Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤα ελληνικά ξενοδοχεία αδυνατούν να απορροφήσουν οποιαδήποτε περαιτέρω φορολογική επιβάρυνση
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος

Τα ελληνικά ξενοδοχεία αδυνατούν να απορροφήσουν οποιαδήποτε περαιτέρω φορολογική επιβάρυνση

Το ΞΕΕ διαπιστώνει ότι μια ενδεχόμενη επιβολή τέλους διανυκτέρευσης υπονομεύει ευθέως όχι μόνο την τρέχουσα τουριστική χρονιά, αλλά και την εν γένει ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού.

Έντονες ανησυχίες για τις επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό από τη σχεδιαζόμενη επιβολή τέλους διανυκτέρευσης στα ελληνικά ξενοδοχεία εκφράζει με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Αλέξη Τσίπρα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας, με την ιδιότητά του ως θεσμικού συμβούλου της πολιτείας για θέματα τουρισμού.

Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης μέσω της επιστολής, ζητά από τον πρωθυπουργό να κινητοποιηθεί προσωπικά για την αποτροπή, έστω και την τελευταία στιγμή, της λήψης του φημολογούμενου, καταστροφικού για τον τουρισμό και την εθνική οικονομία μέτρου που όπως επισημαίνει θα δώσει τη χαριστική βολή στα ελληνικά ξενοδοχεία και, κατ’επέκταση, στον ελληνικό τουρισμό.

Ειδικότερα, ο κ. Τσακίρης τονίζει ότι το ΞΕΕ -στηριζόμενο πάντοτε σε στοιχεία του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων του Επιμελητηρίου- διαπιστώνει ότι μια ενδεχόμενη επιβολή τέλους διανυκτέρευσης υπονομεύει ευθέως όχι μόνο την τρέχουσα τουριστική χρονιά, αλλά και την εν γένει ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού.

Όπως αναφέρει, “μετά τον υπερδιπλασιασμό του ΦΠΑ, την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών στα νησιά, αλλά και τη διατήρηση των πολυάριθμων τελών (πνευματικά δικαιώματα, τέλη χρήσης αιγιαλού κ.ά.) που επιβαρύνουν επικίνδυνα τη λειτουργία τους, οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αδυνατούν να απορροφήσουν οποιαδήποτε περαιτέρω φορολογική επιβάρυνση”.

Καταλήγοντας ο πρόεδρος του ΞΕΕ υπογραμμίζει: “Κατά συνέπεια, η υιοθέτηση οποιουδήποτε περαιτέρω μέτρου αμιγώς εισπρακτικής λογικής, θα έχει ως αποτέλεσμα την υπερτίμηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τον αρνητικό επηρεασμό της τουριστικής ζήτησης της χώρας με άμεση μείωση του αριθμού των αφίξεων, δεδομένου ότι η τιμή διάθεσής του είναι απόλυτα ανελαστική στο  διεθνοποιημένο  τουριστικό περιβάλλον στο οποίο επιχειρούμε”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024