Ερώτηση προς την υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, κατέθεσε χτες στη Βουλή η βουλευτής Μαγνησίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,κυρία Ροδούλα Ζήση, σχετικά με την τουριστική προβολή της χώρας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι […]
Ερώτηση προς την υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, κατέθεσε χτες στη Βουλή η βουλευτής Μαγνησίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,<...>κυρία Ροδούλα Ζήση, σχετικά με την τουριστική προβολή της χώρας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι “το 2005 είχε αναγγελθεί με τυμπανοκρουσίες η τουριστική προβολής της χώρας μας σε 37 χώρες, ομαδοποιημένες σε έξη ομάδες για όλα τα Μέσα: τύπο, ραδιόφωνο, διεθνή μέσα, τηλεόραση, διαδίκτυο. Είχε δε αναγγελθεί και πάλι με φιέστες ο σχετικός διαγωνισμός”. “Αντί αυτού”, σημειώνει “εκτελείται επιλεκτική διαφήμιση, κυρίως με αφίσες και εξωτερική διαφήμιση, με αναθέσεις σε επιλεγμένες εταιρίες”.
Με βάση τα παραπάνω η κα βουλευτής ερωτά την κα υπουργό:
- Γιατί δεν υλοποιείται ο προγραμματισμός του προκατόχου σας για τη διαφήμιση, ενώ βρισκόμαστε ήδη στα μέσα του 2006;
- Τι έννοια έχει ο διαγωνισμός 37 εκατ. ευρώ και η σχετική διακήρυξη, όταν για δεύτερη χρονιά ο ΕΟΤ λειτουργεί με αυτοσχεδιασμούς ως προς τη διαφήμιση;
- Με βάση ποιόν προγραμματισμό γίνεται αυτή η απευθείας διαπραγμάτευση και αναζήτηση κάποιων Μέσων ανά χώρα, εποχή και Μέσο; Να κατατεθεί ο περαιτέρω προγραμματισμός και σχεδιασμός ανά χώρα και Μέσο, καθώς και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.
- Πως αποφασίζεται από τον ΕΟΤ και ελέγχεται η τιμή ανάθεσης χωρίς διαγωνισμούς και με ποια διαδικασία η αγορά Μέσων, ανά χώρα και χρονική περίοδο (εκτός των διεθνών λεγόμενων Μέσων);
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.