Τελευταία νέα

Γεώργιος Αντώναρος Το Internet μπορεί να ανοίξει νέους τρόπους πώλησης στον Έλληνα πράκτορα

Ηλικία: 36 ετών Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος Χόμπι: Μουσική, Ταξίδια, Σπορ Ζώδιο: Ζυγός Που Σπούδασε: * Απόφοιτος του Λυκείου Ζηρίδη * Οικονομικά στην Αθήνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο * […]

Ηλικία: 36 ετών

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος

Χόμπι: Μουσική, Ταξίδια, Σπορ

Ζώδιο: Ζυγός

Που Σπούδασε:

* Απόφοιτος του Λυκείου Ζηρίδη
* Οικονομικά στην Αθήνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
* Διπλωματούχος Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας

Που Δούλεψε:
* TWA – Reservations / Rate Desk / Sales Dpt
* American Airlines – Rate Desκ
* Worldspan – Sales Dpt
* Sabre – Sales Dpt

Που Δουλεύει Τώρα:

AMADEUS HELLAS S.A
Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;
Περίπου 10 ώρες.
Που είναι μέλος:
Μέλος σε δυο Αθλητικούς Συλλόγους

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Είναι γεγονός ότι ολόκληρη η Τουριστική Βιομηχανία παρουσιάζει ένα μεγάλο ενδιαφέρον. Ο βασικός λόγος είναι ότι σε οποίον τομέα και αν εργάζεται κανείς, πάντα έχει σαν στόχο του την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω όλους εκείνους που μπορούν να προσφέρουν ρεαλιστικά και πραγματικά λύσεις για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Και τα δυο. Η σειρά όμως πιστεύω ότι πρέπει να είναι πρώτα καριέρα και μετά οικογένεια. Είναι πολύ σημαντικό στους δύσκολους καιρούς μας να έχει τοποθετήσει κανείς στο σωστό επίπεδο το θέμα εργασία-καριέρα.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Αμερική και τα ελληνικά νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία στην νήσο Σκιάθο.
Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα σας;

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα σας;


Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ευρώπη την ερχόμενη 10ετία;

Το μέλλον του τουρισμού είναι σίγουρα θετικό και η τάση αυξητική. Πρέπει όμως πρώτα να ξεπεράσουμε τα σημαντικά προβλήματα στον χώρο του τουρισμού, που δημιουργήθηκαν μετά την κρίση της 11ης Σεπτεμβρίου.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του ευρωπαϊκού τουρισμού αυτή την εποχή;

Σίγουρα η κρίση που δημιουργήθηκε μετά την 11η Σεπτεμβρίου ήταν ένα μεγάλο γεγονός που πιστεύω κανείς δεν υπολόγιζε να συμβεί και σίγουρα κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος. Μπορεί να μην έλαβε χώρα στην Ευρώπη, όμως η παγκοσμιοποίηση καθώς και οι στενοί δεσμοί σε πολλά επίπεδα οικονομίας και όχι μόνο με τις ΗΠΑ, το κατατάσσουν σαν το νούμερο ένα θέμα των ημερών μας και για την δική μας ήπειρο.

Πως η τεχνολογία μπορεί να συμβάλλει στην ασφάλεια των αερομεταφορών χωρίς να επηρεάσει αρνητικά την παροχή υπηρεσιών στους επιβάτες;

Η τεχνολογία πρέπει να είναι σίγουρα σύμμαχος καλών εξελίξεων και προόδου. Και έτσι πρέπει να εκλαμβάνεται. Είναι όμως αναγκαίο αυτό το μήνυμα να γίνει απόλυτα αντιληπτό και από τον επιβάτη. Τότε μόνο, θα συνταχθεί και αυτός χωρίς πρόβλημα με τα νέα δεδομένα και θα μπορέσουμε να έχουμε απόλυτη επιτυχία χωρίς αντιδράσεις. Είναι καθαρά θέμα σωστού Μάρκετινγκ από τις εταιρείες.

Πόσο πιστεύετε ότι θα επηρεάσει το ρόλο του Έλληνα τουριστικού πράκτορα η εμφάνιση της τεχνολογίας του Internet;

Η εμφάνιση της τεχνολογίας του Internet, μπορεί να ανοίξει νέους τρόπους πώλησης στον Έλληνα πράκτορα, πιο εξελιγμένους, πιο γρήγορους, πιο αποδοτικούς. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει από σήμερα κιόλας να βαδίσουν οι Έλληνες πράκτορες προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να βρίσκονται μέσα στη νέα τεχνολογία και να επενδύσουν σε αυτήν και όχι μόνο χρηματικά. Η Amadeus Hellas είναι έτοιμη με ανάλογα προϊόντα να τους βοηθήσει να επεκταθούν και να επιτύχουν σε αυτό το χώρο.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/09/2022
23/09/2022
22/09/2022
21/09/2022
20/09/2022
19/09/2022