Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΜεγαλύτερη, πιο διεθνής και πιο εμπορική η φετινή Philoxenia

Μεγαλύτερη, πιο διεθνής και πιο εμπορική η φετινή Philoxenia

“Η προσπάθεια αναβάθμισης του ελληνικού τουρισμού και το άνοιγμα της χώρας σε νέες αγορές, ταυτίζονται με τη φετινή 21η Philoxenia, που πραγματοποιείται από τη Helexpo σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, από τις 3 έως τις 6 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης…

“Η προσπάθεια αναβάθμισης του ελληνικού τουρισμού και το άνοιγμα της χώρας σε νέες αγορές, ταυτίζονται με τη φετινή 21η Philoxenia, που πραγματοποιείται<...>από τη Helexpo σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, από τις 3 έως τις 6 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η φετινή διοργάνωση στοχεύει να σηματοδοτήσει μια περίοδο ποιότητας και ελκυστικότητας για τον Τουρισμό και να λειτουργήσει ως μια παγκόσμια τουριστική αγορά νέων συνεργασιών, νέων σχεδίων, νέων προϊόντων, νέων επενδύσεων και νέων πολιτικών για την ευρύτερη περιοχή, την περιοχή των Helexpo Countries, όπως προνομιακά αναγνωρίζεται από τη Helexpo, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της εταιρίας”.

Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της Ηelexpo κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος χτες, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την 21η Philoxenia, η οποία, όπως υπογράμμισε, “παρά τη διεθνή κρίση που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στον τομέα του τουρισμού, φέτος θέτει την ανοδική πορεία της σε νέες βάσεις, σε νέες διαστάσεις, πιο διεθνείς, πιο εμπορικές, πιο επιστημονικές, πιο διαδραστικές, όπως είναι άλλωστε και η απαίτηση όχι μόνο της Ελληνικής, αλλά και της διεθνούς τουριστικής αγοράς, σύμφωνα με τις έρευνες που διεξήχθησαν μετά την περσινή διοργάνωση”.

“Η ανοδική πορεία της έκθεσης”, σημείωσε ο κ. Θωμόπουλος, “καταγράφεται από τον αριθμό των εκθετών, ο οποίος φέτος, και σύμφωνα με τα έως τώρα καταγεγραμμένα στοιχεία, φθάνει τους 696, έναντι 671 πέρσι. Οι Έλληνες εκθέτες προέρχονται από όλη τη χώρα, ενώ οι ξένοι, προέρχονται ή αντιπροσωπεύουν 20 χώρες. Επίσημα συμμετέχουν 15 κράτη, έναντι δέκα πέρσι και συγκεκριμένα η Αίγυπτος, η Βουλγαρία, η Ινδία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Κούβα, η Κύπρος, η Σερβία και Μαυροβούνιο, το Ουζμπεκιστάν, η πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, η Ρωσία, η Συρία, η Τουρκία, η Τυνησία και η Ταϊλάνδη. Στην Έκθεση, μετέχει και η Ένωση Διεθνών Ευρωπαϊκών Τουριστικών Εκθέσεων I.T.T.F.A. όπως μετονομάστηκε από φέτος η E.T.T.F.A., μέλος της οποίας είναι επί σειρά ετών η Helexpo με την Philoxenia και η οποία περιλαμβάνει 23 μέλη – οργανωτές των μεγαλύτερων εκθέσεων τουρισμού σε όλη την Ευρώπη, Ασία και Αφρική”.

Να σημειωθεί ότι η 21η Philoxenia αναπτύσσεται σε οκτώ περίπτερα και συγκεκριμένα στα 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 και 16 και καταλαμβάνει καθαρό εκθετήριο χώρο 9.200 τ.μ..

Τα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν από τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, αύριο Πέμπτη 3 Νοεμβρίου, στις 8 το βράδυ, στο Συνεδριακό Κέντρο `Ι. Βελλίδης` με την παρουσία όλης της ηγεσίας του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του Ε.Ο.Τ..

Ακόμα, κατά τη διάρκεια της τετραήμερης λειτουργίας της Philoxenia, Έλληνες και ξένοι εκθέτες, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν όλο το φάσμα της τουριστικής βιομηχανίας, θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν σημαντικές συναντήσεις και συμφωνίες, ενώ, κατά τις τελευταίες δύο ημέρες, το Σαββατοκύριακο 5 και 6 Νοεμβρίου, η έκθεση θα είναι ανοικτή και στο κοινό.

Οι καινοτομίες και τα μεγαλύτερα μεγέθη της Έκθεσης, αναμένεται να επισφραγισθούν από υψηλότερη επισκεψιμότητα. Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, εκτός από περισσότερο διεθνής, γίνεται φέτος και πιο εμπορική στα πρότυπα των Διεθνών Τουριστικών Εκθέσεων και διοργανώνει ένα δυναμικό πρόγραμμα Φιλοξενίας Διεθνών Αγοραστών (Hosted Buyers Programme), καλύπτοντας 18 χώρες.

