Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςOι καμπάνιες των περιφερειών βασίζονται στην προβολή του Internet και των Social Media
Τουριστική πολιτική

Oι καμπάνιες των περιφερειών βασίζονται στην προβολή του Internet και των Social Media

Στο 11ο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με τις περιφέρειες στο στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου, με έμφαση σε εξειδικευμένα και θεματικά είδη, όπως ο ορεινός τουρισμός, ο γαστρονομικός, ο ποδηλατικός, ο θαλάσσιος τουρισμός κ.ά.

Προτάσεις και λύσεις για μια σειρά από σημαντικά ζητήματα του τουριστικού κλάδου επεξεργάστηκε το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού κατά τη διάρκεια της 11ης συνεδρίασής του. Μέσω τηλεδιάσκεψης, τα μέλη του Συμβουλίου εστίασαν κυρίως στα μέτρα προστασίας και ανάκαμψης από τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας, καθώς και στις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε κατ’αρχάς στην επικοινωνία που είχε με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σάμου, κατά την οποία ενημερώθηκε αναλυτικά για τα προβλήματα και τις ζημιές που προκλήθηκαν από τον πρόσφατο σεισμό των 6,7 Ρίχτερ. Ο υπουργός δεσμεύθηκε για την αμέριστη στήριξη και παροχή βοήθειας, ιδιαίτερα προς τους επαγγελματίες του τουριστικού τομέα στη Σάμο.

Ακολούθως ο κ. Θεοχάρης συνόψισε τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης λέγοντας ότι “από τις πρώτες ημέρες που ξέσπασε η παγκόσμια επιδημία του COVID-19, η ελληνική κυβέρνηση εργάστηκε εντατικά και συντονισμένα. Κινητοποιήσαμε όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις, στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, θέτοντας πάντα την υγεία των τουριστών και των Ελλήνων πολιτών σε απόλυτη προτεραιότητα. Πήραμε δύσκολες αποφάσεις, όμως μόνο κατ’ αυτό τον τρόπο κατέστη δυνατό για την Ελλάδα να βρίσκεται σε αναλογικά πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ακόμη και κατά το δεύτερο κύμα της νόσου”.

Ιδιαίτερα για το πόσο σημαντικό ήταν το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ο κ. Θεοχάρης τόνισε πως “ανοίξαμε και κερδίσαμε ό,τι ήταν δυνατόν περισσότερο για τους επαγγελματίες, τους επιχειρηματίες και τους εργαζομένους στον τουριστικό τομέα. Προσπαθούμε να ανακτήσουμε μέρος της τουριστικής κίνησης και εργαζόμαστε για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, μέσω workshop με τους εμπλεκόμενους παράγοντες, καθώς και με μια σειρά επιπλέον δράσεων τις οποίες σχεδιάσαμε ειδικά για την αναπλήρωση των απωλειών του κλάδου εξαιτίας του κορωνοϊού”.

Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε επίσης στα ξενοδοχεία καραντίνας, για τα οποία σημείωσε ότι “προχωρήσαμε στην παράταση της λειτουργίας αυτών των καταλυμάτων. Μάλιστα, έχει ήδη αρχίσει η αποπληρωμή των ξενοδοχείων τα οποία λειτούργησαν κατά τη διάρκεια του lockdown, την προηγούμενη άνοιξη”.

Κλείνοντας την εισήγησή του στο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε στις αναγκαίες ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες και στη συνέχεια της Προεδρίας της Ελλάδας στην Ειδική Ομάδα Κρίσεων (Task Force) της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Όπως είπε ο υπουργός Τουρισμού, “αυτό που προέχει είναι η ομογενοποίηση των τεστ σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι αυτή η διαδικασία προχωρά αρκετά γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση, κατά τη χειμερινή περίοδο θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας, ώστε την επόμενη χρονιά να είμαστε σε καλύτερη θέση από αυτή στην οποία βρισκόμαστε σήμερα”.

Από τη δική της πλευρά, η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα Βίκυ Λοΐζου τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με τις περιφέρειες στο στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου, με έμφαση σε εξειδικευμένα και θεματικά είδη, όπως ο ορεινός τουρισμός (ενόψει και της χειμερινής περιόδου), ο γαστρονομικός, ο ποδηλατικός, ο θαλάσσιος τουρισμός κ.ά. Η κα Λοΐζου επεσήμανε ακόμη ότι “είναι απαραίτητο να εξασφαλίσουμε τις συνέργειες ανάμεσα στην κυβέρνηση και στις Περιφέρειες, ενόψει αφ’ενός του σχεδιασμού των προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ και αφ’ετέρου της εξειδίκευσης των προγραμμάτων του Ταμείου Ανάκαμψης”.

Στο πλαίσιο της Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού συζητήθηκε το θέμα της δημιουργίας Περιφερειακών Παρατηρητηρίων Βιώσιμου Τουρισμού και το σχέδιο για την ενίσχυση του γαστρονομικού τουρισμού. Συναφώς προς το τελευταίο ζήτημα, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης πραγματοποίησαν ειδική εισήγηση, με αντικείμενο την “Κρητική Διατροφή” και την “Αγροδιατροφική Σύμπραξη”.

Στο πλαίσιο των εργασιών του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού οι συμμετέχοντες αντιπεριφερειάρχες ενημέρωσαν τον υπουργό Τουρισμού για την προετοιμασία των δράσεων τουριστικής προβολής των περιφερειών τους για το 2021. Όλες οι σχετικές καμπάνιες σχεδιάζονται κατά τρόπο, ώστε να αξιοποιούν τις δυνατότητες προβολής του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι αντιπεριφερειάρχες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μέχρι τώρα υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων από το Υπουργείο Τουρισμού ενώ δεν παρέλειψαν να τονίσουν ότι είναι απόλυτη ανάγκη να δοθεί συνέχεια σε αυτή τη στήριξη και για τους επόμενους μήνες.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024