Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΜε τα ΜΑΤ υποδεχόμαστε τους τουρίστες πολυτελείας στην Κρήτη
“Luxury” τουρισμός χωρίς “luxury” μεταφορές

Με τα ΜΑΤ υποδεχόμαστε τους τουρίστες πολυτελείας στην Κρήτη

Μετά την απειλή και προειδοποίηση των οδηγών ταξί ότι θα γίνουν έκτροπα στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου αν τελικά επιτραπεί σε λιμουζίνες τουριστικού γραφείου να πραγματοποιήσουν μεταφορά υψηλών προσώπων προς το ξενοδοχείο του, επιστρατεύτηκαν ακόμα και τα ΜΑΤ…

Μετά την απειλή και προειδοποίηση των οδηγών ταξί ότι θα γίνουν έκτροπα στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου αν τελικά επιτραπεί σε λιμουζίνες τουριστικού γραφείου να πραγματοποιήσουν μεταφορά υψηλών προσώπων<...> προς το ξενοδοχείο του, επιστρατεύτηκαν ακόμα και τα ΜΑΤ της αστυνομίας για την αποφυγή συμπλοκών.

To TravelDailyNews έχει ασχοληθεί πολλές φορές με το θέμα της μεταφοράς με πολυτελή αυτοκίνητα ιδιοκτησίας τουριστικών γραφείων από το αεροδρόμιο προς τα ξενοδοχεία τουριστών πολυτελείας, και τα εμπόδια που θέτουν οι οδηγοί ταξί. Τα τουριστικά γραφεία βασιζόμενα στη νομοθεσία πωλούν στους πελάτες τους ολοκληρωμένο ‘πακέτο’ τουριστικών υπηρεσιών που φυσικά συμπεριλαμβάνει και τη μεταφορά από το αεροδρόμιο προς το ξενοδοχείο. Όταν όμως τα πολυτελή αυτοκίνητα πάνε στο αεροδρόμιο να παραλάβουν τους πελάτες τους αντιμετωπίζουν τους οδηγούς ταξί, οι οποίοι στηριζόμενοι στην ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει ότι το μεταφορικό έργο στα αεροδρόμια μπορεί να εκτελείται μόνο από οχήματα δημοσίας χρήσεως, παρεμποδίζουν την επιβίβαση ακόμα και υψηλών προσώπων στις λιμουζίνες.

Προχθές λοιπόν κατά τη διάρκεια του Ελληνοτουρκικού Συνεδρίου που αφορά στα ΜΜΕ των δύο χωρών αφίχθη πολυπληθής τουρκική αποστολή με περίπου 60 τούρκους στελέχη επιχειρήσεων, διευθύνοντες σύμβουλους ΜΜΕ, και υπουργούς, για τη μεταφορά των οποίων επιστρατεύθηκαν διάφορα οχήματα της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ οι λιμουζίνες του τουριστικού γραφείου που είχε αναλάβει την εξυπηρέτηση τους περίμεναν στο ξενοδοχείο!

Αντί λοιπόν να υποδεχθούμε τους υψηλούς καλεσμένους μας με πολυτελή αυτοκίνητα και λιμουζίνες, τους υποδεχθήκαμε με δύο διμοιρίες των ΜΑΤ! Έτσι δείχνει η Ελλάδα ότι είναι ικανή να εξυπηρετήσει πολυτελή τουρισμό, που τόσο συχνά ακούμε από το στόμα διαφόρων υπευθύνων να ακούγεται ότι είναι βασικός μας στόχος.

Πότε περιμένει η κυβέρνηση να διευθετήσει τη νομοθεσία; Γιατί δεν παίρνουμε παράδειγμα τις υπόλοιπες τουριστικές χώρες, ανταγωνίστριες μας ή μη, όπου ο τουρίστας έχει δικαίωμα να διαλέξει το μέσο της μεταφοράς του; Όπου ακόμα και με ελικόπτερο μπορεί να πραγματοποιηθεί η μεταφορά από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο; Μάλιστα πιστεύουμε ότι στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι πολύ πιο έντονο γιατί, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε όλοι και από προσωπική μας χρήση των ταξί, η εξυπηρέτηση που παίρνουμε κάθε άλλο παρά πολυτελείας είναι. Σίγουρα θα έχετε βρεθεί σε αεροδρόμια, πλην εκείνο του Ελ. Βενιζέλος που οι αστυνομικοί είναι παρόντες και επιτηρούν τα ταξί, και θα έχετε γίνει μάρτυρας της διπλής και τριπλής πολλές φορές ταρίφας. Στην πραγματικότητα αν δεν γεμίσει μέχρι «τα μπούνια» το ταξί δεν φεύγει…

Και ποια θα είναι η απάντηση του ταξιτζή όταν ο έρμος τουρίστας ζητήσει απόδειξη για την υπηρεσία που πήρε; Στην καλύτερη και πιο ευγενική περίπτωση, ότι έχει τελειώσει το χαρτί στην ταμειακή μηχανή που είναι υποχρεωμένος να έχει μέσα στο ταξί που τις περισσότερες φορές απλά είναι ντεκόρ.

Μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε σοβαρά αν τα ταξί είναι ικανά να επιτελέσουν μεταφορικό μέσο πολυτελείας; Γιατί λοιπόν ξοδεύονται τόσα χρήματα για προβολή της χώρας μας ως προορισμού τουρισμού πολυτελείας; και γιατί έχουμε συμπεριλάβει αυτή τη μορφή τουρισμού στις 9 κύριες μορφές που θα εστιάσουμε στο μέλλον με βάση την πρόσφατη μελέτη που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης με εκείνους τους 9 κύκλους που αποτελούν και το νέο λογότυπο του τουρισμού μας; Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι με βάση τις αρχές του marketing η πρώτη και η τελευταία εικόνα που προσλαμβάνει ο τουρίστας από τον προορισμό που επισκέφτηκε είναι και η πιο βαρύνουσα στη μνήμη του, καταλαβαίνουμε ότι η μεταφορά του από και προς το αεροδρόμιο είναι καθοριστική.

Το TravelDailyNews πιστεύει ότι με στόχο την καλύτερη τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας, πρέπει σύντομα να επιτραπεί η μεταφορά των τουριστών από και προς το αεροδρόμιο με οποιονδήποτε τρόπο εκείνοι διαλέξουν, και έτσι ίσως βοηθηθούν από τον ανταγωνισμό και οι οδηγοί ταξί και πραγματικά αντιληφθούν ολόκληρο το εύρος της εργασίας που επιτελούν, με όλες τις προεκτάσεις που έχει για τον τουρισμό.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024