Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΜικρά τα κονδύλια που διαθέτει η Ελλάδα για τουριστική προβολή

Μικρά τα κονδύλια που διαθέτει η Ελλάδα για τουριστική προβολή

Το ποσό των 500 εκατ. ευρώ διέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες η Τουρκία για παράλληλες ενέργειες lobbing στο εξωτερικό το 2002, όπως προκύπτει από ρεπορτάζ της εκπομπής Business & Travel, ενώ […]

Το ποσό των 500 εκατ. ευρώ διέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες η Τουρκία για παράλληλες ενέργειες lobbing στο εξωτερικό το 2002<...>, όπως προκύπτει από ρεπορτάζ της εκπομπής Business & Travel, ενώ κορυφαίοι τουριστικού κύκλοι της γείτoνος χώρας θεωρούν ότι ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δαπάνης είναι, μεταξύ άλλων, τόσο το πρώτο βραβείο της Τουρκίας στην Eurovision όσο και αυτό στο Φεστιβάλ των Καννών.

Υπενθυμίζεται δε ότι μόνο για την προβολή του τουριστικού της προϊόντος η Τουρκία παραδοσιακά διαθέτει τα τριπλάσια κονδύλια από την Ελλάδα, ενώ μόνο για το 2003 η Κύπρος άγγιξε για τον ίδιο σκοπό το ποσό των 45 εκατ. ευρώ. Αντίθετα, η Ελλάδα, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ της εκπομπής του G.B.C. και αναφορικά με τις δηλώσεις της κυβέρνησης, παρουσιάζεται να δαπανά κατά την τρέχουσα τουριστική περίοδο μόνο το ποσό των 29,4 εκατ. ευρώ, κονδύλι το οποίο άρχισε να τρέχει μετά τις 28 Απριλίου και με περιορισμένες ενέργειες.

Αναφερόμενη στο ίδιο θέμα, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του ομίλου Plotin κ. Μένια Ζαφειροπούλου, συμπλήρωσε, μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel, ότι τα αρνητικά αποτελέσματα της μειωμένης τουριστικής εισροής στη χώρα, δεν οφείλονται μόνο στην ανεπάρκεια των διατιθέμενων κονδυλίων για διαφήμιση, αλλά και στην ανυπαρξία παράλληλων ενεργειών από τον ΕΟΤ, καθώς και στη μη δραστική συνεργασία του Οργανισμού με το σύνολο των 24 γραφείων του στο εξωτερικό.

Ερωτηθείσα στη συνέχεια για τη δραστηριότητα του ομίλου PLOTIN, η κ. Ζαφειροπούλου υπογράμμισε ότι η πρόσφατη συνεργασία του ομίλου με τη ρουμανική Air Tarom σημειώνει εξαιρετικά υψηλές πληρότητες τόσο από όσο και προς το Βουκουρέστι δρομολόγια, με ιδιαίτερη επιτυχία ως προς την ανταπόκριση του κοινού.

Τέλος, αναφορικά με την πορεία της τρέχουσας τουριστικής σεζόν, η κ. Ζαφειροπούλου τόνισε στο Χάρη Ντιγριντάκη ότι αναμένεται άνοδος της τουριστικής κίνησης από το προσεχές φθινόπωρο αφενός μέσω των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και αφετέρου λόγω της δυναμικής της διοργάνωσης της Ολυμπιάδας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024