Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΝέοι εγκύκλιοι για τις μαθητικές πολυήμερες εκδρομές

Νέοι εγκύκλιοι για τις μαθητικές πολυήμερες εκδρομές

Δύο εγκύκλιοι, που αφορούν στα Τουριστικά Λεωφορεία και τα Καταλύματα, εστάλησαν χτες από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης προς όλους τους αρμόδιους φορείς, στο πλαίσιο της προσπάθειας, που καταβάλλεται για την επιτυχημένη διεξαγωγή των πολυήμερων εκδρομών Γυμνασίων, Ενιαίων Λυκείων, των ΤΕΙ και ΤΕΕ στο εσωτερικό της χώρας μας…

Δύο εγκύκλιοι, που αφορούν στα Τουριστικά Λεωφορεία και τα Καταλύματα, εστάλησαν χτες<...> από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης προς όλους τους αρμόδιους φορείς, στο πλαίσιο της προσπάθειας, που καταβάλλεται για την επιτυχημένη διεξαγωγή των πολυήμερων εκδρομών Γυμνασίων, Ενιαίων Λυκείων, των ΤΕΙ και ΤΕΕ στο εσωτερικό της χώρας μας.

Στις Εγκυκλίους, που υπογράφονται από τον Υφυπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αναστάσιο Λιάσκο επισημαίνονται βασικά σημεία, που θα πρέπει να τηρούνται από τις επιχειρήσεις, για την ασφαλή μεταφορά και διαμονή των μαθητών και σπουδαστών.

Αναλυτικότερα στην Εγκύκλιο για τα Τουριστικά Λεωφορεία, που εστάλη προς τη Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων – Πούλμαν, την ΠΟΕΤ και το ΗΑΤΤΑ, αναφέρεται, ότι στα πλαίσια της διοργάνωσης μαθητικών εκδρομών από τα Γυμνάσια, Λύκεια και ΤΕΙ όλης της χώρας, θα πρέπει να τηρούνται από τις τουριστικές επιχειρήσεις, που διαθέτουν τα λεωφορεία τα ακόλουθα:

  • Επαγγελματισμός στην ανάθεση και τήρηση της συμφωνίας πραγματοποίησης των εκδρομών.
  • Καλή συντήρηση, εμφάνιση και καθαριότητα του οχήματος.
  • Τήρηση των ορίων ταχύτητας και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
  • Τήρηση του κανονισμού ασφάλειας των επιβατών.
  • Aψογη συμπεριφορά και επαγγελματισμό των οδηγών.
  • Τήρηση του ωραρίου και των κανόνων εργασίας των επαγγελματιών οδηγών.
  • Αξιόπιστη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση των επιβατών.
  • Εγγύηση της ποιότητας στις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Με την άλλη Εγκύκλιο, που αφορά στα Τουριστικά Καταλύματα και εστάλη χτες προς όλες τις Ενώσεις Ξενοδόχων, επισημαίνεται ότι θα πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την διαμονή και ψυχαγωγία, με την διασφάλιση της ποιότητας των προσφερομένων τουριστικών υπηρεσιών, όπως:
  • Τήρηση της εγκεκριμένης δυναμικότητας του κάθε καταλύματος.
  • Η Βεβαίωση πυροπροστασίας να βρίσκεται σε ισχύ και να λειτουργεί το σύστημα πυρασφάλειας.
  • Σωστή λειτουργία και συντήρηση των ηλεκρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.
  • Επιμελημένη καθαριότητα σε όλους τους χώρους και αλλαγή ιματισμού δωματίων.
  • Επαρκής φωτισμός εντός και εκτός του κτιρίου.
  • Καλή λειτουργία της αποχέτευσης.
  • Ποιοτικά και σύμφωνα με τις αγορανομικές διατάξεις γεύματα.
  • Μη παροχή αλκοολούχων ποτών σε άτομα ηλικίας κάτω των 17 ετών.
  • Βατός, περιποιημένος και χωρίς παγίδες περιβάλλον χώρος συμπεριλαμβανομένων των χώρων για αθλοπαιδιές.
  • Τήρηση του κανονισμού λειτουργίας και ασφάλειας των κολυμβητικών δεξαμενών.

Ο Υφυπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αν. Λιάσκος επεσήμανε και στις δύο Εγκυκλίους ότι η ποιότητα δεν είναι πολυτέλεια, είναι ταυτότητα και ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό φορείς θα πρέπει να συμβάλουν από την πλευρά τους, ώστε να δημιουργηθεί συμπεριφορά και τουριστική συνείδηση στους νέους πολίτες της χώρας μας, δίνοντας το παράδειγμα, με την προσφορά ενός πραγματικά αναβαθμισμένου τουριστικού προϊόντος, πράγμα που αποτελεί και επιδίωξη και άμεση προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας του Ελληνικού Τουρισμού”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024