Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίINKA: Πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού η επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα

INKA: Πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού η επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα

“Η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, η οποία μπορεί να μην προκαλεί την καταγγελία,αλλά αφήνει μια γεύση απογοήτευσης σε σχέση με άλλες τουριστικές επιλογές αποτελεί το μεγαλύτερο […]

“Η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, η οποία μπορεί να μην προκαλεί την καταγγελία,<...>αλλά αφήνει μια γεύση απογοήτευσης σε σχέση με άλλες τουριστικές επιλογές αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού, κατά το Ινστιτούτο Καταναλωτών – ΙΝΚΑ, το οποίο πρόσφατα ανακοίνωσε πως οι καταγγελίες τουριστών μόνο τον μήνα Ιούνιο αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στη χώρα μας ξεπέρασαν τις 7.100.

Πιο συγκεκριμένα, στον πίνακα των παραπόνων τουριστών, την πρώτη θέση κατέχουν με ποσοστό 12,35% τα παράπονα για τις τιμές και τις υπηρεσίες, το 12,16% τα παράπονα για κέντρα, εστιατόρια, ταβέρνες, το 11,15% τα παράπονα για την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, το 6,49% για τα ξενοδοχεία, τα δωμάτια και τα κάμπινγκ, ενώ στην πέμπτη θέση και με ποσοστό 6,22% είναι τα παράπονα για τις θαλάσσιες μεταφορές.

Τέλος, αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση του ΙΝΚΑ ότι “το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 13% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25% έως 38%. Έτσι, μαζί με τους τουρίστες, οι οποίοι πληρώνουν για τις διακοπές τους συχνά παράλογες τιμές, πληρώνουν και οι ντόπιοι σε όλη τη διάρκεια του χρόνου”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024