Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΘετικά τα μηνύματα για την Ελλάδα από την αγορά του Βελγίου
Salon Des Vacances + Travel Fair

Θετικά τα μηνύματα για την Ελλάδα από την αγορά του Βελγίου

Aύξηση 4,2% που σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε 2.316.841 πωλήσεις πακέτων διακοπών παρουσίασε το σύνολο της Βελγικής αγοράς το 2007, σύμφωνα με στοιχεία της ΑΒΤΟ (Ενωσης Βέλγων Tour operators), που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης Salon Des Vacances + Travel Fair, που πραγματοποιήθηκε από 7 έως 11 Φεβρουαρίου στις Βρυξέλλες…

Aύξηση 4,2% που σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε 2.316.841 πωλήσεις πακέτων διακοπών παρουσίασε το σύνολο της Βελγικής αγοράς το 2007, σύμφωνα με στοιχεία της ΑΒΤΟ (Ενωσης Βέλγων Tour operators), που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο<...>της έκθεσης Salon Des Vacances + Travel Fair, που πραγματοποιήθηκε από 7 έως 11 Φεβρουαρίου στις Βρυξέλλες. Η Ελλάδα ανέβασε τα ποσοστά της και έκλεισε το 2007 με αύξηση 3,5%, τέταρτη σε προτίμηση μετά τις Ισπανία, Γαλλία και Τουρκία. Σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε 277.626 πωλήσεις (12% της συνολικής αγοράς).

Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Κως, ενώ οι προορισμοί που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη άνοδο το 2007 είναι η Χαλκιδική, τα Χανιά, η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος και η Σαντορίνη. Το 90% της κίνησης του μαζικού τουρισμού κατευθύνεται από τους δύο μεγάλους Tour Operators της χώρας, Jet air TUI και Thomas Cook, οι οποίοι ελέγχουν πλήρως την αγορά και διαμορφώνουν κατά το δοκούν την κίνηση χωρίς να αφήνουν περιθώρια στη δραστηριοποίηση και ανάδειξη άλλων προορισμών πέραν αυτών που έχουν επιλέξει. Για φέτος πραγματοποιεί νέο άνοιγμα στην Χαλκιδική η Jet Air TUI και από του χρόνου ο Thomas Cook σε Χαλκιδική, Καβάλα, Θάσο.

Όσον αφορά στο Λουξεμβούργο, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της LUXAIR, η Ελλάδα ήταν ο δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός μετά την Ισπανία με ποσοστό 19% της κίνησης που αντιστοιχεί σε 45.000 πακέτα οργανωμένων διακοπών, περίπου το 10% του πληθυσμού της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί πως η ροή τουριστών από το Λουξεμβούργο διπλασιάστηκε το 2007 έναντι του 2006 και αξίζει μια αναφορά στο γεγονός πως ο Λουξεμβούργιος – βάσει στατιστικών στοιχείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης- ταξιδεύει κατά μέσο όρο 3 φορές το χρόνο και δαπανά περί τα 1850 ευρώ για κάθε ταξίδι.

Συνοπτικά η εικόνα που παρουσιάζουν οι προκρατήσεις τόσο στο Βέλγιο, όσο και στο Λουξεμβούργο είναι ευνοϊκή για τη χώρα μας.
Στην έκθεση, που ήταν μόνο για το κοινό, προσήλθαν περισσότεροι από 110.000 επισκέπτες. Την Παρασκευή ο Διευθυντής του ΕΟΤ, κ. Θ. Χαρτοματσίδης, πραγματοποίησε γεύμα εργασίας, στο οποίο συζητήθηκαν οι τάσεις της αγοράς. Σε συνέχεια των επαφών του Γ.Γ της ΠΙΝ κ. Σ. Βόσδου με τον κ. Χαρτοματσίδη για την προβολή των Ιονίων, το Γραφείο ΕΟΤ Βρυξελλών αποστέλλει 8 δημοσιογράφους, δυο από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς του Βελγίου, δυο από τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία καθημερινές εφημερίδες και 4 από εξειδικευμένα τουριστικά έντυπα για να καλύψουν με πλάνα και άρθρα το Πάσχα στην Κέρκυρα και ακολούθως θα μεταβούν σε όλα τα Ιόνια νησιά.

Από την Ελλάδα πέρα της ΠΙΝ συμμετείχαν στην έκθεση αντιπροσωπείες από την Κρήτη, τη Ρόδο, τη Σάμο, τη Χαλκιδική και την Καβάλα. Σημαντική ήταν δε και η παρουσία των ΚΕΤΑ Ιονίων Νησιών. Πραγματοποίησαν επαφές με επιχειρηματίες και στήριξαν την προσπάθεια προβολής. Παρέστησαν για την Νομαρχία Κέρκυρας η κα Χ. Μπαλού, από τη Νομαρχία Ζακύνθου η κα. Α. Μπάρκα και ο κ. Σ. Λιβέρης για την ΕΤΙΝ ο Σ. Θύμης.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024