Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ ΕΚΠΟΙΖΩ ενημερώνει τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους σχετικά με την διαμονή τους σε περίοδο διακοπών
Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ενημερώνει τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους σχετικά με την διαμονή τους σε περίοδο διακοπών

Η περίοδος των διακοπών των είναι στην αιχμή της και η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) ενημερώνει με ανακοίνωσή της τους Έλληνες τουρίστες για όσα πρέπει να γνωρίζουν σχετικά με […]

Η περίοδος των διακοπών των είναι στην αιχμή της και η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) ενημερώνει με ανακοίνωσή<...> της τους Έλληνες τουρίστες για όσα πρέπει να γνωρίζουν σχετικά με τη διαμονή τους στις διακοπές τους. Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ τα τυχόν προβλήματα μπορούν να αποφευχθούν όταν οι τουρίστες γνωρίζουν τα δικαιώνατά τους. Ειδικότερα:

Όσοι έχουν κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζουν ότι:

  • Οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα και πρέπει να αναγράφονται σε κάθε δωμάτιο.
  • Θα πρέπει να τηρούνται όλες οι διαφημιζόμενες παροχές, όπως και να προσφέρεται ότι ακριβώς ζητήθηκε και συμφωνήθηκε, ανάλογα με τις δυνατότητες του ξενοδοχείου και του δωματίου (απόσταση από τη θάλασσα, θέα, κλιματισμός, τηλεόραση, cd player, πρωινό, κ.λπ.).
  • Ο ξενοδόχος δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή ως το 25% της τιμής του δωματίου (προαιρετικά).
  • Η προκαταβολή χάνεται σε περίπτωση που το ταξίδι ματαιωθεί ή αναβληθεί και ο ξενοδόχος δεν έχει ενημερωθεί εγκαίρως (τουλάχιστον 21 μέρες πριν), διαφορετικά υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης χρησιμοποιήσει το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες ημέρες, αν ειδοποιήσει εγκαίρως δεν έχει καμία επιβάρυνση. Διαφορετικά αναγκάζεται να καταβάλει το 50% της τιμής που αρχικά συμφωνήθηκε.
  • Για να κατοχυρωθεί, θα πρέπει ο ξενοδόχος να του απαντήσει εγγράφως με fax ή e-mail μέσα σε 3 ημέρες ότι αποδέχεται την παραγγελία του.
  • Στην περίπτωση που δεν υπάρχει έγγραφη απάντηση ή άλλη απόδειξη της κράτησης, αυτή θεωρείται ότι έγινε για μία ημέρα και ανανεώνεται καθημερινά σιωπηρώς (εφόσον κανείς πελάτης – ξενοδόχος δε δηλώνει το αντίθετο).
  • Ο πελάτης εγκαταλείπει το δωμάτιο ως τις 12 το μεσημέρι, ενώ αν παραμείνει έως τις 6 το απόγευμα θα επιβαρυνθεί με το 50% της τιμής.
  • Η χρέωση των τηλεφωνημάτων από το ξενοδοχείο είναι ελεύθερη.

Αν πρόκειται για ενοικιαζόμενα δωμάτια ο καταναλωτής θα πρέπει να προσέξει τα ακόλουθα:
  • Να φέρουν το ειδικό σήμα του ΕΟΤ
  • Να έχουν το στοιχειώδη εξοπλισμό ενός σπιτιού (ψυγείο, κουζίνα, σκεύη)
  • Να έχουν σωστό φωτισμό
  • Να είναι καθαρά και να παρέχονται σεντόνια και πετσέτες
  • Οι τιμές και εδώ διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά αναγράφονται υποχρεωτικά στα δωμάτια.

Στην περίπτωση που αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να απευθυνθείται:
στην ΕΚΠΟΙΖΩ (210 3304444),
στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΥΠΑΝ), ή
στα γραφεία της Tουριστικής Aστυνομίας.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024