Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΡοδούλα Ζήση: Εφαλτήριο για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια του τουριστικού μας προϊόντος το ολυμπιακό κεκτημένο

Ροδούλα Ζήση: Εφαλτήριο για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια του τουριστικού μας προϊόντος το ολυμπιακό κεκτημένο

“Θάρρος, τόλμη, όραμα και σχέδιο είναι αυτά που χρειάζονται για να ξεφύγουμε από την τουριστική `μονοκαλλιέργεια` και να οδηγηθούμεστην πολυμορφία, την ποιότητα και την βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος μας” επεσήμανε […]

“Θάρρος, τόλμη, όραμα και σχέδιο είναι αυτά που χρειάζονται για να ξεφύγουμε από την τουριστική `μονοκαλλιέργεια` και να οδηγηθούμε<...>στην πολυμορφία, την ποιότητα και την βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος μας” επεσήμανε προχτές, Δευτέρα 3 Οκτώβρη, η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου της Κ.Ο. ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Βουλευτής Μαγνησίας, κ. Ροδούλα Αθ. Ζήση, μιλώντας στην εκδήλωση της Ακαδημίας Τουριστικών Ερευνών και Μελετών – ΑΤΕΜ, που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα `Τουρισμός – Μια Παγκόσμια Βιομηχανία`.

Η κ. Ζήση ανέφερε χαρακτηριστικά ότι για την επίτευξη αυτού του στόχου “απαιτείται η διαμόρφωση πολιτικής εξυγίανσης, εκσυγχρονισμού και διαφοροποίησης του προϊόντος”, ενώ όπως τόνισε “για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια αυτού του τουριστικού προϊόντος το ολυμπιακό κεκτημένο μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο. Η ελληνική τουριστική βιομηχανία αξιώνει το δικό της ολυμπιακό μετάλλιο στην παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού.

Στη συνέχεια, η κ. Ζήση αναφέρθηκε στον ιδιωτικό και κρατικό τουριστικό τομέα, επισημαίνοντας ότι “απαιτείται καλύτερη άρθρωση των ζητημάτων του Τουρισμού από την πλευρά του ιδιωτικού τομέα, αλλά και καλύτερος συντονισμός των κρίκων της τουριστικής αλυσίδας από πλευράς του κράτους”, καθώς όπως εξήγησε με τον τουριστικό τομέα εμπλέκονται μια σειρά από υπουργεία, όπως είναι το Υπουργείο Ανάπτυξης, το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., το Υπουργείο Συγκοινωνιών, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το Υπουργείο Εργασίας, το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Πολιτισμού, με αποτέλεσμα να καθίσταται απαραίτητος, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε “ο καλύτερος συντονισμός των φορέων και των `τομέων` της τουριστικής δραστηριότητας με τη συμμετοχή, πληροφόρηση και αρωγή του κράτους, αλλά και των υπηρεσιών του κράτους μεταξύ τους”.

Όσον αφορά τώρα στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου της Κ.Ο. ΠΑ.ΣΟ.Κ., υπογράμμισε ότι εκτός από νέους κανόνες και μορφές διαχείρισης και διοίκησης, απαιτούνται και νέα εργαλεία έρευνας και πληροφόρησης της οικονομικής και τουριστικής πολιτικής. “Βασική προϋπόθεση αυτής της γνώσης” πρόσθεσε “είναι η εθνικολογιστική αντιμετώπιση του τουρισμού ως συγκεκριμένης πλέον αναλυτικής κατηγορίας της ελληνικής οικονομίας, κατά τα διεθνή και ευρωπαϊκά λογιστικά πρότυπα με τις τεχνικές συγκρότησης των Δορυφόρων Λογαριασμών. Οι Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού, με εφικτό για την ελληνική οικονομία μεθοδολογικό και θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής, είναι η μόνη διαδικασία για τη σωστή πληροφόρηση της τουριστικής και οικονομικής πολιτικής, σε ότι αφορά στον πραγματικό οικονομικό και κοινωνικό ρόλο του τουρισμού και κυρίως την συμβολή του στην περαιτέρω βιομηχανική, αλλά και αγροτική ανάπτυξη της χώρας και στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας σε εθνικό, περιφερειακό αλλά και τοπικό επίπεδο. Σ` αυτό θα βοηθήσει και η Δημιουργία του Ελληνικού Ινστιτούτου Τουριστικής Μελέτης”.

“Οι κοινωνικές, οικονομικές και δημογραφικές τάσεις, οι τεχνολογικές εξελίξεις, και κυρίως στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και των μεταφορών, αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν και θα επηρεάσουν τον τουρισμό, μέσα σ΄ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον παγκοσμιοποίησης και προώθησης των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας” κατά την κ. Ζήση, η οποία συμπλήρωσε ότι “ο ελληνικός τουρισμός, που θεωρείται βαριά μας βιομηχανία, θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια, μέσα από νέες προσαρμογές και αναδιαρθρώσεις”. “Η λογική του sustainability (βιώσιμης ανάπτυξης) θα καθορίζει”, ανέφερε μεταξύ άλλων, “εν πολλοίς μέτρα και δράσεις, πρωτοβουλίες και συνεργασίες, αλλαγές στο πολιτικό – θεσμικό πλαίσιο, κυρίως στο θέμα της προστασίας του τουρίστα – καταναλωτή, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχομένων ξενοδοχειακών και ταξιδιωτικών υπηρεσιών και στα θέματα ασφαλείας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024