Συγκεκριμένα, η έκθεση φιλοξενεί 80 επιλεγμένους τουριστικούς πράκτορες και tour operators, που εξειδικεύονται στην Ελλάδα και τις χώρες εκθέτες της Philoxenia, συμπεριλαμβανομένου και ενός σημαντικού αριθμού τουριστικών γραφείων που ειδικεύονται στον συνεδριακό τουρισμό. Οι προσκεκλημένοι αγοραστές προέρχονται από την Αυστραλία, την Αυστρία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, την πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, τη Γερμανία, την Ουγγαρία, το Ισραήλ, την Ιταλία, το Λίβανο, τη Μάλτα, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Τουρκία και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και το εσωτερικό, με κάλυψη από τη Helexpo των εξόδων μεταφοράς και διαμονής τους.

Στο πρόγραμμα, έχουν ήδη προ-κλεισθεί μόνο για την πρώτη ημέρα της Έκθεσης, 726 ραντεβού μεταξύ εκθετών και buyers. Ραντεβού με τους προσκεκλημένους αγοραστές – τουριστικά γραφεία και tour operators – κλείνουν κατά προτεραιότητα οι άμεσοι και εν συνεχεία οι έμμεσοι εκθέτες της Philoxenia, που είναι επιχειρήσεις διαμονής (ξενοδοχεία κάθε μορφής και κατηγορίας, ενοικιαζόμενα καταλύματα), επιχειρήσεις οργάνωσης ταξιδιών (τουριστικά και ταξιδιωτικά γραφεία κάθε μορφής εισερχόμενου τουρισμού), και επιχειρήσεις μεταφορών (αεροπορικές εταιρίες, αντιπρόσωποι αεροπορικών εταιριών, εταιρίες πούλμαν, εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων, ακτοπλοϊκές, κρουαζιέρας, κ.α.).

Την 21η Philoxenia πλαισιώνουν σημαντικές εκδηλώσεις για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, παράλληλα με τις δεκάδες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Μεταξύ των κορυφαίων γεγονότων, στο πλαίσιο της Philoxenia, είναι η συνεδρίαση του Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ. την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου, και η συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού, την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου, υπό την προεδρία του υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλου, που υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα της διοργάνωσης και τη συμβολή της στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της έκθεσης, διοργανώνεται το Σάββατο 5 Νοεμβρίου από τη Helexpo, υπό την αιγίδα του Ε.Ο.Τ. με την υποστήριξη του ΤCVΒ και του HAPCO, Διεθνές Συνέδριο για το Συνεδριακό Τουρισμό, ως σημαντική μορφή του εναλλακτικού τουρισμού, στην ανάπτυξη του οποίου στοχεύει η τουριστική πολιτική της χώρας και στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Με θέμα `Συνεδριακός Τουρισμός: η μεγάλη πρόκληση`, και με εισηγητές εκπροσώπους Συνεδριακών Κέντρων, ακαδημαϊκούς και εκπροσώπους φορέων του τουρισμού, από την Ελλάδα, τις Η.Π.Α., την Αγγλία και άλλες χώρες, θα αναπτυχθούν ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, στις ενότητες:

  • Σύγχρονη Συνεδριακή Αγορά. (Το μέγεθος της αγοράς στην Ελλάδα και διεθνώς, ανάγκες σε υποδομές, ανάγκες σε soft παράγοντες).
  • CVBs και Συνεδριακός Τουρισμός. (Ο ρόλος των Γραφείων Συνεδρίων και Επισκεπτών και τα οφέλη του Συνεδριακού Τουρισμού για μια πόλη).
  • Τι κάνει ένα Συνεδριακό Κέντρο να ξεχωρίζει. (σύγχρονες τεχνολογίες, δημόσιες ή ιδιωτικές επενδύσεις, ευελιξία).


Εξάλλου, στο πλαίσιο της προσπάθειας της Helexpo για καλύτερες υπηρεσίες προς τους εκθέτες και σε συνεργασία με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, προσφέρονται εκπτωτικά εισιτήρια στους επισκέπτες της Philoxenia, στα μέλη των ενώσεων HATTA, ΠΕΤΑΓΑ, Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, ΑSTA, POET, στους εκθέτες, ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων και επιχειρήσεων ξενοδοχειακού εξοπλισμού και ενοικίασης αυτοκινήτων, καθώς και στους εμπορικούς επισκέπτες.

Επίσης, σε όλο το στόλο των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τοποθετήθηκαν αφίσες της διοργάνωσης, ενώ, το διαφημιστικό σποτ της 21ης Philoxenia, συνοδεύει όλες τις πτήσεις του εξωτερικού, προσκαλώντας τους εμπορικούς και απλούς επισκέπτες, στην Έκθεση. Παράλληλα με τα χρώματα της Philoxenia έχει στολιστεί η πόλη της Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της Philoxenia, οι απλοί επισκέπτες, θα έχουν την ευκαιρία, παίζοντας και συμπληρώνοντας τεράστια παζλ με κομμάτια από το χάρτη της Ελλάδας, να κερδίζουν δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία όλης της χώρας, στο πλαίσιο του παιχνιδιού `Παίζω, κερδίζω, την Ελλάδα γνωρίζω`.

