Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Ελλάδα διατηρεί τη γοητεία της στους Αμερικανούς τουρίστες
Μελέτη της MTC GROUP για την προσέλκυση Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη

Η Ελλάδα διατηρεί τη γοητεία της στους Αμερικανούς τουρίστες

Η Ελλάδα, όπως άλλωστε και η Ευρώπη γενικότερα, διατηρεί τις “δυνάμεις” της σε ό,τι αφορά την προσέλκυση Αμερικανών τουριστών, παρά την ύφεση και τη διαφορά στην ισοτιμία δολαρίου – ευρώ. Έχει μάλιστα τη δυνατότητα και να αυξήσει τον αριθμό αφικνουμένων, αν προβάλει τα…

Η Ελλάδα, όπως άλλωστε και η Ευρώπη γενικότερα, διατηρεί τις “δυνάμεις” της σε ό,τι αφορά<...> την προσέλκυση Αμερικανών τουριστών, παρά την ύφεση και τη διαφορά στην ισοτιμία δολαρίου – ευρώ. Έχει μάλιστα τη δυνατότητα και να αυξήσει τον αριθμό αφικνουμένων, αν προβάλει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της, μερικά από τα οποία έχουν να κάνουν με την ασφάλεια, τον πολιτισμό, τη φιλικότητα, ακόμα και με τη γαστρονομία.

Αυτά προκύπτουν από μελέτη της MTC Group, που βασίστηκε σε στοιχεία της αμερικανικής έκδοσης του περιοδικού Conde Nast Traveler, την οποία η εταιρεία Συμβούλων Τουρισμού αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα.

Είναι σαφές ότι σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι προβλέψεις αυτές μπορεί να ανατραπούν
στην περίπτωση κατά την οποία αφεθεί η συγκεκριμένη αγορά στην “τύχη” της. Αυτό είναι πιθανό να συμβεί, αν επικρατήσουν “μοιρολατρικές” εκτιμήσεις σε ό,τι αφορά την απόδοση της ελληνικής διαφημιστικής εκστρατείας στις ΗΠΑ, η ένταση και έκταση της οποίας θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα.

Γεγονός είναι ότι η αμερικανική τουριστική αγορά, όχι μόνο παρουσιάζει αντοχές, αλλά έχει δυνατότητες και περαιτέρω ανάκαμψης. Το αισιόδοξο αυτό μήνυμα αφορά και την Ελλάδα, αν υπολογιστεί ότι δέχεται 400.000 τουρίστες περίπου από τις ΗΠΑ, σε σύνολο 75.000.000 που διαθέτουν διαβατήρια και που, στην πλειοψηφία τους,δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από την οικονομική κρίση ως προς τα ταξίδια τους σε ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024