Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣπηλιωτόπουλος: Εξαιρετικά αισιόδοξα τα νέα από την ιταλική αγορά
Εγκαίνια ελληνικού περιπτέρου στην έκθεση BIT

Σπηλιωτόπουλος: Εξαιρετικά αισιόδοξα τα νέα από την ιταλική αγορά

Πολύ σημαντική για την Ελλάδα χαρακτήρισε την έκθεση BIT Μιλάνου ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, πραγματοποιώντας τα εγκαίνια του περιπτέρου του ΕΟΤ, αφού όπως εξήγησε “η Ιταλία είναι μια αγορά που αποτελεί πάγιο στόχο για τη χώρα μας”. Πέρυσι υπήρξε μια αύξηση που ξεπέρασε το 9% και στόχος του Υπουργείου είναι…

Πολύ σημαντική για την Ελλάδα χαρακτήρισε την έκθεση BIT Μιλάνου ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, πραγματοποιώντας τα εγκαίνια του περιπτέρου του ΕΟΤ, αφού όπως εξήγησε “η Ιταλία είναι<...>μια αγορά που αποτελεί πάγιο στόχο για τη χώρα μας”. Πέρυσι υπήρξε μια αύξηση που ξεπέρασε το 9% και στόχος του Υπουργείου είναι αυτή η αυξητική τάση να ενισχυθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. “Οι Ιταλοί φίλοι μας” ανέφερε σε δήλωση του ο κ. Σπηλιωτόπουλος “είναι τακτικοί επισκέπτες της Ελλάδας, έρχονται και ξαναέρχονται κάθε χρόνο και, κυρίως, δαπανούν αρκετά χρήματα στη χώρα μας. Έχουμε λοιπόν κάθε λόγο να είμαστε δίπλα τους”.

Η νέα στρατηγική της Ελλάδας ανέφερε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης στην ομιλία του, επιβάλλει την, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερη εξωστρέφεια στην τουριστική μας πολιτικής και την όσο το δυνατόν πιο οργανωμένη παρουσία μας στις διεθνείς εκθέσεις. Στόχος αυτής της στρατηγικής είναι να εδραιώσει τη χώρα μας ως μία από τις δημοφιλέστερες περιοχές στον παγκόσμιο, τουριστικό χάρτη. Μέσα στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η παρουσία μας εδώ, στο Μιλάνο”.

“Η νέα εποχή” συνέχισε “που έχει ξεκινήσει για τον ελληνικό τουρισμό επιβάλλει τη διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος. Μόνο κατά αυτόν τον τρόπο μπορούμε να ανταπεξέλθουμε αποτελεσματικά στις έντονα αυξητικές τάσεις του ανταγωνισμού. Μόνο κατά αυτόν τον τρόπο μπορούμε να επιχειρήσουμε ένα άλμα για τον ελληνικό τουρισμό τα επόμενα χρόνια. Το στοίχημά μας είναι να ανταποκριθούμε στο τρίπτυχο Ποιότητα– Πολυμορφία– Βιωσιμότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Ένα μοντέλο που επιβάλλει εξειδίκευση και γι’ αυτό άλλωστε δε μιλάμε μόνο για ένα τουριστικό προϊόν αλλά για εννέα εξειδικευμένα τουριστικά προϊόντα που απευθύνονται σε εννέα διαφορετικά κοινά. Σε όλα αυτά βέβαια, επιβάλλεται η βάση μας να είναι η ψηφιακή εποχή, η σύγχρονη τεχνολογία, η ποιότητα, η περιβαλλοντική συνείδηση, ο πράσινος τουρισμός. Πάνω απ’ όλα το πολιτισμικό περιβάλλον, μέσα από το οποίο διαμορφώνουμε την τουριστική μας ανάπτυξη”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024