Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΝέα προειδοποίηση στους πιλότους των Boeing 737 μετά την τραγωδία της Helios
Οδηγία από την FAA

Νέα προειδοποίηση στους πιλότους των Boeing 737 μετά την τραγωδία της Helios

Βασισμένη στα συμπεράσματα από το αεροπορικό δυστύχημα της κυπριακής αεροπορικής εταιρείας Helios στο Γραμματικό το 2005, η Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) εξέδωσε και νέα οδηγία, σύμφωνα με την οποία […]

Βασισμένη στα συμπεράσματα από το αεροπορικό δυστύχημα της κυπριακής αεροπορικής εταιρείας Helios στο Γραμματικό το<...> 2005, η Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) εξέδωσε και νέα οδηγία, σύμφωνα με την οποία οι πιλότοι των Boeing 737 πρέπει να ενημερώνονται να μην αγνοούν τον ηχητικό συναγερμό χαμηλής πίεσης στην καμπίνα. Η FAA είχε εκδώσει ανάλογη οδηγία και τον Ιούλιο του 2007, όταν ζητούσε τροποποιήσεις στα εγχειρίδια πτήσης για το συγκεκριμένο θέμα. Έκτοτε όμως συνέχισε να λαμβάνει αναφορές για περιστατικά στα οποία αγνοήθηκε ο ηχητικός συναγερμός.

Η υπηρεσία βασίστηκε στο πόρισμα των Ελλήνων εμπειρογνωμόνων, σύμφωνα με το οποίο οι πιλότοι της μοιραίας πτήσης της Helios Airways αγνόησαν τον συναγερμό, με αποτέλεσμα να χάσουν τις αισθήσεις τους λόγω χαμηλής πίεσης λίγο μετά την απογείωση από τη Λευκωσία. Το Boeing πετούσε για δύο ώρες στον αυτόματο πιλότο πριν συντριβεί σε λόφο λίγο έξω από την Αθήνα.

Ακόμα και πριν την τραγωδία της Helios, η Boeing είχε ενημερωθεί για “ορισμένες περιπτώσεις που τα πληρώματα βρέθηκαν σε σύγχυση” από την ενεργοποίηση του συναγερμού, και συνέστησε “λίγη παραπάνω εκπαίδευση των πληρωμάτων”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η σύγχυση ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι ο ηχητικός συναγερμός έχει διπλή λειτουργία: Όταν το αεροπλάνο βρίσκεται στο έδαφος ενημερώνει για τυχόν λανθασμένη διαμόρφωση των πτερύγων πριν από την απογείωση.

Η νέα οδηγία της FAA τίθεται σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου και τα ανανεωμένα εγχειρίδια θα πρέπει ακολούθως να περάσουν από έγκριση πριν δοθούν στους πιλότους. Η αλλαγή των εγχειρίδιων πτήσης πάντως είναι μια περίπλοκη διαδικασία που πρέπει να γίνει ξεχωριστά από κάθε αεροπορική εταιρεία που διαθέτει Boeing 737.

Τα προβλήματα που παρατηρούνται στα αεροσκάφη συνήθως αναφέρονται από τις αεροπορικές εταιρείες στις εθνικές υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας, οι οποίες ενημερώνουν τον κατασκευαστή και αυτός με τη σειρά του την FAA. Οι οδηγίες της FAA επανεκδίδονται στη συνέχεια από τις υπηρεσίες άλλων χωρών.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024