Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΣτρατηγικός εταίρος για τον ελληνικό τουρισμό η Helexpo
Σε πορεία περαιτέρω αναβάθμισης η Philoxenia 2007

Στρατηγικός εταίρος για τον ελληνικό τουρισμό η Helexpo

Ακόμη πιο επαγγελματικό προσανατολισμό από κάθε άλλη χρονιά θα έχει η φετινή διοργάνωση της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia, η οποία θα πραγματοποιηθεί 1 – 4 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτό συμβάλλει η πολιτική της Helexpo, διοργανώτριας της έκθεσης, να αναπτύξει περαιτέρω την πολιτική στήριξης…

Ακόμη πιο επαγγελματικό προσανατολισμό από κάθε άλλη χρονιά θα έχει η φετινή διοργάνωση της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia, η οποία θα πραγματοποιηθεί 1 – 4 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτό συμβάλλει<...>η πολιτική της Helexpo, διοργανώτριας της έκθεσης, να αναπτύξει περαιτέρω την πολιτική στήριξης του ελληνικού τουρισμού.

«Όταν μας ανετέθη η διοίκηση της Helexpo το 2004, θεωρήσαμε βασική στρατηγική επιλογή να υποστηρίξουμε έμπρακτα την τουριστική βιομηχανία της χώρας. Για αυτό και αποτέλεσε προτεραιότητα η ριζική αναβάθμιση της τουριστικής έκθεσης Philoxenia με την περαιτέρω διεθνοποίηση και την τόνωση του επαγγελματικού της χαρακτήρα», υπογράμμισε ο κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος της Helexpo. «Αυτή η αναβάθμιση υλοποιήθηκε μέσα από ορισμένες καινοτομίες όπως λ.χ. η έναρξη του προγράμματος προκαθορισμένων συναντήσεων μεταξύ εκθετών και τουριστικών επαγγελματιών που φέραμε με έξοδά μας από το εξωτερικό (Hosted Buyer Programme) καθώς και οι παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις για επίκαιρα τουριστικά θέματα. Επίσης, θέλοντας να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην πορεία ποιοτικής αναβάθμισης του ελληνικού τουρισμού, ξεκινήσαμε πέρυσι το θεσμό των Ελληνικών Βραβείων Τουρισμού».

Τα μεγέθη της έκθεσης πιστοποιούν την επιτυχία της νέας εταιρικής πολιτικής. Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό από εκθέσεις της Αθήνας, η Philoxenia έσπασε και το 2006 κάθε προηγούμενο ρεκόρ συμμετοχών με 774 εκθέτες και 25.000 επισκέπτες από 32 χώρες.

Οι εκθεσιακές δραστηριότητες της Helexpo είναι στενά συνυφασμένες με την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, δεδομένου ότι οι επισκέπτες των εκθέσεων αποτελούν τη σημαντικότερη πελατεία για τα ξενοδοχεία της πόλης. Στο πλαίσιο της αξιοποίησης των δύο συνεδριακών κέντρων «Βελλίδης» και «Γερμανός», η Helexpo συνεργάζεται με άλλες τοπικές επιχειρήσεις και φορείς για την προσέλκυση εθνικών και διεθνών συνεδρίων. Η Helexpo έπαιξε, εξάλλου, βασικό ρόλο στη δημιουργία του νεοσύστατου Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Νομού Θεσσαλονίκης.

Εκτός από τη συμβολή της στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης, η Helexpo διαρκώς διευρύνει τις εκθεσιακές και συνεδριακές της δραστηριότητες και στην Αθήνα. Εδώ και χρόνια λειτουργεί το εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Helexpo Palace επί της Λεωφόρου Κηφισίας, ενώ το 2008 θα ανοίξει τις πύλες του το νέο εκθεσιακό κέντρο της Helexpo στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών. Η Helexpo μετέχει επίσης στο διαγωνισμό για το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών στο Sports Pavillion του Φαληρικού Δέλτα που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Συνεπής στην αναπτυξιακή της πολιτική και αποβλέποντας στην έμπρακτη στήριξη των ειδικών μορφών τουρισμού, η Helexpo παίρνει την πρωτοβουλία για τη σύσταση του πρώτου ελληνικού Product Club, με αντικείμενο τον τουρισμό υγείας, ευεξίας και ομορφιάς. Αυτή η καινοτόμα για τη χώρα μας προσέγγιση αποτελεί λογική απόρροια της πολύ ενθαρρυντικής υποδοχής που είχε το εκθεσιακό αφιέρωμα της περσινής Philoxenia στα spa.

«Το ζητούμενο είναι να προσφέρουμε στους εκθέτες μας μια αποτελεσματική πλατφόρμα για ολοκληρωμένη δωδεκάμηνη προβολή», εξηγεί το σκεπτικό της πρωτοβουλίας ο κ. Θέμης Καρτσιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Helexpo. «Θέλουμε να συμβάλλουμε στη διεθνή καθιέρωση της Ελλάδας ως ενός ελκυστικού προορισμού για spa holidays, δεδομένων και των μεγάλων επενδύσεων που έγιναν στη χώρα μας σε εγκαταστάσεις υγείας, ευεξίας και ομορφιάς. Έτσι θα παρουσιάσουμε στη φετινή Philoxenia το Greek Spa Club. Πρόκειται για ένα νέο φορέα ανοικτό σε κάθε ελληνικό spa που ενδιαφέρεται να προβληθεί στη διεθνή αγορά».

Μια άλλη πρωτοβουλία της Philoxenia 2007 είναι να γίνει ακόμη πιο στενή η συνεργασία με τις Νομαρχίες, οι οποίες δραστηριοποιούνται επί μία δεκαετία στην τουριστική προβολή μέσω των ΝΕΤΠ. Με ζητούμενο την αποτελεσματικότερη προβολή κάθε περιοχής της χώρας και την επίτευξη συνεργιών, θα παρουσιαστεί από την Helexpo το πρόγραμμα «Νομαρχίες και Τουρισμός», στις οποίες θα προσκληθούν να μετάσχουν τόσο η ΕΝΑΕ όσο και το σύνολο των 54 Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.

Όπως αναφέρει σχετικά ο κ. Καρτσιώτης, «με τη συμπλήρωση δεκαετούς δραστηριοποίησης των Νομαρχιών στην τουριστική προβολή θα τιμήσουμε όλους τους Νομάρχες της χώρας σε μια ειδική εκδήλωση, στην οποία επίσης θα παρουσιαστούν συγκεκριμένοι τρόποι συνεργασίας και αποτελεσματικότερης προβολής. Βασιζόμαστε στη συμμετοχή τόσο της ΕΝΑΕ όσο και κάθε Νομάρχη για να ακολουθήσουμε μια ακόμη πιο επιθετική προβολή κάθε γωνιάς της Ελλάδας».

Ταυτόχρονα με τη Philoxenia θα πραγματοποιηθεί η έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia και το εκθεσιακό αφιέρωμα Philoxenia Spa Expo.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024