηρεσία παρέχονται πληροφορίες γενικού και ειδικού ενδιαφέροντος, όπως, προγράμματα πολιτιστικών εκδηλώσεων, τουριστικοί προορισμοί σε όλη τη χώρα, πληροφορίες για έκτακτη ανάγκη (φαρμακεία, νοσοκομεία, πρεσβείες, κ.λ.π.), για μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα, πληροφορίες για τη διευκόλυνση ιδιωτικών μετακινήσεων.

Επίσης, το Call Center ανταποκρίνεται στην καταγραφή πιθανών προβλημάτων και καταγγελιών, τα οποία θα διοχετεύονται άμεσα σε ειδική Υπηρεσία παραπόνων του ΕΟΤ. Ενημερωτική κάρτα για το Call Centre: 1532 διανέμεται προς τους ξένους επισκέπτες, στις πύλες εισόδου της χώρας…..”.

Σήμερα, αυτή η γραμμή 1532 δεν λειτουργεί, όπως και η προηγούμενη γνωστή σε όλους με αριθμό 171. Έτσι ο τουρίστας καταναλωτής δεν μπορεί να έχει μια έγκυρη πληροφόρηση ή να καταγγείλει ένα γεγονός”.

Συνεπώς, με βάση τα παραπάνω, η κ. Ζήση ερωτά την κ. Υπουργό:


  1. Λειτούργησε ποτέ ο αριθμός 1532;

  2. Έχει υπογραφεί σχετική σύμβαση και ποιο ήταν το κόστος της; Τι πληρώθηκε;

  3. Γιατί σήμερα δεν λειτουργεί το 1532 ή κάποιο άλλο διψήφιο τηλεφωνικό κέντρο, όπως σε όλες τις χώρες, για την εξυπηρέτηση των τουριστών και ξένων επισκεπτών στη χώρα μας;

  4. Γιατί δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί το 171;
  5. Εν όψει της τουριστικής περιόδου, πού μπορούν να πάρουν πληροφορίες τηλεφωνικώς οι τουρίστες τα σαββατοκύριακα και σε ποιες γλώσσες;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024