Τελευταία νέα
ΑρχικήΗ Lufthansa επιμένει με το πριμ πωλήσεων στους πράκτορες για το 2000

Η Lufthansa επιμένει με το πριμ πωλήσεων στους πράκτορες για το 2000

Η αεροπορική εταιρία Lufthansa παραμένει σταθερή στην πολιτική της για αυστηρή περικοπή των εξόδων, γεγονός που την κάνει να εμμένει και στη θέση της για εφαρμογή του προγράμματος αμοιβής των […]

Η αεροπορική εταιρία Lufthansa παραμένει σταθερή στην πολιτική της για αυστηρή περικοπή των εξόδων, γεγονός που την κάνει να εμμένει και στη θέση της για εφαρμογή του προγράμματος αμοιβής των πρακτόρων ανάλογα με τις πωλήσεις που πραγματοποιούν και όχι με κάποια σταθερή ποσοστιαία προμήθεια.

Ο Σύνδεσμος των Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων και Tour Operators (DRV) στις πρόσφατες διαπραγματεύσεις που είχε με την Lufthansa μπροστά στην πολιτική των περικοπών φαίνεται να αποδέχεται το πρόσθετο κίνητρο για αμοιβή ανάλογα με την παραγωγικότητα. Το νέο πρόγραμμα που ονομάζεται ‘Partner Plus’ θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2000.

Να σημειώσουμε ότι η Lufthansa από την 1η Ιουλίου 1997 έχει προβεί σε μείωση του ποσοστού προμήθειας στους πράκτορες για τις εσωτερικές πτήσεις από 9% σε 5% και από 1η Ιανουαρίου 2000 θα μειωθεί και για τις ευρωπαϊκές πτήσεις από 9% σε 5%, αλλά και για τις υπερατλαντικές

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024