Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΔήμητρα Καραθανάση οι νέες τεχνολογίες επηρέασαν τις πωλήσεις το internet όμως όχι…

Δήμητρα Καραθανάση οι νέες τεχνολογίες επηρέασαν τις πωλήσεις το internet όμως όχι…

Ηλικία: 33 Τόπος γέννησης: Floersheim Γερμανίας Οικογενειακή κατάσταση: Αγαμη Χόμπι: Μαγειρική & Ταξίδια Ζώδιο: Υδροχόος Που Σπούδασε: * Αριστοτέλειο Παν/Μιο Θεσσαλονίκης – Φιλοσοφική Σχολή, Γερμανικό Τμήμα. * Hotel Management Scholl […]

Ηλικία: 33

Τόπος γέννησης: Floersheim Γερμανίας

Οικογενειακή κατάσταση: Αγαμη

Χόμπι: Μαγειρική & Ταξίδια

Ζώδιο: Υδροχόος

Που Σπούδασε:

* Αριστοτέλειο Παν/Μιο Θεσσαλονίκης – Φιλοσοφική Σχολή, Γερμανικό Τμήμα.
* Hotel Management Scholl Les Roches, Bluche Switzerland.

Που Δούλεψε:

* Moevenpick Hotel, Laussanne (Kitchen)
* Diplomat Hotel, Churchil Hotel, Geneva (Rooms Division)
* Langham Hilton Hotel, London (Rooms Division & Sales)
* Makedonia Palace Hotel (Sales Department)

Που Δουλεύει Τώρα:

Grecotel Makedonia Palace – Διευθύντρια Πωλήσεων.

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

10-12 ώρες.

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι της φαίνονται ενδιαφέροντες;

Η μεγάλη μου αγάπη είναι ο ξενοδοχειακός τομέας.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική της ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Ξενοδοχειακή αλυσίδα Four Seasons για την ποιότητα του προϊόντος και την Ξενοδοχειακή αλυσίδα HILTON για την εσωτερική δομή και οργάνωση της.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Όλους εκείνους τους ανθρώπους που αφιλοκερδώς βοηθούν για τη καλυτέρευση της ζωής του συνανθρώπου τους.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Πρώτα καριέρα, μετά οικογένεια και μετά πάλι καριέρα (χρονική τοποθέτηση).

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Για Ελλάδα όλες οι μικρές κρυφές άσημες γωνιές και εξωτερικό όλες οι μεγαλουπόλεις (για τα ξενοδοχεία που κρύβονται εκεί).

Στιγμές στην καριέρα της:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα της;

Όταν σαν εκπαιδευόμενη μου ανέθεσαν το άνοιγμα και σχεδιασμό της reception ενός μικρού καινούριου ξενοδοχείου.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα της;

Όταν με έβρισε πελάτης για πρώτη φορά στη reception.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Στην περίπτωση που καταφέρει να αναβαθμίσει προϊόν και υπηρεσίες να αναδειχτεί σε έναν από τους πιο σημαντικούς προορισμούς.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Standards, ποιότητα, service εν όψη 2004.

Πόσο πιστεύετε ότι οι νέες τεχνολογίες και το Internet επηρεάζουν τις πωλήσεις των ελληνικών αστικών ξενοδοχείων, αλλά και γενικά των ξενοδοχείων;

Οι νέες τεχνολογίες έχουν επηρεάσει πάρα πολύ τις πωλήσεις χαρίζοντας ταχύτητα στις συναλλαγές ενώ το internet δεν έχει μπει ακόμη στο χώρο των πωλήσεων των ξενοδοχείων δυναμικά.

Ποιο είναι το προφίλ και οι απαιτήσεις του επιχειρηματία που επισκέπτεται την Θεσσαλονίκη;

Νέος, δυναμικός, ανυπόμονος, χωρίς χρόνο για χάσιμο και απαιτεί αμεσότητα, ταχύτητα, εύκολη πρόσβαση, καθαριότητα και πολλές υποστηρικτικές υπηρεσίες (εστιατόρια, bar, internet, e-mail, business center, συνεδριακούς χώρους, χώρους συναντήσεων).

Αντίστροφη Ερώτηση: Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το TravelDailyNews;

Με ποιο κριτήριο διαλέγει τα θέματα του;

TDN: Προτεραιότητα δίνεται στις ειδήσεις από την ελληνική τουριστική αγορά και στη συνέχεια στις διεθνείς ειδήσεις με ελληνικό ή ευρύτερο ενδιαφέρον. Η εφαρμογή “Top 10 Ειδήσεις” μας δίνει μία εικόνα στο τι διαβάζουν περισσότερο οι αναγνώστες και προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε ανάλογα.
Στόχος μας είναι να περιλαμβάνουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο από τα αστικά κέντρα, αλλά και από όλους τους κλάδους του τουρισμού και όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024