Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπίθεση μάρκετινγκ στον COVID-19: Ταξιδιωτική πλατφόρμα 'υιοθετεί'… το Μπέργκαμο
Τουριστικό μάρκετινγκ

Επίθεση μάρκετινγκ στον COVID-19: Ταξιδιωτική πλατφόρμα 'υιοθετεί'… το Μπέργκαμο

Η ταξιδιωτική πλατφόρμα Omio ξεκίνησε καμπάνια που αποσκοπεί στην επανεκκίνηση του τουρισμού της Ιταλία, ενθαρρύνοντας τους ταξιδιώτες να πάνε στο Μπέργκαμο και να απολαύσουν τη βόρεια Ιταλία. Η Omio δωρίζει στο Ταμείο Υποστήριξης του Μπέργκαμο με βάση τις κρατήσεις στο Μπέργκαμο, που έγιναν μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020.

Η ευρωπαϊκή πλατφόρμα κρατήσεων ταξιδιών Omio ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία για την υποστήριξη του τουρισμού σε έναν από τους ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς προορισμούς που έχουν πληγεί περισσότερο από τον COVID-19, το Μπέργκαμο, στη βόρεια Ιταλία. Σε συνεργασία με το Visit Bergamo και τοπικούς εμπειρογνώμονες, η Omio δεσμεύτηκε να “υιοθετήσει” την πόλη, επισημαίνοντας δρομολόγια που ταιριάζουν σε διάφορους ταξιδιώτες για να επισκεφθούν την πόλη μέσω κοντινών αεροδρομίων και σιδηροδρομικών σταθμών -Μιλάνο, Μπολόνια και Τορίνο- χρησιμοποιώντας πληροφορίες από ντόπιους, ώστε να επικεντρωθούν σε πτυχές όπως η ανακάλυψη του αστικού ιστού όσο και η φυσική ομορφιά της υπαίθρου, καθ’οδόν προς αυτήν την ιστορική πόλη.

Αξιοποιώντας την επιρροή των infulencers, Omio και Visit Bergamo συνεργάζονται με δύο γνωστούς τοπικούς ιταλικούς δημιουργούς περιεχομένου, που εξερευνούν τον τρόπο ζωής στην πόλη, αλλά και δραστηριότητες στην ύπαιθρο.

Σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, οι ταξιδιώτες μπορούν να βρουν έμπνευση σε δύο διαφορετικά “δρομολόγια”: μια “lifetyle” περιοδεία που δημιουργήθηκε από τον blogger Federica di Nardo, η οποία περιλαμβάνει επίσκεψη στα Città Bassa και Città Alta, με τα σοκάκια, τις ιστορικές πλατείες, τα καταστήματα, τα εστιατόρια και τα καφέ και την πιο γραφική θέα στην πόλη. Εναλλακτικά, μια έξοδο στην ύπαιθρο της πόλης, που δημιουργήθηκε από τον YouTuber και συγγραφέα Nicolò Balini, ιδρυτή των Human Safari και SiVola, με πεζοπορίας στα κοντινά βουνά της Val Brembana, θέα στις λίμνες και διανυκτερεύσεις σε άνετα καταλύματα.

Το συγκεκριμένο project είναι συνέχεια της εκστρατείας “Τα μικρά πράγματα” (The Little Things), που ξεκίνησε τον Ιούλιο, με στόχο την προώθηση των μικρών πραγμάτων που λείπουν περισσότερο από τον κόσμο όταν ταξίδευε – από τον ενθουσιασμό του να φτιάξει κανείς μια βαλίτσα έως αυθεντικές εμπειρίες που αποκτά όταν ταξιδεύει σε ένα νέο προορισμό.

Η Omio επέλεξε να υποστηρίξει ειδικά το Μπέργκαμο, μια πόλη πλούσια σε ιστορία και πολιτισμό, καθώς και ένα σημείο εκκίνησης για την ανακάλυψη των κοιλάδων που προβάλλουν τη φυσική ομορφιά της Ιταλίας. Αξιοποιώντας την εμβέλειά του σε ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη, η Omio θα καλεί τους ταξιδιώτες να “υιοθετήσουν” την πόλη, δείχνοντας το δρόμο για την υποστήριξη ενός τουριστικού προορισμού που παλεύει με τον οικονομικό αντίκτυπο του COVID-19.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η δωρεά της Omio στο Ταμείο Αμοιβαίας Βοήθειας της πόλης της Λομβαρδίας θα σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των πελατών που ταξιδεύουν προς Μπέργκαμο και που έχουν κάνει κράτηση στην πλατφόρμα της μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020. Το ταμείο ιδρύθηκε τον Μάιο του τρέχοντος έτους, ειδικά για προσφέρει πραγματική υποστήριξη σε άτομα, οικογένειες και μικρές επιχειρήσεις που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από τις οικονομικές συνέπειες που σχετίζονται με τον COVID-19.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024