Στη συνέντευξη Τύπου, παρέστησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Helexpo κ. Θέμης Καρτσιώτης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος κ. Ηφαιστίων Σερδάρης και τα μέλη της διοίκησης κ. Κυριάκος Ποζρικίδης και Μαρία Νασίκα.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Σταύρος Ανδρεάδης, χαρακτήρισε ικανοποιητική την εμπορική διάσταση της 21ης Philoxenia, ενώ επισημαίνοντας την άνοδο που σημειώθηκε φέτος στις αφίξεις τουριστών στη χώρα, υπογράμμισε την ανάγκη να γίνουν όλες οι απαιτούμενες προσπάθεια, ώστε να εξελιχθεί σε μόνιμη κατάσταση. Ο κ. Ανδρεάδης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην απουσία της Θεσσαλονίκης ως τουριστικός προορισμός και πρότεινε τη διοργάνωση ενός συνεδρίου, στο πλαίσιο της 22ης Philoxenia, με ζητούμενο, να αποκτήσει η πόλη brand name. Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, αναφερόμενος στην προσπάθεια της τουριστικής Χαλκιδικής να επενδύσει σε γήπεδα γκολφ, ώστε να προσελκύσει ειδικό και ποιοτικό τουρισμό, τόνισε, ότι “παρά του ότι έχουν επιλεγεί οι κατάλληλοι χώροι και υπάρχουν επενδυτές, εντούτοις τίθενται εμπόδια από κακώς ενημερωμένους εκπροσώπους φορέων”, ενώ, υπογράμμισε την ανάγκη η Τοπική Αυτοδιοίκηση να συνεργασθεί και να αναλάβει πρωτοβουλίες για να προσφέρει ένα καλύτερο περιβάλλον και καλύτερες υπηρεσίες προς τους επισκέπτες.

Ο πρόεδρος της ΗΑΤΤΑ και των Πρακτορείων Ταξιδίων και Τουρισμού Βαλκανίων, κ. Ιωάννης Ευαγγέλου, υπογράμμισε ότι “η 21η Philoxenia συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της Νοτιανατολικής Ευρώπης”, ενώ, η αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Νίκη Τσαλουχίδου, αναφερόμενη στην διαρκώς πτωτική τάση στην πληρότητα των ξενοδοχείων τα τελευταία τρία χρόνια (φέτος η πληρότητα αναμένεται να κλείσει στο 45%), υπογράμμισε την ανάγκη να ενεργοποιηθεί άμεσα μια στρατηγική προβολής και marketing της Θεσσαλονίκης, μέσα από την αντίστοιχη επιτροπή που δημιουργήθηκε πέρσι. Σχετικά ο πρόεδρος της Ηelexpo, ως μετέχων στην επιτροπή, τόνισε ότι “στο επόμενο διάστημα, θα γίνουν οι προσλήψεις των στελεχών, ώστε, και με τη βοήθεια του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, να προχωρήσει στο έργο της, σύμφωνα με το καταστατικό της”. Σημειώνεται ότι η επιτροπή τουριστικής προβολής Θεσσαλονίκης διαθέτει και θα διαχειρισθεί κεφάλαιο 730.000 ευρώ.

Ο πρόεδρος της Τ.C.V.B. (Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης) κ. Βασίλης Μπρόβας, γνωστοποίησε ότι η Ελλάδα διοργανώνει μόλις το 1% των συνεδρίων της Ευρώπης, ενώ, χαρακτήρισε εποικοδομητική την ημερίδα για το Συνεδριακό Τουρισμό που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Έκθεσης.

Ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Θωμάς Γκουντάντζης, υποστήριξε ότι “η Philoxenia βρήκε φέτος το δρόμο της” και εξήρε την πρωτοβουλία των προκαθορισμένων συναντήσεων, ενώ, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης, κ. Παναγιώτης Μπαμίδης, χαρακτήρισε τη χρονιά, αλλά και την Έκθεση, αποδοτικότερη από τις προηγούμενες.

Τέλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, κ. Μάκης Αθανασόπουλος, υπογράμμισε ότι “η καλύτερη χρονιά για τη Χαλκιδική και για όλη τη χώρα, φέτος, οφείλεται στις νέες αγορές της Ρωσίας, των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης”, ενώ, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η πρωτοβουλία της Helexpo να προσκαλέσει επιλεγμένους hosted buyers και η συνέχισή της στο μέλλον, θα αλλάξει τα δεδομένα στην Ελληνική αγορά. Ο κ. Αθανασόπουλος μιλώντας για το θέμα της βίζας, εξήρε τις επιτυχείς προσπάθειες του υφυπουργού Εξωτερικών κ. Βαληνάκη για επίλυση του προβλήματος της βίζας σε ό,τι αφορά στη Ρωσία και η οποία έφερε στη χώρα, φέτος, 70.000 τουρίστες, καθώς και στις συνεχιζόμενες προσπάθειες να λυθεί το θέμα και με την Ουκρανία και με την πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.

Να σημειωθεί ότι Χορηγός Επικοινωνίας της 21ης Philoxenia είναι η εκπομπή της ΕΡΤ `Μένουμε Ελλάδα`.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024