Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣυνεργασία του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου με την 'Αυθεντική Ελλάδα'
Προβολή προορισμού

Συνεργασία του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου με την 'Αυθεντική Ελλάδα'

Το ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την Αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρείας 'Αυθεντική Ελλάδα' που θα έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα ξενοδοχεία της.

Διπλή συνεργασία ανέπτυξε ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (ΤΟΠ) με την εταιρεία Αυθεντική Ελλάδα (Authentic Greece), γεγονός το οποίο εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην προβολή της Πελοποννήσου, των επιχειρήσεών της αλλά και στην εξωστρέφεια του ίδιου του οργανισμού.

Η “Αυθεντική Ελλάδα” είναι μια καινοτόμος εταιρεία εμπορίας τροφίμων και γαστροτουρισμού, που αναπτύσσει συνεργασίες μεταξύ παραγωγών τροφίμων και ξενοδοχείων – εστιατορίων, επιτυγχάνοντας την από κοινού προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους στους καταναλωτές των καταστημάτων τροφίμων με αποδοτικό τρόπο. “Είναι ίσως η μόνη εταιρεία, που εφαρμόζει πρακτικά τη σύνδεση επώνυμων τυποποιημένων τοπικών προϊόντων με τον τουρισμό στα σημεία λιανικής (POS) για όλο το χρόνο και μάλιστα με ισχυρά κίνητρα για τον καταναλωτή ως δυνητικό τουρίστα”, αναφέρει ο ΤΟΠ.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα δικό της παγκόσμια καινοτομικό concept (ΤΕΤοΠ), το οποίο αποτυπώθηκε σε σχετική μελέτη που υποβλήθηκε στο INSETE (το επιστημονικό – εκπαιδευτικό σκέλος του ΣΕΤΕ) και τελεί υπό την Αιγίδα του ΤΟΠ, ενώ συνέχεια αυτής είναι η συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) για ένα μεγάλο Προωθητικό Πρόγραμμα στο εξωτερικό προς όφελος των ελληνικών ξενοδοχείων.

Το ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την Αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρείας Αυθεντική Ελλάδα που θα έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα ξενοδοχεία της, μέσα από  διαγωνισμούς και την έκδοση του Newsletter “Φράση της Eβδομάδας”, που απευθύνονται σε μια βάση αποδεκτών.

Επίσης το ΔΣ του ΤΟΠ αποφάσισε  την δημιουργία Σήματος με το όνομα “Αυθεντική Πελοπόννησος”, πνευματικής ιδιοκτησίας του ΤΟΠ, το οποίο θα απευθύνεται κατ’αρχήν στα ξενοδοχεία και στα εστιατόρια της Πελοποννήσου, και σταδιακά σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων του τουρισμού με προτεραιότητα τα τοπικά προϊόντα. Το Σήμα θα αποτελείται από επίπεδα Πιστοποίησης με το πρώτο επίπεδο να είναι εύκολο στην εφαρμογή και εύκολα “αφομοιώσιμο” από επιχειρήσεις και κοινό. Στόχος του έργου / σήματος είναι να δημιουργηθεί γρήγορα μια κρίσιμη μάζα επιχειρήσεων εφαρμογής (ξενοδοχεία και εστιατόρια) που θα διευκολύνει κοινές δράσεις Προβολής και τελικά την μαζική επικοινωνία του γεωγραφικού χώρου “Πελοπόννησος”, αλλά και των μελών του σήματος προς επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό. Η απόκτηση του σήματος θα υπόκειται σε πιστοποίηση από σχετικό φορέα και η εταιρεία Αυθεντική Ελλάδα έχει αναλάβει την υποχρέωση της επικοινωνιακής υποστήριξης με προνομιακούς όρους σε όσες επιχειρήσεις θελήσουν να συμμετάσχουν.

Στόχος των ανωτέρω πρωτοβουλιών του ΤΟΠ είναι η δυνατότητα μεγαλύτερης εξωστρέφειας της Πελοποννήσου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024