Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέα επικοινωνιακή καμπάνια από τον ΕΟΤ
Τουριστική πολιτική

Νέα επικοινωνιακή καμπάνια από τον ΕΟΤ

Το ιδανικό επικοινωνιακό όχημα, το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα προαπαιτούμενα για το τουριστικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή, είναι κατά τον ΕΟΤ, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα εργαλεία της τεχνολογίας στην επικοινωνίας.

Στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς αλλά και στο σχέδιο για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού το 2014, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, σε εκδήλωση για την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας του ΕΟΤ, τονίζοντας ότι “η επιτυχία στον τουρισμό είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων”. Την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος.

Η κα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει  τη “συνταγή” που  έφερε  τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και υπογράμμισε ότι κεντρική κατεύθυνση είναι η σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα. Επισήμανε ακόμη ότι είναι σε εξέλιξη οι επικοινωνιακές δράσεις για τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέχρι το τέλος του έτους, τα διαφημιστικά προγράμματα για το 2014 και τα προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού, μέσω διαδικτύου. Επίσης τόνισε ότι αναπτύσσονται ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες στο εξωτερικό, σχετικά με την ανακάλυψη και εξερεύνηση της “secret Greece”.

Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι  μέχρι στιγμής, τα επίσημα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να έχει πλεόνασμα 579 εκατ. ευρώ. Αύξηση κατά 30,4% σε σχέση με το 2012. “Φέτος τη χώρα μας” είπε “επισκέφθηκαν μέχρι στιγμής 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι. Αύξηση κατά 11% σε σύγκριση με το 2012. Ενώ τα έσοδα οχταμήνου του 2013 εμφανίζουν αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012“. “Η αύξηση αυτή”, δήλωσε η κα Κεφαλογιάννη “δεν έγινε τυχαία, ούτε η διαφημιστική καμπάνια της χώρας κόστισε πολλά χρήματα, αλλά στηρίχτηκε πάνω σε ένα συγκεκριμένο πλάνο”.
 
“Η στρατηγική μας”, τόνισε, “κινήθηκε πάνω σε τέσσερεις άξονες. Πρώτον ήταν η αποκατάσταση της εικόνας στο εξωτερικό. Δεύτερος άξονας ήταν οι στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις που έγιναν με το νέο τουριστικό νόμο. Τρίτον ήταν η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και τέταρτον ήταν η εκπόνηση ενός συγκροτημένου σχεδίου, με άξονα το παγκόσμιο brand name Ελλάδα”.

Καταλήγοντας η κα Κεφαλογιάννη επισήμανε: “Κερδίσαμε μια μεγάλη μάχη. Χαιρόμαστε, αλλά δεν πανηγυρίζουμε. Αντίθετα συνεχίζουμε  το έργο μας με ακόμη μεγαλύτερη ένταση”.

Στη σημασία του διαδικτύου στη προβολή του ελληνικού τουρισμού και τη διείσδυση του στις ξένες αγορές, εστίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κατά την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ. “Το ιδανικό επικοινωνιακό όχημα το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα προαπαιτούμενα για το τουριστικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή, είναι το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα εργαλεία της τεχνολογίας στην επικοινωνίας”, τόνισε χαρακτηριστικά – και πρόσθεσε: “Η σύγχρονη τεχνολογία διευκολύνει τον δυνητικό τουρίστα σε όλα τα στάδια του ταξιδιού, τόσο από το πρώϊμο στάδιο έρευνας για επιλογή προορισμού διακοπών, όσο και για την διάχυση των εμπειριών του κατά το στάδιο των διακοπών και μετά την επιστροφή στη χώρα του”.

Επίσης ο κ. Λειβαδάς ανέφερε ότι “στόχος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού είναι η κεφαλαιοποίηση της θετικής εξέλιξης δηλαδή, η διατήρηση και αύξηση του μεριδίου της αγοράς στις βασικές αγορές -δεξαμενές για τον ελληνικό τουρισμό αλλά και η ανάπτυξή μας σε άλλες, νέες αγορές”.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024