Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΙΝΚΑ: Φρένο στην κερδοσκοπία με τον Οργανισμό προστασίας Τουριστών

ΙΝΚΑ: Φρένο στην κερδοσκοπία με τον Οργανισμό προστασίας Τουριστών

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών θέλοντας να “φρενάρει” κρούσματα κερδοσκοπίας όσον αφορά φιλοξενία και εστίαση ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων ενεργοποιεί μηχανισμούς πρόληψης ώστε να αποφευχθούν παράπονα των εκατομμύρια επισκεπτών που θα βρίσκονται στη χώρα μας πριν και μετά τους αγώνες…

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών θέλοντας να “φρενάρει” κρούσματα κερδοσκοπίας όσον αφορά φιλοξενία και εστίαση<...> ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων ενεργοποιεί μηχανισμούς πρόληψης ώστε να αποφευχθούν παράπονα των εκατομμύρια επισκεπτών που θα βρίσκονται στη χώρα μας πριν και μετά τους αγώνες.

Η εκτεταμένη κερδοσκοπία, συνεχίζει να εκθέτει ανεπανόρθωτα την Ελλάδα αλλά και να επιβαρύνει περαιτέρω το κόστος ζωής για τους Έλληνες πολίτες γι αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να ληφθούν έγκαιρα τα αναγκαία μέτρα. Αυτό επισημαίνει το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των στατιστικών για τις καταγγελίες των τουριστών το 2003. Το ΙΝΚΑ τονίζει πως η σταδιακή “προσαρμογή” των τιμών, προϊόντων και υπηρεσιών συνδεόμενων με τον τουρισμό, έχει αυξηθεί από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων του Σϊδνεϊ, μέχρι και 343% ήδη από τις αρχές του 2004.

Το ΙΝΚΑ, σε συνεργασία με τους φορείς των κοινωνικών εταίρων της αγοράς, δημιούργησαν “Οργανισμό Προστασίας Καταναλωτών – Τουριστών Ολυμπιακών Αγώνων”. Η δράση της Υπηρεσίας Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ θα υποστηρίζεται από εξειδικευμένο προσωπικό, μόνιμα, έκτακτα και κινητά Κέντρα Πληροφοριών – Καταγγελιών, γραφείο νομικής υποστήριξης, ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή (11721) και από τις υφιστάμενες κινητές μονάδες πληροφόρησης ΙΝΚΑ.

Παράλληλα, οι οργανώσεις – μέλη του ΙΝΚΑ στην περιφέρεια θα ανταποκριθούν ανάλογα και αντίστοιχα, για να εξυπηρετήσουν την προ, κατά και μετά τους αγώνες αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας από τους επισκέπτες – καταναλωτές των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Η λειτουργία της υπηρεσίας αυτής εντάσσεται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Αθήνας του ΙΝΚΑ.

Εξάλλου, μέσω των Διεθνών Οργανώσεων Καταναλωτών αλλά και μέσω των διεθνών τουριστικών γραφείων ενημερώνονται και θα ενημερωθούν πρόσθετα οι επισκέπτες της χώρας για τις διευθύνσεις, τηλέφωνα, fax, e-mail, κλπ και την ιστοσελίδα (www.inka.gr), από τα οποία και με τα οποία μπορούν να αντλήσουν πληροφόρηση, ενημέρωση, μεσολάβηση ή βοήθεια. Η λειτουργία της υπηρεσίας αυτής εντάσσεται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Αθήνας του ΙΝΚΑ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024