Τελευταία νέα
ΑρχικήΟ πόλεμος στην Ουκρανία διπλάσια πιθανός από τον COVID-19 να επηρεάσει τις διακοπές των Αμερικανών στην Ευρώπη
Έρευνα

Ο πόλεμος στην Ουκρανία διπλάσια πιθανός από τον COVID-19 να επηρεάσει τις διακοπές των Αμερικανών στην Ευρώπη

Το 62% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ ανησυχεί για το ενδεχόμενο εξάπλωσης του πολέμου στην Ουκρανία σε γειτονικές χώρες ως παράγοντα που επηρεάζει τα σχέδιά τους να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, ποσοστό διπλάσιο (31%) από όσους ανέφεραν ανησυχίες για την υγεία τους λόγω COVID-19.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία, η οποία επλήγη σκληρά από την πανδημία, άρχισε ξανα να σημειώνει σταθερά κέρδη τον περασμένο χρόνο και η αισιοδοξία για το 2022 είναι υψηλή. Ωστόσο, ο πόλεμος στην Ουκρανία κάνει ορισμένους στον κλάδο να ανησυχούν για την ανάκαμψη του τουρισμού της Ευρώπης. Αυτή την εβδομάδα το το Τμήμα Έρευνας & Πληροφοριών της MMGY Global, MMGY Travel Intelligence, ερεύνησε εκατοντάδες Αμερικανούς ταξιδιώτες που σχεδίαζαν να επισκεφθούν την Ευρώπη σχετικά με τον πόλεμο, για να κατανοήσουν τον αντίκτυπό του στο συναίσθημα και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών. Τα ακόλουθα είναι τα βασικά ευρήματα από αυτήν την έρευνα:

  • Το 62% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ ανησυχεί για το ενδεχόμενο εξάπλωσης του πολέμου στην Ουκρανία σε γειτονικές χώρες ως παράγοντα που επηρεάζει τα σχέδιά τους να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, ποσοστό διπλάσιο (31%) από όσους ανέφεραν ανησυχίες για την υγεία τους λόγω COVID-19.
  • Το 47% των ταξιδιωτών προτιμά να περιμένει και να δει πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στην Ουκρανία προτού κάνει σχέδια για να επισκεφθεί την Ευρώπη φέτος.
  • Το 50% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί για πιθανές καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, τρένων και κρουαζιέρων, καθώς και για το ενδεχόμενο κλεισίματος των συνόρων.

Οι πλέον δημοφιλείς προορισμοί μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα είναι η Ιταλία και ακολουθεί η Γαλλία, το Ην. Βασίλειο και η Γερμανία.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, το ταξιδιωτικό συναίσθημα έγινε θετικό πολύ πιο γρήγορα από ό,τι υποδείχθηκε αρχικά από τα αποτελέσματα της έρευνας εν μέσω κρίσης, σύμφωνα με τον CEO της MMGY Global, Clayton Reid. Υπάρχει πιθανότητα αυτή η αντίδραση να επαναληφθεί με την τρέχουσα κατάσταση, με βάση τα σημερινά αποτελέσματα.

Ο Reid συνέχισε σχολιάζοντας: “Τώρα είναι η ώρα για τους ταξιδιωτικούς παρόχους να αντιμετωπίσουν αυτόν τον δισταγμό γύρω από τα ευρωπαϊκά ταξίδια υπενθυμίζοντας στους καταναλωτές τις ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επανακράτησης. Όπως ακριβώς στο απόγειο της μετάλλαξης Όμικρον, δεν μπορούμε να προβλέψουμε πως μπορεί να κλιμακωθεί η κατάσταση. Αλλά οι ταξιδιώτες θα πρέπει να αισθάνονται σίγουροι για την κράτησή τους, λόγω των ευέλικτων πολιτικών που εφαρμόζουν οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και οι OTA ως απάντηση στον COVID-19. Πιστεύω επίσης ότι αυτή η διστακτικότητα είναι βραχύβια και ότι πριν από την περίοδο αιχμής των ταξιδιών στην Ευρώπη, το κλίμα θα επιστρέψει σε πολύ πιο θετικά επίπεδα”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024