Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΣΙΤΕΣΑΠ: 'Οι επαγγελματίες του γιώτινγκ περιορίζονται με κάγκελα'
Θαλάσσιος τουρισμός

ΣΙΤΕΣΑΠ: 'Οι επαγγελματίες του γιώτινγκ περιορίζονται με κάγκελα'

Νέες μεθοδεύσεις 'εκδίωξης των επαγγελματικών σκαφών από τη μαρίνα Αλίμου' και μπλοκάρισμα της προσβασιμότητας στα επαγγελματικά σκάφη, καταγγέλει ο ΣΙΤΕΣΑΠ.

Ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ) καλεί τους εκπροσώπους του Τύπου το Σάββατο 31 Ιουλίου 2021 στη Μαρίνα Αλίμου και ώρες 10:00-14:00 (και σε άλλες ώρες, κατόπιν προσυνεννόησης με εκπροσώπους του Συνδέσμου), για να δουν, όπως αναφέρει “τη νέα κατάσταση με τις μπάρες στους προβλήτες – που εμποδίζουν τους επαγγελματίες να μπουν για προμήθευση και εξοπλισμό των σκαφών, που απαιτούν ειδική χρονοβόρα διαδικασία άδειας προσέγγισης των επαγγελματιών (ιδιοκτητών και διαχειριστών) στα σκάφη τους και που θα δημιουργήσει το αδιαχώρηστο. Γιατί το Σάββατο γίνονται οι παραλαβές και παραδόσεις των σκαφών και η προετοιμασία αναχώρησης ων νέων ναυλώσεων“.

Ο Σύνδεσμος εξηγεί αναλυτικότερα: “Απευθυνόμαστε σε σας για να σας ενημερώσουμε και πάλι για την συνεχιζόμενη απαράδεκτη για την  επαγγελματική μας δραστηριότητα, συμπεριφορά και πολιτικές του Παραχωρησιούχου της Μαρίνας Αλίμου, που προφανώς δεν μπορεί να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της λειτουργίας του επαγγελματικού τουριστικού σκάφους. Φθάνουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι πλέον δεν είναι μόνο ενδείξεις, αλλά αποδείξεις, ότι ο Παραχωρησιούχος επιθυμεί να εκδιώξει τα επαγγελματικά σκάφη το ταχύτερο δυνατόν από την Μαρίνα Αλιμου.

Η Μαρίνα Αλίμου, είναι μία μαρίνα επί 30 έτη με λειτουργία επαγγελματικής δραστηριότητας, στην οποία προ της παραχώρησης από το ΤΑΙΠΕΔ σχεδόν το 90% των ελλιμενιζομένων σκαφών ήταν επαγγελματικά.

Ο νέος παραχωρησιούχος, εκτός από την συμβατική του κάλυψη να διώξει μέσα σε μία τριετία όλα τα επαγγελματικά σκάφη, αφού δεν υποχρεώνεται να διατηρήσει επαγγελματικές θέσεις ελλιμενισμού, και μέσα στην πανδημία, αύξησε μέχρι και μέχρι 300% τα τέλη ελλιμενισμού και εκβιαστικά υποχρεώνει τους επαγγελματίες είτε να υπογράψουν υπέρογκες αυξήσεις και να δεχθούν απαξιωτικούς όρους λειτουργίας των επιχειρήσεων, είτε να ‘τα μαζέψουν και να φύγουν’.

Αλλά γνωρίζει ότι εναλλακτικές λύσεις για θέσεις ελλιμενισμού δεν υπάρχουν, και επί τέσσερα σχεδόν χρόνια η Πολιτεία κωφεύει (εσκεμμένα;) στα επανειλημμένα αιτήματα του κλάδου για την δημιουργία νέας επαγγελματικής μαρίνας σκαφών στην Αττική (και προκλητικά αγνοεί εμπεριστατωμένες συγκεκριμένες προτάσεις των επαγγελματιών προς τα αρμόδια υπουργεία,).

Βλέπουμε επίσης ότι και η Ελληνική Δικαιοσύνη, με τα δικά της λειτουργικά προβλήματα, συνεχώς μεταθέτει τις εκδικάσεις των προσφυγών των επαγγελματιών, επέτρεψε για ‘λόγους δημοσίου συμφέροντος’ την έξωση από την Μαρίνα, των από το 2004, Γραφείων του επαγγελματικού Σωματείου – μοναδική έξωση μέσα στην πανδημία – και πριν προλάβουν να γίνουν οι δίκες, θα έχουν εξοντωθεί οι περισσότεροι επαγγελματίες που είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις“.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024