Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΙκανοποιημένος ο HATTA από το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της χώρας μας

Ικανοποιημένος ο HATTA από το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της χώρας μας

Ο Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων – ΗΑΤΤΑ, με χτεσινή του ανακοίνωση εξέφρασε την πλήρη ικανοποίηση του για την αύξηση του ποσού, που θα επενδυθεί το 2005 – 2006 για την τουριστική προβολή και προώθηση της χώρας από την ελληνική πολιτεία…

Ο Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων – ΗΑΤΤΑ, με χτεσινή του ανακοίνωση εξέφρασε την πλήρη ικανοποίηση του για<...> την αύξηση του ποσού, που θα επενδυθεί το 2005 – 2006 για την τουριστική προβολή και προώθηση της χώρας από την ελληνική πολιτεία και το οποίο θα φθάσει στα 60 δισ. ευρώ περίπου.

“Η αύξηση των σχετικών κονδυλίων, η οποία για πρώτη φορά έφτασε σε αυτό το επίπεδο μετά την μεγάλη υστέρηση των τελευταίων ετών, θα πρέπει να αποτελέσει την απαρχή για πρόσθετη στήριξη του τουριστικού τομέα σαν τη βασικότερη επένδυση της ελληνικής οικονομίας τονίζει ο Σύνδεσμος.

“Σημαντικό” επισημαίνει “είναι το γεγονός ότι η διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε φέτος αρκετά νωρίς, προσθέτοντας ότι “η έγκαιρη προκήρυξη για την διαφημιστική εκστρατεία, αλλά και οι προσπάθειες συντονισμού της προβολής, που θα υλοποιήσουν οι περιφέρειες με τη γενικότερη προβολή της χώρας αποτελούν κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση”. “Στην σωστή κατεύθυνση επίσης κινείται”, κατά τον HATTA “και η γενικότερη φιλοσοφία της διαφημιστικής καμπάνιας που, όπως ανακοινώθηκε, στοχεύει, μεταξύ άλλων, στην αξιοποίηση της δυναμικής των Ολυμπιακών Αγώνων, την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προσέλκυση κοινού υψηλότερης οικονομικής στάθμης και την διαφοροποίηση του τουριστικού μας προϊόντος από το κλασικό μοντέλο `ήλιος – θάλασσα`”.

Βέβαια, σημειώνει ο ΗΑΤΤΑ ότι “πέρα από την αυτονόητη αναγκαιότητα του να υπηρετεί το πρόγραμμα προβολής και προώθησης ένα γενικότερο σχέδιο τουριστικής στρατηγικής – marketing, είναι απαραίτητο, για πρώτη φορά στην ιστορία του Ελληνικού τουρισμού, να υιοθετηθούν διαδικασίες αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των διατιθέμενων κονδυλίων.

“Τις δύσκολες στιγμές, που περνάει ο ελληνικός τουρισμός και οι τουριστικές επιχειρήσεις στα πλαίσια του διεθνούς έντονου ανταγωνισμού, ιδιαίτερα από τις χώρες εκτός ευρωζώνης, η πολιτεία καλείται να εντείνει τις προσπάθειες της για τη δυναμική προβολή της χώρας μας σε όλον τον κόσμο και να υιοθετήσει τα προγράμματα συνέργιας με τους επαγγελματικούς φορείς και τους Έλληνες επιχειρηματίες, προκειμένου να υλοποιηθεί ένα ευρύτατο ποιοτικό επικοινωνιακό πρόγραμμα, με σωστή στόχευση ανά αγορά και ανά θεματική μορφή τουρισμού”, όπως τονίζει ο HATTA.

Τέλος, αξίζει να υπογραμμιστεί επίσης το γεγονός ότι ο ΗΑΤΤΑ είναι έτοιμος να στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις την προσπάθεια αυτή και αναμένει να γνωστοποιηθούν περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα προβολής, για την κατανομή των κονδυλίων ανά αγορά και ανά μορφή τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024